Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Kryzysy Małżeńskie > Jak zatrzymac faceta przy sobie?
Jak zatrzymac faceta przy sobie?

Jak zatrzymac faceta przy sobie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (283 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Być może niedawno przeżyłaś rozstanie i zastanawiasz się, co mogłaś zrobić, by zatrzymać swojego ukochanego przy sobie. Jest na to kilka sposobów, jednak najpierw zastanów się, czy nie lepiej zapomnieć i ruszyć do przodu. Jeśli nie, przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak odzyskać chłopaka i zostać z nim na zawsze.
1

Jeśli chcesz coś naprawić, musisz najpierw dowiedzieć się, dlaczego się zepsuło. Tak samo należy podejść do związku. Musisz spojrzeć na kilka ostatnich tygodni lub miesięcy i zastanowić się, co uległo zmianie. Czy twój ukochany oddalał się od ciebie? Czy oboje wzajemnie obwinialiście się i dochodziło do ciągłych kłótni? Jeśli tak, zastanów się dwa razy zanim zdecydujesz, że chcesz odzyskać swojego chłopaka. Ludzie się zmieniają i z czasem przestają do siebie pasować. To główny powód, przez który wiele związków i małżeństw się rozpada.

2

Utrzymanie dobrych relacji wymaga zaangażowania obu stron. Musisz akceptować zmiany i błędy, które druga osoba może popełnić i pokochać ją nie zważając na nie. Jeśli chcesz, aby twój partner zawsze cię kochał, staraj się dodać do związku nieco emocji i podekscytowania. Nigdy nie pozwól na to, by wasz związek stał się nudny. To samo tyczy się ciebie. Nigdy nie bądź zbyt przewidywalna i nie pozwól, by twój partner traktował cię jak pewnik. Aby tego dokonać, staraj się mieć jak najwięcej zainteresowań i zawsze zachowaj trochę tajemniczości. Przyczyną rozpadu mógł być fakt, że postawiłaś swojego chłopaka w centrum życia i miał on wrażenie, że cały wolny czas musi spędzać tylko z tobą. Wówczas człowiek czuje się jak w pułapce.

Jak zapomnieć o byłym facecie?
Jak przeprosić kogoś na kim ci zależy?
Jak nie kłócić się z chłopakiem?
Jak rozpoznać toksyczny związek?
 3.1/5 (283 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Martynnna - 2013-07-05
Bardzo fajne porady i przydatne. Warto by je uzupełnić jeszcze o kilka o których w swej książce "Jak zatrzymać faceta" pisze Anna Szlęzak.
arimor - 2013-02-04
A właśnie, że to bardzo dobrze napisany artykuł. Dodałabym jeszcze kilka prostych rad: zawsze dzwoń do chłopaka tylko raz, jeśli nie odbierze czekaj aż oddzwoni, nie zamęczaj go smsami czy nagraniami na skrzynkę głosową. Nigdy nie zadawaj pytań, mających za zadanie "popchnąć sprawy do przodu", takich jak: to na czy stoimy? Jakie są Twoje plany? Co z nami? etc. Facet pomyśli, że chcesz go usidlić i będzie miał ochotę się wyrwać. Nie pytaj też o to kiedy się znów spotkacie. Po randce uśmiechnij się, powiedz coś zabawnego i daj mu całusa. Daj mu też odczuć, że jest potrzebny, udawaj, że nie możesz sama nieść ciężkiej torby albo odkręcić butelki, a jak już on to zrobi, chwal go ile wlezie :D.
kuku - 2012-08-10
Co za głupi babofon pisał te porady. Napewno paskudna hetera. 90% facetów lubi ładniutkie szczuplutkie słodkie i troszkę głupiutkie dziewczyny co to moga się czuć im potrzebni i się nimi opiekować. A pozostali maja kompleks edypa.
radek - 2010-04-16
to prawda, kobiety zawsze mają się w takich sytuacjach za ofiary i zamiast szukać porozumienia czekają aż to my się przed nimi ukorzymy
Zerwaliście ze sobą i wtedy do ciebie dotarło, że bardzo go kochasz i jest tym jedynym. Czy to jeszcze możliwe abyście...
Jak odzyskać chłopaka po zerwaniu?
Zerwaliście ze sobą i wtedy do ciebie dotarło, że...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Kamil Kowalski
  • Jolanta Florek
  • Emilia Andżelina
  • Angelika Mielczyk
  • Magda Postek
  • Aneta Gumowska
  • Mateusz Pałyska
  • Danuta Garbowicz
  • Beata Klimas Kala
  • Zofia Wojcik
  • Janina Węgrzyk
  • Elżbieta Łakomska
pasożyt