Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poderwać chłopaka w szkole?

Jak poderwać chłopaka w szkole?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Tylko dlatego, że jesteś w szkole średniej nie oznacza, że nie możesz pozwolić sobie na flirt. Wiesz dobrze, że podobasz się chłopakowi, jeśli ten chce bez przerwy siedzieć obok Ciebie, lub przedrzeźnia ci się.
1
Zawsze wyglądaj ładnie i czysto. Bierz prysznic rano i wieczorem, dokładnie szczotkuj włosy lub ładnie je upinaj, noś czyste ubrania, w których dobrze wyglądasz i w których dobrze się czujesz, używaj dezodorantu. Jeśli musisz, zrób delikatny makijaż. Troszkę błyszczyku na ustach i lekko podkreślone maskarą oko powinny wystarczyć.
2
Flirtowanie to najlepszy sposób, aby pokazać chłopakowi, że go lubisz.
3
Bądź pewna siebie! Ludzie najczęściej zwracają uwagę na osoby pewnie siebie, które zdają się siebie lubić. Jeśli jesteś osobą nieśmiałą, udawaj, dopóki nie dostaniesz tego, czego chcesz. Uśmiechaj się pewnie i chodź z głową podniesioną do góry.
4
Patrz mu prosto w oczy. Jeśli Twój wzrok utkwi w podłodze, na ścianach, Twoich przyjaciołach lub innym chłopaku, ten na którym Ci zależy nie zorientuje się, że tak naprawdę chodzi Ci właśnie o niego.
5
Nie chichocz i nie używaj słowa „lubić” zbyt często. Zbyt wiele dziewczyn robi z siebie pośmiewisko wśród chłopaków, ponieważ myślą, że niektóre zachowania sprawiają, że wydają się one bardziej atrakcyjne. Otóż nie. Tak naprawdę, jest to denerwujące. Jeśli chłopak wydaje się być zainteresowany Twoim nierozgarniętym zachowaniem, nie jest wart Twojego czasu.
Jak poderwać faceta?
Jak poderwać faceta na imprezie?
Jak flirtować z dziewczyną?
Jak uwieść faceta?
Ostrzeżenia
  • Nie bądź rozwiązła. Nie musisz zachowywać się nieodpowiednio, aby zdobyć chłopaka.
  • Uważaj, aby nie flirtować z chłopakiem, który jest zajęty, lub z takim, który również podoba się Twojej przyjaciółce. To może doprowadzić to końca Waszej przyjaźni.
  • Nie czuj się zobligowana do robienia rzeczy, na które nie masz ochoty.
Wskazówki
  • Uśmiechaj się! Uśmiechaj się! Uśmiechaj się! Nikt nie chce umawiać się z kimś, kto jest wciąż nie w humorze.
  • Bądź pewna siebie!
  • Bądź sobą.
  • Nie przesadzaj z makijażem.
  • Nie noś ubrań, które są zbyt odsłaniające. Przecież nie chcesz, aby miał mylne wrażenie.
  • Pamiętaj, flirt do niczego nie zobowiązuje. Jeśli nie chcesz się z nim umawiać, to tego nie rób.
  • Baw się!
  • Pamiętaj, żaden chłopak nie lubi tzw. „samotnic”. Więc otaczaj się przyjaciółmi, spędzaj z nimi czas. Bądź wesołą osobą.
6
Kiedy on mówi, przechyl głowę lekko na jedną stronę, i potakuj. To sprawi, że będziesz wyglądała na zainteresowaną tym co on ma do powiedzenia.
7
Bardzo subtelnie przykuj jego uwagę do swoich dobrych stron. Jeśli, na przykład, masz zadbane włosy, upnij je bezwiednie w koński ogon w trakcie rozmowy z nim, lub po prostu załóż za ucho. To skieruje jego wzrok na to co chcesz zaakcentować.
8
Przywitaj się z nim miło. Jeśli go znasz, przybij mu piątkę gdy będziesz mówiła „Cześć”. Jeśli nie znacie się aż tak dobrze, po prostu podaj mu dłoń na przywitanie i ściśnij ją troszkę mocniej niż powinnaś.
9
Żartuj z nim! Flirtowanie powinno być zabawą, więc pozwól sobie na dowcipy. Poczucie humoru jest jedną z najbardziej atrakcyjnych cech osobowości, więc opowiadaj mu dowcipy, śmieszne historie, lub po prostu pozwól sobie na zabawne komentarze do tego co on mówi. Ale uważaj, żeby nie zrobić z siebie pośmiewiska, lub go nie obrazić.
10
Często powtarzaj jego imię. Nie oznacza to, że masz go nadużywać. Na przykład, przywitaj się z nim mówiąc: „Cześć Marcin, co u Ciebie słychać?” zamiast zwykłego „Cześć”. Jeśli subtelnie „przemycisz” jego imię, poczuje się ważny i zauważony.
11
Nie mów cały czas o sobie. Ulubionym tematem nastolatków (zwłaszcza nastolatków) są oni sami. Zamiast opowiadać o swojej grze w tenisa, zapytaj go czy uprawia jakiś sport, lub co robił wczoraj wieczorem.
12
Bądź otwarta i przyjacielska, ale nie opowiadaj mu od razu całej historii swojego życia. Pozostaw małą tajemnicę i spraw, aby sam chciał dowiedzieć się więcej. Na przykład, jeśli zapyta co robiłaś w wakacje, nie opowiadaj każdego zbędnego szczegółu. Po prostu powiedz coś ogólnikowo, na przykład: „Trochę podróżowałam, odwiedziłam rodzinę na południu, czasami grałam w tenisa.” To powinno wystarczyć. Zostawia mu to możliwość zadawania pytań, jeśli chce wiedzieć więcej.
13
Kiedy zapyta co robiłaś podczas weekendu, wakacji itd., nigdy nie mów „nic”. To sprawi, że będzie myślał, że jesteś nudna. Jeśli rzeczywiście miałaś nudny weekend, bądź wymijająca. Jeśli wszystko czym się zajmowałaś sprowadzało się do oglądanie starych filmów i odwiedzin u babci, powiedz coś ogólnikowo, np. „Spędziłam świetny czas z moimi przyjaciółmi na oglądaniu starych filmów (nawet jeśli tymi przyjaciółmi były Twoje domowe zwierzaki). Następnego dnia wyszliśmy na miasto z rodziną.” Przynajmniej będzie wiedział, że nie siedziałaś w domu grając w karty cały dzień.
14
Nie udawaj kogoś kim nie jesteś. O ile rozwijanie i dodawanie kilku szczegółów jest akceptowane, o tyle kłamanie i przekoloryzowywanie swojej sylwetki wydaje się nie na miejscu. On na pewno polubi Ciebie taką, jaką jesteś. Jeśli polubi tą drugą, udawaną osobę bardziej, nie polubi prawdziwej Ciebie.
15
Co najważniejsze – miej z tego radość. Jesteś jeszcze młoda, przecież nie musisz od razu wychodzić za mąż. Flirtowanie do niczego Cię nie zobowiązuje. A jeśli on jednak Cię gdzieś zaprosi – to świetnie! Jeśli nie – to co z tego? Znajdzie się inny.
16
Nie przesadzaj z flirtowaniem. Daj chłopakowi czas, aby sobie wszystko przemyślał. Nie denerwuj się zbytnio, ale nie bądź też sztywna. Zachowuj się tak jakbyś dokładnie wiedziała, co robisz, nawet gdy nogi się pod Tobą uginają.
17
Jeśli organizowana jest jakaś szkolna potańcówka, poproś go do tańca. Chłopak nie zawsze musi być tym, który robi pierwszy krok. To może być również pierwszy krok do tego, aby zaprosić go na randkę. Pokażesz mu w ten sposób, że Ci na nim zależy.
Wskazówki
  • Bądź pewna siebie!
  • Bądź sobą.
  • Nie przesadzaj z makijażem.
  • Baw się!
Ostrzeżenia
Przeczytaj teraz: Jak uwodzić wzrokiem?
 3.7/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (39)

martynadro293 - 2016-03-21
Hm... Z jednej strony, okay. Z drugiej, autorka poradnika w niektórych częściach zaprzecza temu, co napisała przedtem. Jest tutaj mnóstwo ogólnych zasad, trochę masło maślane, nie ma tego "czegoś" przez co naprawdę można poderwać chłopaka.
Wari#Atka - 2016-03-02
Mmmm
Lesiamesia - 2016-01-22
Ja do Justyny: Nie zajmuj się miłością to tylko zauroczenie.Zajmuje się nauką i poprawy ortografię, bo ci jeszcze mleko zwisa z pod nosa!!!
LejdiGaga - 2015-10-26
"A jeśli on jednak Cię gdzieś zaprosi – to świetnie! Jeśli nie – to co z tego? Znajdzie się inny."

Autorka tego poradnika jest śmieszna i bazuje na stereotypach oraz podaje "tipy" wyssane gorzej niż z palca. A za zacytowane przeze mnie stwierdzenie mężczyzna zapewne byłby wielkim chamem i prostakiem, gdyby odniósłby się w ten sposób odnośnie kobiet, śmieszne.
roka - 2015-10-23
jak wy to robicie mi się chłopak przygląda i co mam zrobić
oliweczka - 2015-10-20
Hej, chodzę do 5 klasy . Jestem niska prawie najniższa , zakochałam się w chłopaku ma na imię Patryk
test - 2015-10-05
test
nikolka105 - 2015-09-23
No może
nikolka105 - 2015-09-23
Supcio
jotka - 2015-08-31
No niewiem... z tym makijażem to trochę
Przesada.Ale reszta to może się sprawdzi.
;)
justyna - 2015-07-29
W DZISIEJSZYM KOMENTARZU JAK ZDOBYĆ
CHŁOPAKA ZA POMOCĄ SUCHANIA SERCA
hej ja chodziłam 2 drugiej klasy teraz bende chodziła do 3 klasy w pierwszej klasie spodobał mi siĘ KSAWIER kołodziejczyk bardzo go lubiĘ on sIę we mnie zaochał ale sie boi mi powiedzieć czy chciałambym być jego dziewczyną w 2 klasie wyjechcał do Hiszpani do Tocko jak wruci na ten 3 rok to mu powiem całaą prawde ze sie zakochałam w nim i powiem szybko czy chce być moim chłopakiem POSUCHAJCIE GŁOSU SERCA JA TAK ROBIE JAK SUCHAM GŁOSU SERCA TO MI SIE UDAJE NAPRZYKŁAD: KIEDYŚ PRUBOWAŁAM ZROBIM I OZDOBIĆ NA ZEWNĄTSZ I W ŚIROTKU PAMIENTNIK TAKI JAKI MA VIOLETTA I WIECIE JAK POSUCHAŁAM GŁOSU SERCA MI WYSZŁO ZROBIŁAM TAKI SAM TO ZAKLENCIE NA ZYCZENIE TRZEBA BYĆ SILNYM I MUWIĆ PRAWDE WSZYSO TO CO SIE CZUJE JA TAK ROBIŁAM NAPRAWDE JA OBIECUJE W NASTEMPNYM KOMENTARZU JAK MIEĆ ŁADNĄ FRYZURE
anna - 2015-06-19
hej nie wiem dajcie więcej porad bo tych już próbowałam
Nienormalna - 2015-06-17
Gówno prawda. Szczególnie z tym udawaniem że jest się odważną i pewną siebie. To jest tak fałszywe. Nienormalne dziewczyny się ze mną zgodzą, cziki - nie bardzo.
koćak - 2015-06-08
hej to jest fajne można zdobyć chłopaka
to jest fajne
i pienkne
Hej - 2015-05-21
Według mnie to troche bez sensu chyba ze ktoś sie chce tylko bardzo przypodobać chłopakowi który ma dziewczynę centralnie gdzieś.
Jesli ktoś naprawdę cie kocha to powinien kochać za to jakim sie jest a nie kogo sie udaje. Co z tego ze teraz cie polubie skoro jesli pozna jaka naprawdę jesteś to mu sie odwidzi bo raczej mało jest takich facetów którzy zakochuje sie w takiej dziewczynie, ona pokazuje jaka naprawdę jest a on nadal tak samo ją kocha. Zresztą dlaczego to zwykle dziewczyny muszą biegać za chłopakami płakać za nimi po nocach albo w skrajnych przypadkach ciąć sie albo nawet gorzej.
(To jest tylko moje zdanie)
jees - 2015-04-30
Nikogo i niczego nie udawaj bo to fałszywe i pozniej i tak wyjdzie. Porady są zdupy. Nie ma reguł na to co sie komu podoba.
Marzena - 2015-04-27
Ja chodzę ... do 5klasy.
Mam 12lat 2lata temu przeprowadzilam się na wieś .
I tu w szkole poznałam chłopaka imieniem Maksymilian, lubi jak się mówi do niego Maks albo Mako.
Jest niższy odemnie,ale ciężko się dziwić ja jestem wyższa nawet od niektórych państwa. 174cm jezu..
A więc Mako lubi sport,ma długie włosy jeden z powodów czemu mi na nim zależy,jest zabawny i mogę na niego liczyć .
Wszystjo byłoby cacy tylko że są dwa problemy 1- Ma dość wscibską siostre 2- Taka jedna Sandra za nim lata i go podrywa.
Ale i tak myślę że jeżeli chodzi o szanse
Ja -65
Sandra-35

Powiedzmy że ja też mam problem gdy widze że sandra się do niego pcha od razu reaguje tzn . Wołam Maksa reaguje od rau, rzucam czymś w nią. i kilka razy
,,przypadkiem" zepchnelam ją ze schodów .
superka - 2015-04-13
Podzialalo
agata wojtasińska - 2015-04-07
no to do roboty napewno będę z chłopakiem świętować naszą randkę
Bardzo Ważne - 2015-03-30
Dziewczyny napiszcie czy w poradach dla chłopaków też zdarza im się wciskać takie bzdury!! Wytkam błędy i Wy dziewczyny też to zróbcie, bo to bardzo pomoże i wszyscy na tym skorzystamy Pliss :* 1. Jeśli chłopak Was przedrzeźnia to ma dzisiaj bądź ogólnie zły nastrój, lub dałyście mu do tego powód albo jest głupkiem i frajerem. 2 Generalnie chłopcy wolą dziewczyny w rozpuszczonych włosach więc nie splatajcie jak nie musicie. 3. Nie przesadzajcie z byciem śmieszną na siłę. Raczej postawcie na haryzmę to będzie lepszy wybór. Śmianie się z czegoś tylko dlatego, że chłopak się z czegoś śmieje wcale nie jest mądre. Dam przykład: Jak chłopak się śmieje że mucha lata w klasie to wy też będziecie się śmiać?? Trzeba umieć wyczuć odpowiedni moment, np. jak powie coś fajnego to wtedy, a nie śmiać się bo mucha lata :D 4 Nie każdy chłopak jest super śmiały, są też nieśmiałe osoby więc patrzenie się komuś przez cały czas głęboko w oczy może być bardzo męczące. Trzeba się zachowywać normalnie podczas rozmowy, ale też nie ignorować go całkiem. Patrzeć się na niego ale nie tak żeby go spalić wzrokiem xD Hmmm... O czymś zapomniałem?? :D To tylko takie pierwsze z brzegu, nie czytałem tego dokłanie xD
babajaga - 2015-03-23
Fajne rady pomogly
babajaga - 2015-03-23
Fajne rady pomogly
A ja nie! - 2015-03-10
Podoba mi się strasznie taki Kamil! Jest wyższy i lepszy z w-f. Często mnie na w-f wybiera i nie wiem dlaczego, nie jestem wysoka, ale zawsze ja jestem pierwsza! Nie zagadam do niego bo jestem nieśmiała i mój wróg nr 1 też go lubi więc? Co mam robić? Proszę o pomoc! E-mile: Pauina0808@gmail.com
Genowefa Saksończyk mam fb - 2015-01-20
Weszłam w kupę w nowych butach i brzydzę się tego gówna a to tak śmierdzi !!!!!! Też pies musiał nasadzić takiego kloca jak koń.
Lira - 2013-09-19
ja jestem samotnicą i zawsze mój "wybranek" do mnie zagaduje. Pyta się dlaczego jest smutna, co robię itd. On jest prymusem i ja też. Z innymi dziewczynami tylko się wygłupia. Ze mną może porozmawiać o ciekawych i mądrych rzeczach. Nie wiem czy mnie kocha, czy tylko lubi. Może pewnego dnia się tego dowiem.
patkah12 - 2013-06-26
A ja mam tak, że mam kolegę, który jest ode mnie rok starszy, podoba mi się i ja mu chyba też, chciałabym, żeby coś z tego wyszło. Nie mam żadnych problemów z rozmową, zawsze są z nami przyjaciele, lecz czasem udajemy, że ich nie ma. Cały czas się przy nim śmieję ;)
kasiik - 2013-04-01
podobał mi się chłopak z klasy, flirtowałam z nim, ale okazało się, że podoba mu się najłatwiejsza i najgłupsza dziewczyna w klasie. Uznałam, że z tak nastawieniem z jego strony nic z tego nie będzie.Zmarnowałam 3 lata.
blondi - 2013-03-25
podoba mi się tak jeden chłopak jest o rok starszy pisze z nim od kilku miesięcy alee jestem wstydliwa i jak on coś do mnie powie to robie się czerwona albo odwracam wzrok żeby nie patrzeć mu w oczy bo jestem nieśmiała pomóżcie! :)
sarapter - 2012-09-03
•Pamiętaj, żaden chłopak nie lubi tzw. „samotnic”. Więc otaczaj się przyjaciółmi, spędzaj z nimi czas. Bądź wesołą osobą.

Nie jest to do końca prawdą, czasem lepiej jak dziewczyna jest "samotnicą" łatwiej jest z nią wtedy pogodać szczerze, od serca.
Ruda - 2012-04-17
Bardzo podoba mi się jeden chłopak z klasy... ale on jest nico inny ... podrywa wszystkie dziewczyny z klasy!
Ta i jeżeli np. powiem: siemka Wojtek to pomyśli sobie że jestem dziwna ... a jak poproszę go do tańca too ...
nie umiem zbyt dobrze tańczyć... a nawet jeżeli bum umiała to nie wiedziała bym co tak właściwie mam tańczyć. Nie wiem nawet jak do niego zagadać bo on ciągle gra w piłkę ... ja też czasem... i spędza czas tylko i wyłącznie z kolegami... a jak powiem któremuś z nich żeby zostawili nas samych to wtedy wszystko mu wygadają nie wiem co robić POMOCYY!!!
Maryśka - 2012-04-13
Podoba mi sie taki jeden z klasy ale jestem nieśmiała, nierozmawiałam z nim tylko czasami sie do niego uśmiecham. Jest cudowny troche go znam. Zanam jego Hobby, ulubione zajecia i troche cech charakteru. Jak go widze to robi mi sie słabo... szaleje za nim. Pomocy!
kolo123 - 2012-03-20
podoba mi się chłopak z mojej klasy ale on ma dziewczyne jak mu pokazać że mi na nim zależy?
ancia - 2011-04-13
Podoba mi sie jeden chlopak w szkole nawet z nim nie gadalam nigdy mamy wspolny wf co zrobic?
Martynka - 2011-03-09
Podoba mi sie taki jeden chłopak. Pewnego dnia zdobyłam od koleżanki jego numer tel. i napisałam d niego . Na poczatku była napieta atnosfera bo on nie chciał ze mną pisać ale teraz mówimy sobie o wszytkim i nawet żuciłam palenie tylko żeby z nim pisać. Bardzo lubie z nim pisać bo on mi sie straaasznie podoba ale mimo że chodzimy do jednej szkoły to jeszcze ze sobą nie rozmawialiśmy. Na każdej przerwie uśmiecham się do niego a on odwzajemnia ten uśmiech ale jak rozwinąć tą znajomość ale nie chcem być nachalna i muyślę że to on powinien pierwszy do mnie w szkole zagadać. Prozę pomocy. Piszcie na mój e-mail Martynaj1@wp.pl. Bardzo proszę o pomoc
an1994 - 2011-02-15
podoba mi sie pewien chlopak ze szkoly ale on ma dziewczyne:( ktorej nie lubie i ktora nie chodzi do naszego liceum.Gdy go widze to usta same mi ssie usmiechaja mam ochote go poderwac, zeby byl moim chlopakiem ale nie chce zrobic czegos nie tak:( Prosze pomozcie mi i napiszcie na adres mala_zabka@buziaczek.pl Bardzo prosze o POMOC!!
Olka:) - 2011-01-20
POMOCY!!! :( Podoba mi się Bartek , ja jemu chyba też ale bardzo boję się zrobić ten ,,pierwszy krok'' :( Mojemu wrogowi też się podoba i flirtuje z nim . Widać że chłopak tego nie chce , ale ta mu się narzuca !!! Bardzo Was proszę o spieszną pomoc , bo mnie serce zaczyna boleć :( Mój e-mail : oh_houda@op.pl
Domo - 2010-12-20
Nie baw się włosami bo pomyśli, że zachowujesz się jak szmata !!! Uśmiechaj się patrz w oczy jak najdłużej czasami niechcąco udeż swoją reką w jego rękę.
Fląsdrea - 2010-10-02
No no fajne cuś xD
rosalie - 2010-04-16
a mi sie podoba taki Tomek, ale on woli Baske, a ja sie z nim witam i patrze mu zawsze w oczy i w ogole wlosami sie bawie, a on nic ;(((
Widujesz go każdego poranka od kilku miesięcy w pociągu? Kątem oka zauważyłaś, że spogląda na Ciebie, ale nie jesteś...
Jak rozpocząć rozmowę z chłopakiem?
Widujesz go każdego poranka od kilku miesięcy w pociągu?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt