Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zdrowie Seksualne > Jak powiększyć ilość spermy?
Jak powiększyć ilość spermy?

Jak powiększyć ilość spermy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (361 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieje wiele ważnych powodów, dla których mężczyźni zaczynają szukać sposobu na zwiększenie ilości spermy. Nie ogranicza się to tylko do chęci zapłodnienia swojej partnerki i posiadania potomstwa. Zwiększenie przyjemności odczuć seksualnych jest wciąż największą motywacją do podjęcia działań. Większość mężczyzn uważa, że większa ilość spermy sprawia, że wytrysk jest znacznie mocniejszy.
Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ilości spermy i wbrew pozorom nie są one wcale takie trudne. Badania medyczne wykazały, że u mężczyzn, którzy przekroczyli 35 rok życia możliwość zapłodnienia spada o 50%. Jeśli więc ty i twoja partnerka macie kłopoty z poczęciem dziecka, zastosuj się do poniższych wskazówek. Te proste porady podpowiedzą ci, jak zwiększyć ilość plemników i poprawić jakość spermy.
1

Sprawdzone i najbardziej skuteczne sposoby na zwiększenie ilości spermy są obecnie łatwo dostępne i proste w wykonaniu. Aby poprawić swoje życie seksualne, powinieneś zdrowo się odżywiać, regularnie ćwiczyć i co najważniejsze - pamiętać o specjalnych suplementach diety.

2

Jeśli jesteś jednym z tych mężczyzn, którzy żyją swoim życiem i nie martwią się ani o swoją płodność, ani o to jak zwiększyć ilość spermy, zastanów się dobrze! Czy wiesz, że w skali świata 40 % problemów z płodnością przypisuje się mężczyznom? Co zrobisz, jeśli nadejdzie czas na założenie rodziny i okaże się, że jesteś bezpłodny? Już teraz zacznij zastanawiać się nad przyszłością i wprowadź do swojego stylu życia kilka pozytywnych zmian.

3

Skończ ze złymi nawykami. Palenie papierosów, nadużywanie alkoholu i zażywanie narkotyków nie przyczyniają się do poprawy płodności. Nawyki te powinny być wyeliminowane lub ograniczone do minimum. Mają one negatywny wpływ na produkcje spermy i przyczyniają się zarówno do pogorszenia stanu zdrowia, jak i samopoczucia.

4

Ćwicz regularnie. Możesz spróbować wykonywać proste ćwiczenia działające na układ sercowo – naczyniowy. Nawet 20–30 minutowy spacer wokół bloku wpłynie pozytywnie na twoje zdrowie i zwiększy produkcję plemników. Regularne ćwiczenia układu krążenia odgrywają bardzo dużą rolę w utrzymaniu dobrego stanu zdrowia. Nie trzeba chyba dodawać, że zły stan zdrowia prowadzi do zmniejszenia produkcji spermy. Możesz zwiększyć ilość plemników wykonując odpowiednie ćwiczenia. Zastanów się więc, które ćwiczenia będą odpowiednie dla ciebie i zacznij ćwiczyć. Zaleca się wykonywanie ćwiczeń, które mają na celu zmniejszenie poziomu stresu. Rozważ uczęszczanie na jogę, tai chi lub zacznij praktykować medytację. Unikaj wykonywania ćwiczeń, które mogłyby uszkodzić twoje jądra (np. jazda na rowerze).

5

Temperatura. Może wydawać ci się to mało istotne, ale odpowiednia temperatura ma bardzo duże znaczenie dla jąder. Długotrwałe narażenie ich na działanie wyższych temperatur ma niekorzystny wpływ na jakość plemników. Możesz nieco zmniejszyć temperaturę jąder, nosząc luźną bieliznę i spodnie oraz unikając zbyt długich gorących kąpieli i sauny.

6

Zdrowe odżywianie. Innym skutecznym sposobem na zwiększenie ilości spermy jest stosowanie zrównoważonej diety bogatej w witaminy, cynk i selen. Unikaj żywności przetworzonej i produktów o wysokiej zawartości cukrów, ponieważ mają negatywny wpływ na produkcję plemników. Jedz dużo naturalnej żywności, jak owoce i warzywa. Nie zapomnij pić dużo wody, dzięki temu twój organizm będzie odpowiednio nawodniony. Jedz zbalansowane posiłki. Dieta o niskiej zawartości tłuszczu, bogata w białko, warzywa i produkty pełnoziarniste jest dobra dla zarówno dla twojego zdrowia, jak i nasienia.

7

Unikaj stresu. Niektóre badania wykazały, że stres wpływa na pogorszenie jakości nasienia. Dzieje się tak pod wpływem zmian hormonalnych zachodzących w organizmie pod wpływem stresu. Stres jest również powodem zaburzeń płodności i może spowodować kłopoty z zajściem w ciążę. Naucz się panować stresem ćwicząc techniki relaksacyjne.

8

Codziennie przyjmuj suplementy diety. Przyjmowanie ziołowych tabletek to sprawdzona metoda na zwiększenie ilości spermy. Są to specjalnie opracowane preparaty ziołowe, wykonane z bezpiecznych, naturalnych składników. Tabletki te dostępne są bez recepty. Zyskują coraz większa popularność, gdyż cały czas rośnie liczba osób, które przekonują się o ich skuteczności.

9

Możesz również zacząć jeść specyficzną żywność, jak ostrygi czy seler, uznawane są powszechnie za wzmacniacze libido. Jedynym utrudnieniem jest fakt, iż mimo że jemy znaczne ilości tej żywności, jej wpływ na produkcję spermy jest stosunkowo niewielki.

10

Nie używaj lubrykantów. Nie zaleca się używania wszelkiego rodzaju lubrykantów w czasie stosunku z partnerką. Mogą one negatywnie wpłynąć na zdrowie plemników i jakość nasienia. Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że większość dostępnych na rynku środków tego typu zawiera w swoim składzie substancje plemnikobójcze? Mają one więc na celu zabicie plemników. Należy unikać lubrykantów, zwłaszcza jeśli twoja partnerka stara się zajść w ciążę.

11

Zbyt dużo seksu może mieć negatywny wpływ na jakość i ilość twojego nasienia. Zbyt częste uprawianie seksu nie jest dobre. Seks raz na dzień lub nawet co dwa dni to najlepsze wyjście. Jądra będą w stanie wyprodukować w tym czasie nowe plemniki, które będą zdrowe i silne. Może to również zwiększyć szansę na poczęcie dziecka.

12

Jedz produkty sprzyjające produkcji spermy. Zalecane jest spożycie produktów bogatych w aminokwasy. Najpowszechniej dostępny jest szpinak, znany z wysokiej ich zawartości. Możesz włączyć ten produkt do swojego jadłospisu i czerpać z tego same korzyści. Spróbuj także innych produktów o wysokiej zawartości białka, jak tuńczyk, indyk, ziarno sezamu czy białko jajek. Z pewnością pomogą ci one zwiększyć ilość spermy.

13

Substancje odżywcze i minerały, które mogą wpłynąć na zwiększenie produkcji nasienia i poprawę życia seksualnego:
- Cynk. Jest istotnym elementem w zachowaniu odpowiedniej jakości nasienia i ilości ejakulatu. Im więcej cynku otrzymuje organizm, tym większe szanse na produkcję zdrowszych i bardziej żywotnych plemników.
- Selen. Podobnie jak cynk, pomaga rozwiązać problemy ze zbyt niska liczbą plemników i zwiększa płodność.
- Kwasy tłuszczowe, witaminy z grupy B oraz witamina C i E. Również maja pozytywny wpływ na jakość i ilość produkowanej spermy. Maja na celu ochronę hormonów wpływających na produkcję plemników i zapobiegają ich zlepianiu się. Wpływa to na poprawę ruchliwości plemników i zwiększenie płodności.
- Aminokwasy. Są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania męskiego układu rozrodczego. Na ogół poprawiają one wszystkie ważne cechy, jak ruchliwość plemników, czy jakość spermy. Dzięki tym związkom wzrasta szansa na poczęcie dziecka.

 2.2/5 (361 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

ileż można - 2016-11-21
Autor myli pojęcia - ilość spermy, to ilość spermy, a nie płodność. Proponuję powrót do szkoły i nieopuszczenie lekcji, na których będą wyjaśniane podstawowe pojęcia słów.
kiki - 2015-11-16
Wytłumaczcie mi taka zależność , pijesz alkohol/ wino , wódka, nie piwo/ w jeden dzień, wtedy jesteś do niczego ale na drugi dzień dałbyś rade trzema kobietom, co to jest. czemu piszący ten artykuł nie wy testuje tego na sobie i opisze to.
dajo - 2015-09-24
Tytuł sugeruje o sposobach na zwiększenie ilości spermy - a artykuł skupia się głównie na zagadnieniu jakości plemników. Autor się nie popisał.
dupa - 2014-12-29
Co mam zrobic jak niemam w sobie spermy
zenek50zenek - 2012-10-10
Skończyć a paleniem, piciem, więcej sportu uprawiać
Gość - 2012-03-18
Beznadziejny artykuł, który sprowadza się do dewizy: "żyj zdrowo, by być zdrowym".
Niepłodność to problem wielu par starających się o dziecko. Jest wiele czynników negatywnie wpływających na płodność....
Jak poprawić jakość nasienia?
Niepłodność to problem wielu par starających się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt