Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak osiągnąć orgazm podczas stosunku?

Jak osiągnąć orgazm podczas stosunku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (28 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele czasopism i książek opisuje jak osiągnąć orgazm. Niezależnie od tego czy szukasz informacji jak osiągnąć orgazm czy poszukujesz jakiejś uniwersalnej metody, która pozwoli ci go osiągnąć, musisz pamiętać, że nauczenie się przeżywania orgazmu nie jest jednorazowym doświadczeniem. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych technik i pozycji, które umożliwią ci osiąganie orgazmu.
1

Pozycja misjonarska z przechyloną miednicą.

Ta pozycja umożliwia osiągnięcie przez penisa punktu G, który stanowi wewnątrzpochwowe przedłużenie łechtaczki. Połóż się na plecach pod swoim partnerem i unieś miednicę do góry. Pomaga umieszczenie pod pośladkami poduszki lub dwóch. Również twój partner może przytrzymać twoje biodra tak by cały czas były nieco uniesione do góry.

2

Kobieta na górze.

To umożliwia kobiecie ułożenie miednicy w takiej pozycji, która pozwala jej kontrolować ocieranie się penisa o łechtaczkę. Pozycja ta umożliwia również głęboką penetrację pochwy, co wywołuje stymulację szyjki macicy i może prowadzić do orgazmu. Możesz stosować tą technikę na dwa sposoby, z partnerem siedzącym lub leżącym na plecach.

3

Wzmocnij uścisk.

Podczas stosunku wiele kobiet rozluźnia mięśnie miednicy dla większej przyjemności obojga partnerów. Im silniejsze masz mięśnie dna miednicy (mięśnie Kegla) tym mocniej możesz zacisnąć pochwę i stworzyć lepsze tarcie miedzy tobą a penisem partnera, co prowadzi do zwiększenia stymulacji łechtaczki. Spróbuj utrzymać mięśnie napięte podczas całego stosunku.

 3.6/5 (28 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Poniżej znajdziecie <strong>pięć najlepszych pozycji seksualnych</strong>. Na pierwszy rzut oka mogą się one wam...
Jak najlepiej uprawiać seks?
Poniżej znajdziecie pięć najlepszych pozycji seksualnych. Na pierwszy rzut oka mogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt