Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Depilacja woskiem > Co zrobić, żeby włoski po depilacji nie wrastały?

Co zrobić, żeby włoski po depilacji nie wrastały?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Wrastanie włosków po depilacji ma miejsce wówczas, gdy są one za słabe, żeby przebić się na powierzchnię skóry. Najczęściej występuje to w tych obszarach ciała, gdzie włoski są cienkie lub kręcone, np. w okolicach bikini.
Celem depilacji jest usunięcie z mieszka całego włosa, ale często zdarza się tak, że łamie się on pod skórą lub tuż przy jej powierzchni. W mieszku nie formuje się zatem nowy, „ostro zakończony” włos, ale pozostaje w nim uszkodzona i połamana resztka po włosku poprzednim.
Jeśli i ciebie dotknął problem wrastających włosków, przeczytaj poniższy artykuł. Dowiesz się z niego, jak temu zapobiec.
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

AnetaKrupa Kuzera - 2015-02-01
Problem wrastających włosków wręcz doprowadzał mnie do szału i najdroższe peelingi nie bardzo pomagały. Dlatego też zdecydowałam się na depilację laserową w Łodzi w Laser Glamour http://www.laserglamour.pl/index.php/zabiegi-depilacji-laserowej-w-lodzi/laser-light-sheer-duet-lodz.html . Po 6 sesjach już nawet nie pamiętam co to jest depilacja w domowym zaciszu.
tadaa - 2014-08-01
polecam również stosować kwas borny przed depilacja, jest przeciwzapalny. Można kupić go w aptece za niewielkie pieniądze. Można użyć go również jako tonik do twarzy przy skórze trądzikowej.
tadaa - 2014-08-01
Nie można robić peelingów zbyt często, wystarczy raz w tygodniu. Naturalny peeling: cukier i oliwa z oliwek najlepszy dzień przed depilacja. Później polecam peelingi kawowe z fusów po kawie. Ważne jest również odpowiednie nawilżenie. Skuteczne będą kremy z mocznikiem. Niesamowicie nawilżają.
letnianutka1996 - 2013-07-31
mam dobry zeł na wrastające włoski jest w oriflame i kosztuje jakieś 25zł.Z serii skin so soft,w takim niebieskim opakowaniu.Fajnie chłodzi i pachnie a włoski naprawdę mniej wrastają. POlECAM wam bo sama sprawdziłam.
MalutkaToJa - 2013-03-29
Ja zawsze po depilacji robię peeling cukrowy i smarują nogi ochronnym kremem.
kika75 - 2011-06-23

ja zawsze po depilacji depilatorem smaruje się kremem podepilacyjnym z mary cohr dzieki czemu nie wystepują u mnie stany zapalne.

krokodyl - 2011-06-01
Prawda jest taka,że jak się ma tendencję do wrastania włoskow to za bardzo nic an to nie można poradzić. Tak naprawdę tylko po depilacji laserowej nie wrastają. Moja koleżanka , która była w studio laser w Warszawie miała kiedyś podobny problem ( właściwie miałysmy,ale ona postanowiła coś z tym zrobić a mi nadal wrastają). Takie zapalenie wygląda bardzo nieestetycznie
fila - 2010-04-14
a mi już wrosły i pozamiatane ;((
Krostki – małe i większe - są powszechnym skutkiem ubocznym depilacji. Istnieją pewne kroki, które możesz podjąć, żeby...
Jak usunąć krostki po depilacji?
Krostki – małe i większe - są powszechnym skutkiem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub