Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić wielkanocne ozdoby z papieru?

Jak zrobić wielkanocne ozdoby z papieru?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Polecam wykonanie całej parady ptaszków, kurczaczków i zajączków, a także kwiatuszków, koszyczków i wazoników. Wszystkie łatwe i mało czasochłonne, doskonałe dla zabieganej pani domu i małych dzieci. Poniżej zamieszczam więcej szczegółów i instrukcje.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Komputer i drukarka, Nożyczki, Kolorowy brystol, Karton ozdobny (do kupienia tutaj), Wydmuszki z jaj, Barwniki do jaj, Serwetki lub papier do decoupage (do kupienia tutaj), Klej, Kartki zamykane z świątecznym motywem.
1
ozdoby wielkanocne 1

Pisanki zwierzątka

Wydrukuj na białym papierze obrazek poniżej. Wytnij go i odrysuj na kolorowym papierze. Wydmuszki zabarw barwnikami na odpowiednie kolory i podoklejaj wycięte elementy. Jeśli nie wiesz jakie kolory wybrać wzoruj się zdjęciem.

2
wzór 1
Kliknij na obrazek obok aby go powiększyć a następnie wydrukuj.
3
ozdoby wielkanocne z papieru 2

Kwiat z jaja

Aby wykonać ten piękny kwiat wydrukuj zdjęcie poniżej i wytnij. Odrysuj na kartonie ozdobnym. Możesz również wydrukować bezpośrednio na kartce, z której chcesz wyciąć płatki. Wytnij również środek kwiatka, tak, aby dopasować do niego jajko.

4
wzór 2
Kliknij na obrazek obok w celu powiększenia, a następnie wydrukuj. W zależności od rozmiaru jajek możesz dopasować wielkość wzoru w programie np. IrfanView.
5
Pisanki decoupage

Pisanki decoupage

Wystarczy ugotować jaja, następnie posmarować klejem do decoupage (do kupienia tutaj) i nakleić kolorowe serwetki. Wygładź warstwy pędzelkiem. Jeśli chcesz mieć jajo w szkocką kratę, najpierw zafarbuj jajo w barwniku a potem przyklej 6 pasków papieru pionowo (wzdłuż jaja) i jeden poziomo.

6
wieniec z pisanek

Wieniec na drzwi

Zrób 6 wydmuszek. Umyj je dokładnie wewnątrz, wygotuj aby pozbyć się bakterii. Następnie zafarbuj i naklej literki kolejno aby powstał wyraz WITAMY, czy WESOŁYCH ŚWIĄT (wówczas potrzebujesz więcej wydmuszek). Zrób wieniec z młodych wiosennych gałązek, powtykaj bazie oraz zawieś na drucikach wydmuszki z napisem tworząc tym samym powitalną dekorację do powieszenia na drzwi na święta.

7
przybranie talerza na Wielkanoc

Powitalny talerz

Aby uzyskać niepowtarzalną dekorację na talerze odrysuj na kolorowym papierze kwadrat o długości przekątnej około 18 cm (15x11cm). Ponacinaj z każdego roku do środka po ok 4 cm (przekątna kwadratów o bokach 3cm). Pozaginaj boki do góry i zagnij namiar papieru (lub go odetnij), zrób dziurkaczem dziurki na brzegach i przewlecz wstążki o długości około 7-8 cm każda. Zawiąż na supełek a końce zakręć. Koszyczek wypełnij sztuczną trawą i na niej ustaw czekoladowego króliczka. Doskonały do wykonania koszyczka może być papier do pakowania prezentów.

8
wiosenne ozdoby - gałązki wiśni

Wiśniowe gałązki

Przepiękne wiosenne gałązki z pąkami kwiatów szybo przekwitają stojąc w wazonie w ciepłym mieszkaniu. Proponuję papierowe, które będą ozdabiały Twój stół na dużo dłużej, dopóki ci się nie znudzą. Przygotuj chusteczki papierowe w ciemnoróżowym kolorze, na nie ułóż jasno różowe. Wytnij 5-cio płatkowe kwiaty, których całkowita rozpiętość płatków będzie około 5-10 cm. Teraz podwójny kwiat przesuń tak aby jasno różowe płatki przesunęły się pomiędzy ciemno różowe. Zagnij płatki wszystkie do góry – powinny się ładnie pomieszać. Weź około 6-7 cm drut do kwiatów o podobnym kolorze i zakręć kwiat od dołu aby się nie otwierał. Przyklej klejem do gałązki. Wykonaj więcej kwiatuszków i poprzyklejaj na gałązkach. Uwierz - będą wyglądać bardzo naturalnie i niepowtarzalnie.

9
Wielkanocno - wiosenne dekoracje stołu

Wazon z kartek świątecznych.

Poszukujesz sposobu do wykorzystania otrzymanych kartek świątecznych? Oto on – potrzebne będą 4 kartki zamykane. Posmaruj tył jednej z kartek (czyli 4tą stronę – wykorzystujemy podwójne kartki składane), następnie naklej ten tył do wewnętrznej strony pierwszej kartki podwójnej, czyli do tej co jest po lewej stronie jak otworzysz kartkę. Następnie w ten sam sposób doklej trzecią kartkę. Czwartą dokleisz do pierwszej. Powinnaś otrzymać kwadrat o podwójnym każdym boku. Możesz pozostawić go z wzorem z pocztówek lub obkleić innym wielkanocnym motywem dookoła. W niego wstaw swój bukiet żonkili.

 4.1/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

dawid.interja.40@interia.pl - 2015-03-23
cześć
Zwierzakovva - 2013-03-26
xD ...
ostra - 2011-04-04
super hihi
kaya - 2011-03-31
Masz talent. To jest coś
agulasek - 2011-03-11
Fajne! Na pewno się przyda! xD
paula - 2011-02-06
ale fajne
Może to nie jajka Faberge, ale te pisanki to też namiastka luksusu. Zawdzięczają to pięknym złoceniom, które przenoszą...
Jak zrobić złocenia na pisankach?
Może to nie jajka Faberge, ale te pisanki to też namiastka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt