Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Seks Małżeński > Jak wytrzymać dłużej podczas stosunku?

Jak wytrzymać dłużej podczas stosunku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (309 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przeciętny mężczyzna wytrzymuje w łóżku od pięciu do dziesięciu minut i aż 71% mężczyzn chciałoby ten czas wydłużyć. Poniżej znajdziesz kilka sposobów, które umożliwią ci wydłużenie stosunku.
1

Masturbacja.
Masturbuj się zaspokajając w myślach kobietę a nie siebie, innymi słowy nie spiesz się. Postaraj się by trwało to nie krócej, niż 15 minut. Gdy wcześniej poczujesz, że zbliża się punkt kulminacyjny, nie dopuść do wytrysku przed upływem kwadransa.

2

Ściskaj.
Jeżeli podczas seksu poczujesz, że zbliża się wytrysk przerwij i ściśnij penisa zaraz pod główką. Skup się na cewce moczowej, której przewód biegnie wzdłuż dolnej części penisa. To umożliwia wypchnięcie krwi z penisa i chwilowo opóźni wytrysk.

3

Zidentyfikuj moment ejakulacji.
Proces odpowiedzi seksualnej składa się z czterech faz: podniecenia, fazy przed orgazmem, (wzmożone napięcie mięśniowe), orgazmu i rozluźnienia. Sztuką jest rozpoznanie swoich odczuć podczas każdej z faz całego procesu. Oceń swoje podniecenie seksualne w skali od 1 do 10. Spróbuj przez dłuższy czas utrzymywać się na poziomie 7.

4

Seks-ćwiczenia.
Możesz wyćwiczyć mięśnie Kegla, które odpowiadają za kontrolę ejakulacji. Mięśnie te można ćwiczyć podczas oddawania moczu. Postaraj się kilkakrotnie zatrzymywać i uwalniać jego strumień. Po pewnym czasie będziesz mógł wyczuwać swoje mięśnie Kegla i ćwiczyć je w samochodzie, w pracy i wszędzie, gdzie tylko zechcesz. Zaciśnij mięśnie na około 10 sekund i po tym czasie je uwolnij.

5

Naciskaj, nie pchaj.
Przyciśnij koniec penisa do łechtaczki. Utrzymuj się przy wejściu do pochwy, gdzie jest najwięcej wrażliwych zakończeń nerwowych. Podczas stosunku skup się na małych, płytkich ruchach, które penetrują pierwsze 2-3 cm pochwy.

6

Okaż trochę uprzejmości.
Drodzy panowie, panie pierwsze. I nie mówimy tu tylko o otwieraniu im drzwi wejściowych. Pomóż kobiecie, by mogła pierwsza osiągnąć orgazm. Pomoże ci trochę zmniejszyć napięcie psychiczne związane z zaspokojeniem partnerki.

7

Zapytaj lekarza o Prozac.
Badania pokazują, że aż 73% mężczyzn, którzy cierpieli na przedwczesny wytrysk, całkowicie lub przynajmniej częściowo pozbyło się tego problemu po kuracji Prozakiem. Należy przyjmować 20 mg tego leku raz dziennie przez tydzień, a następnie zwiększyć dawkę do 40 mg.

8

Przejdź do drugiej rundy.
Po pierwszym wytrysku staraj się utrzymać podniecenie i szybko wracaj do zabawy. Zwykle mężczyźni wytrzymują dłużej za drugim razem. Im więcej będziesz ćwiczył, tym dłużej będziesz mógł wytrzymywać także za pierwszym razem.

9

Pozwól, by partnerka była na górze.
Gdy to kobieta jest na górze, twój penis jest mniej pobudzony. Poproś ją by poruszała się powoli, długie i szybkie pchnięcia spowodują szybki finał.

10

Przestań myśleć o swoim orgazmie.
Obszar mózgu odpowiedzialny za wyzwolenie orgazmu jest tak samo stymulowany, gdy starasz się osiągnąć orgazm, co gdy starasz się go powstrzymać. Im bardziej się na tym skupisz, tym większe są szanse, że szybko skończysz. Skoncentruj się na tym co jest teraz. Pomyśl o gładkich udach twojej partnerki, a przyjemność ogarnie całe twoje ciało.

 2.7/5 (309 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

wiercik - 2015-11-23
Ja nie ćwiczę, a dzisiaj po 1200 razach straciłem rachubę, całość trwała 15 minut i kilka sekund. Nigdy nie stosowałem żadnych świnstw, ani chemicznych, ani specyficznych ćwiczeń, wystarczy pierwszy raz szybko, a kolejne razy sa bardzo wydłużone (chociaż kilka dni temu pierwszy raz był bardzo długi podobny do dzisiejszego). Jednak wadą wydłużania czasu i ilości jest ból kolan (od tylca) no i trochę jest to duże obciążenie dla kręgosłupa.
ivk75113 - 2015-11-04
Chłopaki nie trujcie się żadnymi tabletkami ani maściami. Dwa tygodnie temu znalazłem bardzo dobry sposób i mój problem zniknal :) Podziele sie nim z wami bo wiem jaki to jest bol. Tutaj macie poradnik: https://opoznijwytrysk.wordpress.com/
Adam - 2013-10-04
Ale z kolei wstrzymywanie moczu jest niezdrowe.
xyz - 2013-02-18
byle nie prozakiem ! to lek, ktory moze wywolywac mysli samobojcze, przez 2 tygodnie nie mozna zostawiac pacjenta samego w domu, bo moze sobie cos zrboic, a wy piszecie o prozaku ? no bez przesady
ninok23 - 2012-12-06
słyszałem że jest dobry gel last longer stosował ktoś ??
marko - 2012-11-18
Niezla stronka
Jest o punkt, który odpowiednio stymulowany, dla niektórych kobiet może być źródłem bardzo silnych seksualny doznań....
Co to jest punkt G?
Jest o punkt, który odpowiednio stymulowany, dla niektórych kobiet może być źródłem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt