Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Mikrodermabrazja > Jak zmniejszyć zmarszczki?
Jak zmniejszyć zmarszczki?

Jak zmniejszyć zmarszczki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (200 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie ma większego znaczenia, czy masz 35 lat i zauważyłaś właśnie pierwsze oznaki starzenia, czy masz 55 lat i twoja skóra jasno zdradza datę twoich urodzin. Zawsze szukasz sposobu, by zmniejszyć zmarszczki. Wiele kobiet i mężczyzn nie stosuje żadnych środków, które zapobiegają starzeniu się skóry, gdyż uważają oni, że jest to proces nieuchronny. Jednak współczesna technologia jest tak dalece posunięta, że można znacznie opóźnić powstanie zmarszczek, a te, które już mamy zmniejszyć. Dzięki temu możesz wyglądać tak młodo, jak się czujesz. Jeżeli zdecydowałaś się na walkę ze zmarszczkami, przeczytaj poniższe wskazówki.
1
Zapobieganie powstawaniu zmarszczek.

Unikaj słońca.
Jest ono przyczyną numer 1. powstawania zmarszczek. Przeprowadzono nawet badania potwierdzające tą tezę. Wzięły w nich udział bliźniaczki jednojajowych, których uwarunkowania genetyczne były identyczne. Jedna z nich często się opalała, druga unikała słońca. Okazało się, że druga z sióstr wygląda znacznie młodziej. Staraj się więc unikać opalania.
2
Stosuj kremy z filtrem.
Jeżeli musisz wyjść na słońce, stosuj kremy z dużym filtrem. Chronią one twoja skórę przed szkodliwym promieniowaniem, które może być przyczyną raka skóry. Jednocześnie zapobiegają przesuszaniu skóry i powstawaniu zmarszczek. Po opalaniu zawsze nawilżaj skórę.
3
Nie pal.
Dym tytoniowy postarza twoją skórę. Dzieje się tak dlatego, że twój organizm pod wpływem dymu tytoniowego uwalnia enzym, który wpływa na rozkład kolagenu i elastyny - ważnych składników skóry. Skóra osób palących jest około 40% cieńsza i bardziej pomarszczona, niż skóra osób niepalących.
Jak pozbyć się worków pod oczami?
Domowe sposoby na zmarszczki.
Jak spłycić zmarszczki?
Jak zapobiegać zmarszczkom pod oczami?
Przeczytaj teraz: Jak spłycić zmarszczki?
 5/5 (200 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

topielica - 2013-08-09
Ja polecam codzieny poranny masaż twarzy zwykłą kostką lodu , który pobudza nasze komórki poprzez lepsze ukrwienie,twarz wygląda na wypoczętą i lepiej wchłaniają się kosmetyki.Można zrobic sobie takie kostki z dodatkeim ziół np.rumianku.Zaparzamy rumianek w garnuszku po ostudzeniu przelewamy do specjalnych pojemniczków na lód i wkładamy do zamrażalnika.Prosty sposób na młodzieńczo-gładką twarz.I jak każdym wypadku liczy się i tu systematycznośc.
kjbkjb - 2013-04-11
Można też pójść do kosmetyczki na mikrodermabrazję :)
Co do opalania zgadzam się w 100%, wielu ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy jak bardzo jesteśmy narażeni na promienie UV. W dni słoneczne, pochmurne czy nawet w aucie. Jednak jeśli ktoś nie chce stosować filtrów na co dzień to pół biedy.. ale nie używanie ich na ostrym słońcu na plaży jest po prostu skazywaniem swojej skóry na mękę!
Artykuł bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)
krokodyl - 2011-01-04
Boktoks to wcale nie jest dobre rozwiązanie. Nie wiem czy zauważyłyście,ale wygląda się po nim jakoś dziwne. Ten efekt nie jest naturalny. Ja na razie zrobiłam sobie biorad w amaya w Warszawie i jestem zadowolona. Skóra jest nie tylko gładka,ale również promienieje:) ten zabieg wykonywany regularnie przedłuża młodość
Gigi - 2010-04-13
Na botox mnie nie stać, ale potwierdzam punkt odnośnie opalania. Moje koleżanki "solarki" nie mają jeszcze 40-tki, a już twarze jak rodzynki..
Kurczenie mięśni twarzy w zależności od nastroju - wyra­żające takie uczucia jak: radość, smutek, zdziwienie, gniew...
Jak walczyć ze zmarszczkami mimicznymi?
Kurczenie mięśni twarzy w zależności od nastroju ...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Józefa Niziołek
  • Elżbieta Małgorzata Nowicka
  • Ania Helak
  • Edward Wozniak
  • Bozena Jaszczyk
  • Kuba Magoń
  • Sylwester Niemierka
  • Justyna Podgórska
  • Michal Markiewicz
  • Jakub Skiba
  • Aneta Zwierzchowska
pasożyt