Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić wielkanocne ozdoby z papieru?

Jak zrobić wielkanocne ozdoby z papieru?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Polecam wykonanie całej parady ptaszków, kurczaczków i zajączków, a także kwiatuszków, koszyczków i wazoników. Wszystkie łatwe i mało czasochłonne, doskonałe dla zabieganej pani domu i małych dzieci. Poniżej zamieszczam więcej szczegółów i instrukcje.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Komputer i drukarka, Nożyczki, Kolorowy brystol, Karton ozdobny (do kupienia tutaj), Wydmuszki z jaj, Barwniki do jaj, Serwetki lub papier do decoupage (do kupienia tutaj), Klej, Kartki zamykane z świątecznym motywem.
1
ozdoby wielkanocne 1

Pisanki zwierzątka

Wydrukuj na białym papierze obrazek poniżej. Wytnij go i odrysuj na kolorowym papierze. Wydmuszki zabarw barwnikami na odpowiednie kolory i podoklejaj wycięte elementy. Jeśli nie wiesz jakie kolory wybrać wzoruj się zdjęciem.

2
wzór 1
Kliknij na obrazek obok aby go powiększyć a następnie wydrukuj.
3
ozdoby wielkanocne z papieru 2

Kwiat z jaja

Aby wykonać ten piękny kwiat wydrukuj zdjęcie poniżej i wytnij. Odrysuj na kartonie ozdobnym. Możesz również wydrukować bezpośrednio na kartce, z której chcesz wyciąć płatki. Wytnij również środek kwiatka, tak, aby dopasować do niego jajko.

4
wzór 2
Kliknij na obrazek obok w celu powiększenia, a następnie wydrukuj. W zależności od rozmiaru jajek możesz dopasować wielkość wzoru w programie np. IrfanView.
5
Pisanki decoupage

Pisanki decoupage

Wystarczy ugotować jaja, następnie posmarować klejem do decoupage (do kupienia tutaj) i nakleić kolorowe serwetki. Wygładź warstwy pędzelkiem. Jeśli chcesz mieć jajo w szkocką kratę, najpierw zafarbuj jajo w barwniku a potem przyklej 6 pasków papieru pionowo (wzdłuż jaja) i jeden poziomo.

6
wieniec z pisanek

Wieniec na drzwi

Zrób 6 wydmuszek. Umyj je dokładnie wewnątrz, wygotuj aby pozbyć się bakterii. Następnie zafarbuj i naklej literki kolejno aby powstał wyraz WITAMY, czy WESOŁYCH ŚWIĄT (wówczas potrzebujesz więcej wydmuszek). Zrób wieniec z młodych wiosennych gałązek, powtykaj bazie oraz zawieś na drucikach wydmuszki z napisem tworząc tym samym powitalną dekorację do powieszenia na drzwi na święta.

7
przybranie talerza na Wielkanoc

Powitalny talerz

Aby uzyskać niepowtarzalną dekorację na talerze odrysuj na kolorowym papierze kwadrat o długości przekątnej około 18 cm (15x11cm). Ponacinaj z każdego roku do środka po ok 4 cm (przekątna kwadratów o bokach 3cm). Pozaginaj boki do góry i zagnij namiar papieru (lub go odetnij), zrób dziurkaczem dziurki na brzegach i przewlecz wstążki o długości około 7-8 cm każda. Zawiąż na supełek a końce zakręć. Koszyczek wypełnij sztuczną trawą i na niej ustaw czekoladowego króliczka. Doskonały do wykonania koszyczka może być papier do pakowania prezentów.

8
wiosenne ozdoby - gałązki wiśni

Wiśniowe gałązki

Przepiękne wiosenne gałązki z pąkami kwiatów szybo przekwitają stojąc w wazonie w ciepłym mieszkaniu. Proponuję papierowe, które będą ozdabiały Twój stół na dużo dłużej, dopóki ci się nie znudzą. Przygotuj chusteczki papierowe w ciemnoróżowym kolorze, na nie ułóż jasno różowe. Wytnij 5-cio płatkowe kwiaty, których całkowita rozpiętość płatków będzie około 5-10 cm. Teraz podwójny kwiat przesuń tak aby jasno różowe płatki przesunęły się pomiędzy ciemno różowe. Zagnij płatki wszystkie do góry – powinny się ładnie pomieszać. Weź około 6-7 cm drut do kwiatów o podobnym kolorze i zakręć kwiat od dołu aby się nie otwierał. Przyklej klejem do gałązki. Wykonaj więcej kwiatuszków i poprzyklejaj na gałązkach. Uwierz - będą wyglądać bardzo naturalnie i niepowtarzalnie.

9
Wielkanocno - wiosenne dekoracje stołu

Wazon z kartek świątecznych.

Poszukujesz sposobu do wykorzystania otrzymanych kartek świątecznych? Oto on – potrzebne będą 4 kartki zamykane. Posmaruj tył jednej z kartek (czyli 4tą stronę – wykorzystujemy podwójne kartki składane), następnie naklej ten tył do wewnętrznej strony pierwszej kartki podwójnej, czyli do tej co jest po lewej stronie jak otworzysz kartkę. Następnie w ten sam sposób doklej trzecią kartkę. Czwartą dokleisz do pierwszej. Powinnaś otrzymać kwadrat o podwójnym każdym boku. Możesz pozostawić go z wzorem z pocztówek lub obkleić innym wielkanocnym motywem dookoła. W niego wstaw swój bukiet żonkili.

 4.1/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

dawid.interja.40@interia.pl - 2015-03-23
cześć
Zwierzakovva - 2013-03-26
xD ...
ostra - 2011-04-04
super hihi
kaya - 2011-03-31
Masz talent. To jest coś
agulasek - 2011-03-11
Fajne! Na pewno się przyda! xD
paula - 2011-02-06
ale fajne
Wiosna to feeria barw na łące i słońce coraz śmielej wyglądające zza chmur. Nawet wiosenny deszcz nie wprawi nas w...
Jak pomalować pisanki lakierem do paznokci?
Wiosna to feeria barw na łące i słońce coraz śmielej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt