Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić kurczaczki wielkanocne z filcu?

Jak zrobić kurczaczki wielkanocne z filcu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Poszukujesz małych wyzwań na Wielkanoc dla najmłodszych? Polecam wykonanie uroczych kurczaków, które mogą ozdobić wielkanocny stół i nie tylko. Poniżej znajdziesz instrukcję.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Szablon oraz komputer i drukarkę, Nożyczki, Żółty i pomarańczowy filc (do kupienia tutaj), Szpilki, Pomarańczowe druciki kreatywne (do kupienia tutaj), Klej na gorąco i pistolet do kleju (do kupienia tutaj), Oczy samoprzylepne (do kupienia tutaj).
1
wzór
Kliknij na obrazek obok, aby powiększyć, wydrukuj i wytnij. Następnie przyłóż do filcu oba kawałki i przypnij szpilkami, aby się nie przesuwały. Odrysuj albo od razu wytnij. Mały kawałek to skrzydełka kurczaka, wykonaj dwa takie, aby nakleić po obu stronach tułowia. Wytnij również dwie sztuki tułowia.
2
nóżki kurczaka z drucika kreatywnego
Aby wykonać nóżki kurczaczka weź 18 cm druciku kreatywnego i zegnij go na pół zawijając na zgięciu kilka razy. Patrz zdjęcie.
3
nóżki kurczaka z drucika kreatywnego 2
Aby zrobić pazurki weź kawałek druta około 6 cm i zawiń go na wysokości 2 cm od końca wcześniej zrobionych nóg. Wzoruj się zdjęciem.
4
robienie kurczaka wielkanocnego z filcu
Wytnij mały trójkącik z pomarańczowego filcu i przyklej go do tułowia jak pokazano na rysunku.
5
robienie kurczaka wielkanocnego z filcu
Przyklej drucikowe nogi do dołu tułowia kurczątka. Następnie naklej drugi filc z tułowiem kurczaka, tak aby miejsce przyklejenia nóg zostało przykryte. Dokładnie dopasuj kawałki filcu aby wszystkie brzegi się pokrywały.
6
robienie kurczaka wielkanocnego z filcu
Teraz naklej skrzydełka po obu stronach tułowia. Nie doklejaj je całe, ale posmaruj klej jedynie na brzegu i przyklej jak pokazano na rysunku.
7
kurczaczki na Wielkanoc
Teraz przyklej ruchome oczka po obu stronach tułowia w odpowiednie miejsca. Rozłóż nogi kurczaka tak, aby ustawić równowagę i kurczak mógł stać.
 4.2/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Alexis - 2010-03-22
Doskonały pomysł! Robiłam je dzisiaj z wnuczkami. Dziewczynki świetnie się bawiły.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt