Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Bezpieczny Seks > Jak dobrze zrobić palcówkę?

Jak dobrze zrobić palcówkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (537 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Używając palców do pieszczenia kobiecej waginy możesz uzyskać zadziwiające rezultaty - oczywiście, jeżeli używasz odpowiedniej techniki. Wiele zależy od ciebie, sam musisz się dowiedzieć, czego konkretnie oczekuje twoja partnerka, jaką lubi szybkość, tempo zabawy i jaka ilość palców jej odpowiada. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak dobrze zrobić palcówkę zgodnie z oczekiwaniami większości kobiet. Zanim jednak przystąpisz do rzeczy kobieta musi być podniecona i wilgotna. Nie możesz po prostu wsunąć palca w jej pochwę, najpierw spróbuj pocierać łechtaczkę by zapewnić podniecenie. Zawsze pamiętaj by najpierw rozochocić partnerkę a potem dopiero zapoznać ją ze swoimi dłońmi.
1

Pocieranie.
U większości kobiet łechtaczka jest miejscem, które najmocniej reaguje na stymulację. Jeżeli kobieta nie jest dość mocno pobudzona, nawilż palce lubrykantem. Używając koniuszków palca wskazującego i środkowego delikatnie pocieraj łechtaczkę okrężnymi ruchami. Reakcja partnerki pozwoli ci bez problemu odgadnąć, czy jesteś na dobrej drodze. Jeżeli partnerka jest zadowolona z tego jak jej dotykasz, kontynuuj zwiększając nieco szybkość. Pamiętaj jednak, że nie ma sensu zbytnio się spieszyć, najważniejsze by skupić się na odpowiednim miejscu. Jeżeli kobieta mówi lub krzyczy „nie przestawaj”, to nie przestawaj. Są jednak i takie kobiety, które wolą by dać oddech łechtaczce i wsunąć palec do pochwy w rytmicznym tempie. Obserwuj reakcję swojej partnerki, by sprawdzić czy jest ona jedną z tych właśnie kobiet.

2

Szybkie paluszki.
Twoja kobieta lubi wolny, spokojny seks, czy może raczej uwielbia podskakiwać na tobie w górę i w dół jak poparzona? Jeżeli preferuje ten drugi sposób użyj środkowego palca, wsuwaj go i wyciągaj z dużą szybkością, takie pieszczoty mogą zaowocować orgazmem. Do zastosowania tej techniki najlepiej, jeżeli będziesz znajdował się dokładnie na wprost jej waginy (nogi powinny być rozłożone, a ty pomiędzy nimi). Taka pozycja umożliwi ci wyprostowanie ręki i zanurzenie całego palca w swoją partnerkę. Ponadto zmniejsza się szansa na niepowodzenie.

Wskazówki
  • Robienie palcówki nie jest wcale trudne. Kiedy odpowiednio pobudzisz myśli partnerki, jej ciało na pewno chętnie pozwoli ci na pieszczoty.
  • Zawsze powinieneś przede wszystkim uwzględniać to, co lubi twoja partnerka. Jeżeli nie umiesz odczytać jej pragnień ze wskazówek, które ci daje, po prostu zapytaj, na co ma ochotę.
  • Przed następnym razem zadbaj o swoje dłonie by były czyste i schludne. Pokaż partnerce, ile możesz nimi zdziałać.
3

Pomocna dłoń.
Jeżeli potrafisz używać na raz dwóch rąk, każdej w innym tempie, ona będzie robić się coraz bardziej wilgotna. Koniuszkami palców jednej ręki pieść łechtaczkę partnerki okrężnymi ruchami, wskazujący i środkowy palec drugiej ręki wsuwaj do pochwy i wyciągaj go z powrotem. Takie pieszczoty, oddziałujące w jednym czasie na wiele zakończeń nerwowych, zwiększają szansę twojej partnerki na osiągnięcie orgazmu. Pamiętaj to nie wyścigi, nie musisz być tak szybki, jak to tyko możliwe, ważne jest by twoje ruchy były rytmiczne. Jeżeli twoja partnerka będzie chciała, żebyś był nieco szybszy, na pewno powie ci o tym.

4

Obroty.
Siądź między nogami partnerki, tak by jej wagina znajdowała się dokładnie na wprost ciebie. Wsuń palec wskazujący i środkowy głęboko w jej pochwę, na początek twoja dłoń powinna być skierowana do dołu. Następnie obróć dłoń tak by była zwrócona do góry i wyjmij palce. Powtarzaj tyle razy ile potrzeba by partnerka osiągnęła orgazm. Za każdym razem, gdy przekręcisz dłoń do góry, stymuluj łechtaczkę partnerki swoim kciukiem.

5

Punkt G.
Siedząc nadal między nogami partnerki z dłonią skierowaną do góry, wsuń w nią swoje palce i wykonaj ruch mówiący „chodź tutaj”. W ten sposób możesz osiągnąć jej punk G. Nie bądź zbyt agresywny od początku. Zacznij bardzo powoli i obserwuj reakcję partnerki, zależnie od niej utrzymuj jednakowe tępo lub nieco zwiększ szybkość.

6

Stymulacja analna.
Jeżeli i ty i twoja partnerka lubicie eksperymentować, ta zabawa może być bardzo przyjemna dla was obojga. Gdy twój wskazujący i środkowy palec są w jej pochwie wsuń mały palec do jej odbytu (musisz przekręcić dłoń tak, by była równoległa z udami partnerki). Podczas poruszania się dłoni oba otwory będą stymulowane jednocześnie. Pamiętaj jednak, że gdy umieścisz palec w jej odbycie nie wolno ci go potem włożyć do pochwy, to może prowadzić do nieprzyjemnych infekcji.

7

Poślizg.
Pamiętaj, że podczas robienia palcówki kobieta musi być wilgotna. Zawsze zaczynaj od umieszczenia palca wskazującego i środkowego na łechtaczce, przesuwaj palce w dół i wsuń je do pochwy. Następnie powróć z powrotem do łechtaczki, powtarzaj ten manewr wielokrotnie.

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak zrobić palcówkę?
 2.4/5 (537 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (8)

kici.04 - 2016-05-28
ja kocham palcówkę
Krakus - 2015-10-27
Wiem, że nie powinienem tak pisać, ale czy któraś z Pań chciała by mnie trochę podszkolić ? chciałbym, aby w przyszłości moja partnerka była zaspokojona.
Marek do Gdanszczanki - 2015-03-03
~do gdanszczanki:
nie badz jak twoj stary ;)
pogono - 2015-01-27
Ciekawe.... pierwsze slysze o kciuku :P
agaaaata - 2014-11-27
Najlepszy w placówce jest kciuk.nie zapominajcie jakie on cuda potrafi,najlepszy z paluszków, do tego troche techniki i kobieta zadowolona.
raf - 2014-04-22
" Jeżeli nie umiesz odczytać jej pragnień ze wskazówek, które ci daje, po prostu zapytaj, na co ma ochotę." no to nie zawsze dziala, moja np. Nie chce powiedziec, jak sie jej spytac to powie-domysl sie. Wychodzi z zalozenia ze musze to wiedzuec i umiec robic
Gdanszczanka - 2014-03-31
Wkladanie palcow do pochwy jest niebezpieczne dla kobiety. Nigdy nie sa dosc czyste by nie wprowadzic do wnetrza bakterii, zarodnikow , wirusow. A przy tym nigdy dosc gladkie paznokcie i skorki by nie doprowadzic do mikrourazow, przez ktore mozna wprowadzic wyzej wspomniane drobnoustroje. Pochwa kobiety zawiera mikroflore ktora stanowi bariere ochronna. Moze byc ona jednak oslabiona, np przy antybiotykoterapii, i wtedy droga zakazenia stoi otworem. Dotyczy to takze penisa, wprawdzie nie bez powodu jest on gladki i ma jedwabista skorke, ale hmmmmmm wiemy ze brak higieny ma swoje efekty. Drogie panie, pilnujmy naszego zdrowia, przeciez rak szyjki macicy to infekcja wirusem, a skad? zdajcie sobie to pytanie. Lepiej nosic w torebce zawsze prezerwatywe, niz potem umierac po dlugiej i bolesnej terapii.
kozaczka - 2010-07-13
Ważne - musi być wilgotno, jak nie ma lubrykantu to dobrze jest poślinić wcześniej palec. Im bardziej mokro tym lepiej!
Petting to rodzaj pieszczot seksualnych, który może prowadzić do osiągnięcia orgazmu, jednak całkowicie pomija...
Jak uprawiać petting?
Petting to rodzaj pieszczot seksualnych, który może prowadzić do osiągnięcia orgazmu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt