Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Kryzysy Małżeńskie > Jak zatrzymac faceta przy sobie?
Jak zatrzymac faceta przy sobie?

Jak zatrzymac faceta przy sobie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (283 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Być może niedawno przeżyłaś rozstanie i zastanawiasz się, co mogłaś zrobić, by zatrzymać swojego ukochanego przy sobie. Jest na to kilka sposobów, jednak najpierw zastanów się, czy nie lepiej zapomnieć i ruszyć do przodu. Jeśli nie, przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak odzyskać chłopaka i zostać z nim na zawsze.
1

Jeśli chcesz coś naprawić, musisz najpierw dowiedzieć się, dlaczego się zepsuło. Tak samo należy podejść do związku. Musisz spojrzeć na kilka ostatnich tygodni lub miesięcy i zastanowić się, co uległo zmianie. Czy twój ukochany oddalał się od ciebie? Czy oboje wzajemnie obwinialiście się i dochodziło do ciągłych kłótni? Jeśli tak, zastanów się dwa razy zanim zdecydujesz, że chcesz odzyskać swojego chłopaka. Ludzie się zmieniają i z czasem przestają do siebie pasować. To główny powód, przez który wiele związków i małżeństw się rozpada.

2

Utrzymanie dobrych relacji wymaga zaangażowania obu stron. Musisz akceptować zmiany i błędy, które druga osoba może popełnić i pokochać ją nie zważając na nie. Jeśli chcesz, aby twój partner zawsze cię kochał, staraj się dodać do związku nieco emocji i podekscytowania. Nigdy nie pozwól na to, by wasz związek stał się nudny. To samo tyczy się ciebie. Nigdy nie bądź zbyt przewidywalna i nie pozwól, by twój partner traktował cię jak pewnik. Aby tego dokonać, staraj się mieć jak najwięcej zainteresowań i zawsze zachowaj trochę tajemniczości. Przyczyną rozpadu mógł być fakt, że postawiłaś swojego chłopaka w centrum życia i miał on wrażenie, że cały wolny czas musi spędzać tylko z tobą. Wówczas człowiek czuje się jak w pułapce.

Jak rozpoznać toksyczny związek?
Jak rozpoznać kłamstwo?
Jak zapomnieć o dziewczynie?
Jak przeprosić chłopaka?
3

Mężczyźni lubią silne i niezależne kobiety. Najlepszym sposobem, aby mu to pokazać jest ignorowanie go i szybki powrót do trybu życia, który prowadziłaś zanim go poznałaś. Jesteś prawdopodobnie w bliskich stosunkach z rodziną i przyjaciółmi. Zbierz dziewczyny, z którymi często się spotykałaś, wyjdźcie gdzieś razem i świetnie się bawcie. Odśwież stare znajomości, skontaktuj się z osobami, które nieco zaniedbałaś będąc w związku. Z pewnością ucieszą się ze spotkania, będą cię wspierać i pomogą ci odzyskać utraconą pewność siebie.

4

Zastanów się, czy są inne rzeczy, których twojemu partnerowi będzie brak po rozstaniu z tobą. Pozwól, by mógł pobyć jakiś czas sam. Po pewnym czasie uświadomi sobie, jak bardzo za tobą tęskni. Im więcej będzie o tym myślał, tym szybciej zrozumie, że zerwanie z tobą to nie był dobry pomysł. Nagle będzie chciał się z tobą spotkać, zobaczyć cię i do ciebie wrócić. Mężczyźni nie luba czuć się odrzuceni. Twój były partner zacznie najpierw wysyłać maile, by wybadać sytuację. Nie odpowiadaj na nie, poczekaj aż zadzwoni. Jeśli nie zadzwoni, nie załamuj się i nie płacz. Zniszczysz wówczas całą ciężką pracę, którą wykonałaś.

5

Jeśli chcesz, by twój partner zawsze cię kochał, powiedz mu, że musi znów zapracować na twoją miłość. Pozwól mu wrócić tylko wówczas, gdy znów udowodni, że mu na tobie zależy. Dzięki temu będziesz dla niego bardziej wartościową osobą.

Przeczytaj teraz: Jak zatrzymać faceta?
 3.1/5 (283 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Martynnna - 2013-07-05
Bardzo fajne porady i przydatne. Warto by je uzupełnić jeszcze o kilka o których w swej książce "Jak zatrzymać faceta" pisze Anna Szlęzak.
arimor - 2013-02-04
A właśnie, że to bardzo dobrze napisany artykuł. Dodałabym jeszcze kilka prostych rad: zawsze dzwoń do chłopaka tylko raz, jeśli nie odbierze czekaj aż oddzwoni, nie zamęczaj go smsami czy nagraniami na skrzynkę głosową. Nigdy nie zadawaj pytań, mających za zadanie "popchnąć sprawy do przodu", takich jak: to na czy stoimy? Jakie są Twoje plany? Co z nami? etc. Facet pomyśli, że chcesz go usidlić i będzie miał ochotę się wyrwać. Nie pytaj też o to kiedy się znów spotkacie. Po randce uśmiechnij się, powiedz coś zabawnego i daj mu całusa. Daj mu też odczuć, że jest potrzebny, udawaj, że nie możesz sama nieść ciężkiej torby albo odkręcić butelki, a jak już on to zrobi, chwal go ile wlezie :D.
kuku - 2012-08-10
Co za głupi babofon pisał te porady. Napewno paskudna hetera. 90% facetów lubi ładniutkie szczuplutkie słodkie i troszkę głupiutkie dziewczyny co to moga się czuć im potrzebni i się nimi opiekować. A pozostali maja kompleks edypa.
radek - 2010-04-16
to prawda, kobiety zawsze mają się w takich sytuacjach za ofiary i zamiast szukać porozumienia czekają aż to my się przed nimi ukorzymy
Kiedy małżonkowie wkraczają w okres wychowywania dzieci, zauważają, że ich wzajemna miłość nieco się zmienia. Wciąż są...
Jak uniknąć rozwodu?
Kiedy małżonkowie wkraczają w okres wychowywania dzieci, zauważają, że ich wzajemna...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt