Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Płodność > Jak mieć więcej spermy?
Jak mieć więcej spermy?

Jak mieć więcej spermy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (244 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przyczyn niewielkiej ilości spermy może być bardzo wiele – skażone nasienie, zbyt obcisła bielizna, kąpiele w bardzo gorącej wodzie, zbyt długie siedzenie, które powoduje, że masa tłuszczowa opada na jądra powodując zmniejszenie produkcji plemników. Również zbyt częste wytryski nasienia, mogą prowadzić do zmniejszenia ilości spermy oraz niepłodności. Nałogi, takie jak palenie papierosów i spożywanie alkoholu, jak również nadmierny wysiłek fizyczny i psychiczny, mogą także wpłynąć na jakość naszej spermy. Poniżej znajdziesz 10 prostych sposobów na zwiększenie ilości spermy.
1
Uprawiaj seks i masturbuj się znacznie rzadziej. Im częściej będziesz miał wytrysk, tym rzadsze będzie twoje nasienie. Zaleca się więc zachowanie trzech dni przerwy pomiędzy dwoma kolejnymi wytryskami.
2
Skończ z nałogami, takimi jak palenie papierosów, czy spożywanie alkoholu. Alkohol wpływa na czynność wątroby, która z kolei powoduje gwałtowny wzrost poziomu estrogenów w organizmie. Nawet dwa drinki dziennie będą miały długotrwały wpływ na produkcję spermy.
3
Ćwicz regularnie. Trenuj cykliczne mięsień Kegla. To mięsień łonowo - guziczny, który podtrzymuje narządy płciowe. Dzięki temu będziesz w stanie kontrolować swój wytrysk.
4
Jedz pełnowartościowe produkty spożywcze. Zastosuj dietę o niskiej zawartości tłuszczu i wysokiej zawartości białka. Warzywa i pełnoziarniste produkty są dobre dla naszego zdrowia i naszego nasienia. Unikaj gorzkiej, ostrej i pikantnej żywności. Zmniejsz spożycie kofeiny.
5
Unikaj przegrzania jąder. Noś luźne bawełniane bokserki, w żadnym wypadku nie zakładaj obcisłej bielizny. Unikaj gorących kąpieli i sauny.
 4.9/5 (244 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

lakukarak@wp.pl - 2013-01-15
można stosować tabletki dla facetów. Mój stosuje Promen i jesteśmy happy ;-)
Mat - 2012-08-08
do awere: ile masz lat? to jest oczywiste że zbyt częste współżycie zmniejsza ilość plemników w nasieniu.
awere - 2012-08-08
"Również zbyt częste wytryski nasienia, mogą prowadzić do zmniejszenia ilości spermy oraz niepłodności." - co za debi.l to pisał? Hahaha.
Jeśli planujesz ciążę, wczesna profilaktyka pomoże ci zmniejszyć zagrożenie dla ciebie i twojego dziecka. Dobry stan...
Jak przygotować się do ciąży?
Jeśli planujesz ciążę, wczesna profilaktyka pomoże...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt