Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zdrowie Seksualne > Jak powiększyć ilość spermy?
Jak powiększyć ilość spermy?

Jak powiększyć ilość spermy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (351 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieje wiele ważnych powodów, dla których mężczyźni zaczynają szukać sposobu na zwiększenie ilości spermy. Nie ogranicza się to tylko do chęci zapłodnienia swojej partnerki i posiadania potomstwa. Zwiększenie przyjemności odczuć seksualnych jest wciąż największą motywacją do podjęcia działań. Większość mężczyzn uważa, że większa ilość spermy sprawia, że wytrysk jest znacznie mocniejszy.
Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ilości spermy i wbrew pozorom nie są one wcale takie trudne. Badania medyczne wykazały, że u mężczyzn, którzy przekroczyli 35 rok życia możliwość zapłodnienia spada o 50%. Jeśli więc ty i twoja partnerka macie kłopoty z poczęciem dziecka, zastosuj się do poniższych wskazówek. Te proste porady podpowiedzą ci, jak zwiększyć ilość plemników i poprawić jakość spermy.
8

Codziennie przyjmuj suplementy diety. Przyjmowanie ziołowych tabletek to sprawdzona metoda na zwiększenie ilości spermy. Są to specjalnie opracowane preparaty ziołowe, wykonane z bezpiecznych, naturalnych składników. Tabletki te dostępne są bez recepty. Zyskują coraz większa popularność, gdyż cały czas rośnie liczba osób, które przekonują się o ich skuteczności.

9

Możesz również zacząć jeść specyficzną żywność, jak ostrygi czy seler, uznawane są powszechnie za wzmacniacze libido. Jedynym utrudnieniem jest fakt, iż mimo że jemy znaczne ilości tej żywności, jej wpływ na produkcję spermy jest stosunkowo niewielki.

10

Nie używaj lubrykantów. Nie zaleca się używania wszelkiego rodzaju lubrykantów w czasie stosunku z partnerką. Mogą one negatywnie wpłynąć na zdrowie plemników i jakość nasienia. Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że większość dostępnych na rynku środków tego typu zawiera w swoim składzie substancje plemnikobójcze? Mają one więc na celu zabicie plemników. Należy unikać lubrykantów, zwłaszcza jeśli twoja partnerka stara się zajść w ciążę.

 2.2/5 (351 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Niepłodność to problem wielu par starających się o dziecko. Jest wiele czynników negatywnie wpływających na płodność....
Jak poprawić jakość nasienia?
Niepłodność to problem wielu par starających się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt