Tutaj jesteś: Biznes > Reklama > Reklama w Internecie > Jak dodać firmę do Google Maps?
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (233 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wielu przedsiębiorców słyszało o Google AdWords i reklamach sponsorowanych. Kampanie AdWords mogą okazać się zbyt kosztowne, zwłaszcza dla małych firm, które dopiero wchodzą na lokalny rynek. Na szczęście istnieje jeszcze jeden, równie skuteczny, sposób reklamowania się w Google. Google Maps skierowany jest w szczególności do przedsiębiorców lokalnych. Najlepsze jest w nim jednak to, że jest całkowicie darmowy. Dodanie firmy do Google Maps jest bardzo proste i nie zajmie ci więcej, niż 20 minut. Korzyści, jakie osiągniesz z takiego rozwiązania są jednak olbrzymie. Poświęć więc kilka minut, przeczytaj poniższą instrukcję i wykorzystaj możliwości, jakie niesie obecność twojej firmy w Google Maps.
1
Wejdź na stronę http://maps.google.pl.
2
Po lewej stronie, obok mapy znajduje się odnośnik „Umieść swoją firmę w serwisie Mapy Google”. Kliknij na niego.
3
Jeśli twojej firmy nie ma jeszcze na Google Maps, kliknij na przycisk „Dodaj nową firmę”.
4
Zostanie ci wyświetlony formularz, w którym musisz podać nazwę firmy, jej lokalizację, dane teleadresowe, opis firmy i profil jej działalności.
5
Podczas wprowadzania kolejnych informacji, możesz obserwować jak zmienia się „wizytówka” twojej firmy, widoczna po prawej stronie ekranu. Gdy wypełnisz wszystkie dane, naciśnij przycisk „Następne”.
6
Pojawi się druga strona formularza. Zostaniesz poproszony o podanie informacji dotyczących godzin pracy twojej firmy, formy kontaktu z klientami i opcji płatności za towary/usługi. Google Maps oferuje również możliwość umieszczenia zdjęć (max. 10) i plików wideo (max. 5).
7
Pamiętaj, im bardziej szczegółowych informacji udzielisz, tym wyżej znajdzie się twoja firma w wynikach wyszukiwania.
Jak wykonać darmowe pozycjonowanie stron internetowych?
Jak stworzyć newsletter?
Jak zrobić chwytliwą reklamę?
Jak zarabiać przez Internet?
 2.2/5 (233 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

maniekf - 2014-10-22
instrukcja nei jest aktualna .
Comment - 2014-04-04
Artykuł jest nieaktualny. Próżno szukać na mapach google pod tym adresem przycisku Umieść swoją firmę w serwisie Mapy Google” Poprawcie to :)
rspt@op.pl - 2012-02-02
Super. łatwo przejrzyście podane i na temat. prościej się chyba nie da :)pzdr
Zakładanie nowej strony na Facebooku może się na początku wydać nieco skomplikowane, zwłaszcza jeśli jeszcze tego nigdy...
Jak założyć stronę na Facebooku?
Zakładanie nowej strony na Facebooku może się na początku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt