Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zdrowie Seksualne > Jak powiększyć ilość spermy?
Jak powiększyć ilość spermy?

Jak powiększyć ilość spermy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (358 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieje wiele ważnych powodów, dla których mężczyźni zaczynają szukać sposobu na zwiększenie ilości spermy. Nie ogranicza się to tylko do chęci zapłodnienia swojej partnerki i posiadania potomstwa. Zwiększenie przyjemności odczuć seksualnych jest wciąż największą motywacją do podjęcia działań. Większość mężczyzn uważa, że większa ilość spermy sprawia, że wytrysk jest znacznie mocniejszy.
Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ilości spermy i wbrew pozorom nie są one wcale takie trudne. Badania medyczne wykazały, że u mężczyzn, którzy przekroczyli 35 rok życia możliwość zapłodnienia spada o 50%. Jeśli więc ty i twoja partnerka macie kłopoty z poczęciem dziecka, zastosuj się do poniższych wskazówek. Te proste porady podpowiedzą ci, jak zwiększyć ilość plemników i poprawić jakość spermy.
1

Sprawdzone i najbardziej skuteczne sposoby na zwiększenie ilości spermy są obecnie łatwo dostępne i proste w wykonaniu. Aby poprawić swoje życie seksualne, powinieneś zdrowo się odżywiać, regularnie ćwiczyć i co najważniejsze - pamiętać o specjalnych suplementach diety.

2

Jeśli jesteś jednym z tych mężczyzn, którzy żyją swoim życiem i nie martwią się ani o swoją płodność, ani o to jak zwiększyć ilość spermy, zastanów się dobrze! Czy wiesz, że w skali świata 40 % problemów z płodnością przypisuje się mężczyznom? Co zrobisz, jeśli nadejdzie czas na założenie rodziny i okaże się, że jesteś bezpłodny? Już teraz zacznij zastanawiać się nad przyszłością i wprowadź do swojego stylu życia kilka pozytywnych zmian.

3

Skończ ze złymi nawykami. Palenie papierosów, nadużywanie alkoholu i zażywanie narkotyków nie przyczyniają się do poprawy płodności. Nawyki te powinny być wyeliminowane lub ograniczone do minimum. Mają one negatywny wpływ na produkcje spermy i przyczyniają się zarówno do pogorszenia stanu zdrowia, jak i samopoczucia.

 2.2/5 (358 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

kiki - 2015-11-16
Wytłumaczcie mi taka zależność , pijesz alkohol/ wino , wódka, nie piwo/ w jeden dzień, wtedy jesteś do niczego ale na drugi dzień dałbyś rade trzema kobietom, co to jest. czemu piszący ten artykuł nie wy testuje tego na sobie i opisze to.
dajo - 2015-09-24
Tytuł sugeruje o sposobach na zwiększenie ilości spermy - a artykuł skupia się głównie na zagadnieniu jakości plemników. Autor się nie popisał.
dupa - 2014-12-29
Co mam zrobic jak niemam w sobie spermy
zenek50zenek - 2012-10-10
Skończyć a paleniem, piciem, więcej sportu uprawiać
Gość - 2012-03-18
Beznadziejny artykuł, który sprowadza się do dewizy: "żyj zdrowo, by być zdrowym".
Niska jakość nasienia może być przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Plemniki są często uszkodzone, mało ruchliwe...
Jak poprawić jakość spermy?
Niska jakość nasienia może być przyczyną trudności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt