Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jak dobrać cień do koloru oczu?

Jak dobrać cień do koloru oczu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (8 ocen)
Oceń 
Odpowiednio dobrany cień do powiek natychmiast uwydatni piękno twoich oczu. Makijaż oczu to najważniejszy element twojego wyglądu. Oczy to pierwsza rzecz, na którą ludzie zwracają uwagę zapoznając się z tobą. Potęga właściwego makijażu sprawi, że twoje spojrzenie zrobi wrażenie na każdej napotkanej osobie. Poniżej dowiesz się jak wybrać kolor cieni do powiek, by jak najlepiej pasował do twoich oczu.
1
Wybór odpowiedniego cienia do powiek zależy od koloru twoich oczu i karnacji. Kontrastowe kolory lepiej uwydatnią oczy.
2
Dla oczu niebieskich, najlepsze będą ciepłe brązy i kolory brzoskwiniowe. Brąz to kolor kontrastujący do niebieskiego, dlatego doskonale wydobędzie odcień twojej tęczówki. Do twoich oczu będą również pasować cienie w kolorze chłodnego różu. Unikaj odcieni niebieskich.
3
Oczy szare podkreślą cienie w kolorze chłodnych brązów lub purpurowym. Ponieważ szary to kolor zimny, wszystkie zimne odcienie będą dobrze z nim współgrać.
4
Oczy zielone i piwne będą dobrze wyglądać w pomarańczowo-brązowej oprawie. Wypróbuj również fiolety i purpurę.
5
Jeśli masz brązowe oczy, możesz używać dowolnych cieni do powiek, unikaj jednak takich, które mają taki sam odcień, co twoja tęczówka.
6
Ostrożnie nakładaj zielone cienie do powiek. Jeśli zrobisz to źle, makijaż będzie wyglądał bardzo nienaturalnie. Niewłaściwie nałożone cienie w kolorze jasnozielonym wyglądają sztucznie, a ciemnozielone sprawiają, że powieka wydaje się brudna. Z tego powodu zielony kolor pozostaw profesjonalnym makijażystom.
7
Uważaj na róże, ponieważ sprawiają, że oczy wydają się bardziej „pełne”. Różowe cienie do powiek przeznaczone są dla osób, które mają głęboko osadzone oczy.
8
Jeśli masz jasną karnację, stosuj jasne odcienie. Analogiczne, osoby o ciemnej karnacji powinny używać ciemnych cieni do powiek.
9
Dla naturalnego wyglądu stosuj brązowe cienie do powiek. Są bardzo subtelne i powiększają oczy.
Jak zrobić idealny makijaż oczu?
Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?
Jak zrobić trwały makijaż?
Jak zrobić makijaż przydymione oko?
 3.1/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciemne oczy, czyli brązowe, piwne lub czarne - omawiany kolor posiada znaczna większość naszego globu. To nie oznacza...
Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?
Ciemne oczy, czyli brązowe, piwne lub czarne - omawiany...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Alicja Gojowczyk
  • Alina Broniarz
  • Kamila Jacek Badeccy
  • Małgorzata Maksymiuk
  • Marcela Jamroz Witek
  • Marek Kowal
  • Karolina Korneluk
  • Tadeusz Oleba
  • Leonard Sokołowski
  • Tańska Patrycja
  • Agnieszka Grzeszczak
  • Jagoda Pijanowska
  • Agnieszka Gacek
  • Karolina Dulas
  • Natalia Witkowska
  • Justyśka Kaniowska
  • Aneta Powierza
  • Adam Bałachwiej
  • Beata Siuda
  • Anna Niezgoda
  • Joanna Rogowska
  • Marta Jachym
  • Ania Skrzypik
  • Sandra Kussa
  • Magda Ostrogorska
  • Krzysiek Murawski
  • Elżbieta Kwaszyńska
  • Grzegorz Drzazga
  • Ewa Łukasiewicz
  • Daniel Księżak