Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Sex i Randki > Jak zrobić palcówkę?

Jak zrobić palcówkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (292 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wielu nastolatków chciałoby się dowiedzieć nieco więcej na temat palcówki. Dla wielu dziewcząt palcówka to bardziej niewinny (ale równie przyjemny) sposób zaspokojenia, niż penetracja za pomocą penisa. Jest to także doskonały sposób na uwiedzenie dziewczyny. Dzięki tej technice dowiesz się, co twoja dziewczyna lubi w seksie i poznasz jej najbardziej wrażliwe miejsca. Jeśli podczas pierwszego zbliżenia spróbujesz zaspokoić swoją partnerkę palcem, będziesz mieć większe szanse, że podczas następnego razu odniesiesz sukces i otrzymasz wszystko, czego chcesz. Pamiętaj jednak, by być przy tym pewnym siebie i charyzmatycznym, dzięki temu będziesz w stanie poprawić swoją samoocenę. Ten artykuł omawia technikę palcówki, a nie jej aspekt psychologiczny. Popracuj więc nad tym i do dzieła. Pamiętaj, że masz do czynienia z bardzo wrażliwymi partiami ciała. Na początku bądź więc bardzo delikatny, dopiero z czasem możesz nieco przyśpieszyć. Obserwuj partnerkę i staraj się, by każdy twój ruch sprawiał jej przyjemność.
1
Na początek zacznij od delikatnego muskania dłonią jej wzgórka łonowego. Powiedz jej, aby delikatnie jeździła twoja dłonią po swoim ciele.
2
Na koniuszek palca nałóż odrobinę lubrykantu. Delikatnie masuj zewnętrzne narządy płciowe, staraj się sprawdzić jak bardzo są one mokre. Środek nawilżający sprawi, że twoje ruchy będą bardziej płynne i gładkie. Delikatnie dotykaj jej łechtaczki i wejścia o pochwy. Zacznij bardzo powoli, a potem stopniowo przesuwaj się w górę i w dół lub na boki.
3
Gdy zobaczysz, że twoja partnerka staje się coraz bardziej podniecona, powoli wsuń palec do pochwy. Pamiętaj, by zrobić to bardzo delikatnie. Włóż palec tak daleko, jak to tylko możliwe. Jeśli znajdziesz jej punkt G, zacznij go delikatnie masować kolistymi ruchami. Ruchy powinny być płynne i regularne. Teraz zacznij wykonywać ruchy takie same jak podczas stosunku – rytmicznie częściowo wyciągaj i wkładaj palec do pochwy. W międzyczasie kciukiem tej samej ręki zacznij masować jej łechtaczkę. Powinieneś przez cały czas zachować ten sam rytm i koordynację.
4
Kiedy twoja partnerka zacznie szczytować, jej oddech ulegnie zmianie, a mięśnie pochwy pod wpływem ruchów twojej ręki zaczną się wyginąć. Aby wzmocnić orgazm, należy naciskać palcami na te mięśnie. Kontynuuj stymulowanie partnerki w tym samym rytmie. Jego utrzymanie jest bardzo ważne, dzięki temu partnerka osiąga orgazm. Wszelkie zaburzenia rytmu powodują osłabienie doznań, więc nawet jeśli twoja partnerka zacznie jęczeć i krzyczeć, nie przestawaj.
Wskazówki
  • Twoje paznokcie nie powinny być ostre lub mieć szorstkich krawędzi. W przeciwnym razie możesz skrzywdzić swoją partnerkę.
  • Kupując prezerwatywy zaopatrz się w środek nawilżający na bazie wody. Będzie on bardzo przydatny, jeśli spodziewasz się współżycia. Gdy nie masz pod ręką tego rodzaju środka, twoja ślina lub wydzielina partnerki będą bardzo przydatne. Nigdy nie rób palcówki na sucho.
  • Zanim włożysz swoje palce do jej pochwy, zapytaj czy możesz. Wiele dziewczyn tego nie lubi. Jeśli nie chcesz pytać, wystarczy, że włożysz do pochwy tylko koniuszek palca. Jej reakcja powie ci co dalej robić.
 3.8/5 (292 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

kici.04 - 2016-05-28
kocham palcówki to takie przyjemne sama sobie robię
palcowka mister - 2016-05-20
Sa 3 typy kobiet jesli chodzi o palcowke." Jedna lubi ruchy chodz do mnie" a druga woli ruchy imitujace seks, a trzecia wgl nie lubi albo tylko zabawy lechtaczka. Poza tym, kazda kobieta jest inna, to co pisza osoby na takich forach to biora te informacje ze swoich partnerek a jak wspomnialem wczesniej kazda jest inna. Jezeli chcesz zrobic swojej kobiecie palcowke lub minetke to popros ja by Cie troche nakierowala, ew mowila co robisz zle itd. No chyba, ze masz smykalke i widzisz po kobiecie rekacje na twoje poczynania i sam bez jej pomocy sprawisz jej szczyt. Pamietajcie bracia, dobre czyny wracaja z podwojna mocą (wiecie o czym mowie hehe )
squrwiel - 2016-02-18
Ja tam zawsze jechałem na sucho i praktycznie zawsze miała orgazm. A na sucho jechałem zawsze bo zanim moją dłoń dotarła na wyznaczoną pozycje to ona już dawno była mokra :)
Jak laska jest zdrowa to jak nie robi się mokra to zwyczajnie nie umiesz jej podniecic XD proste
blablabla - 2013-04-29
Bez żartów, kto pisze artykuły o takich głupotach? Litości.
zenek50zenek - 2013-01-03
Zbyt duzej filozofii to tu nie widze
Flawiass - 2010-07-30
Najważniejsze to pamiętać o nawilżeniu. Jeśli pochwa nie jest dobrze nawilżona to palcówka może sprawić ból nie mówiąc już o jakiejkolwiek przyjemności!
Wiele kobiet obawia się, że powrót do życia seksualnego po porodzie będzie niebezpieczny dla zdrowia, a nawet bolesny....
Czy można współżyć od razu po porodzie?
Wiele kobiet obawia się, że powrót do życia seksualnego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt