Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Depilacja woskiem > Jak usunąć krostki po depilacji?
Jak usunąć krostki po depilacji?

Jak usunąć krostki po depilacji?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Krostki – małe i większe - są powszechnym skutkiem ubocznym depilacji. Istnieją pewne kroki, które możesz podjąć, żeby zminimalizować ten mało estetyczny efekt. Nie musisz już dłużej wybierać między zdrową, a gładką skórą!
1

Przed depilacją:

Pozbądź się martwych komórek naskórka. Przed depilacją zastosuj DELIKATNY peeling lub złuszcz skórę myjką zanurzaną w ciepłej wodzie.

2

Oczyść skórę. Przed depilacją oczyść skórę specjalnym tonikiem „przed depilacją”. Ma on właściwości antybakteryjne i doskonale przygotowuje skórę do zabiegu.

3

Dbaj o higienę. Jeśli przeprowadzasz zabieg w domu, dokładnie wymyj dłonie i paznokcie wodą z mydłem.

4

Nie zanurzaj aplikatora dwa razy. Nawet jeśli masz swoje naczynie z woskiem, aplikatora używaj tylko raz. Nigdy nie zanurzaj aplikatora ponownie. Dzięki temu nie przeniesiesz do wosku żadnych bakterii.

5

Po depilacji:

Ponownie oczyść skórę. Wacikiem nanieś na skórę oczar wirginijski w żelu lub spryskaj skórę oczarem w sprayu. Ma on właściwości antyseptyczne i zapobiega powstawaniu infekcji skórnych.

6

Nie dotykaj. Każda z nas lubi to uczucie jedwabiście gładkiej skóry. Jednak dotykanie jej bezpośrednio po depilacji może sprawić, że przeniesiesz na nią bakterie wywołujące stan zapalny (czytaj: krosty).

Jak leczyć nadmierne owłosienie?
Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku
Domowe sposoby na wrastające włoski
Jak zrobić wosk cukrowy do depilacji?
Wskazówki
  • Jeśli po depilacji wciąż pojawiają się krostki, rozważ inną metodę usuwania zbędnego owłosienia. Wypróbuj np. depilację pastą cukrową.
7

Zrób kolejny peeling. Następnego dnia po depilacji DELIKATNIE złuszcz skórę (chyba, że masz skórę wrażliwą lub rozszerzone naczynka).

8

Strzeż się zabiegów SPA. Jeśli depilowałaś nogi, przez następne dwa dni nie rób pedicure, nie korzystaj z sauny, ani jacuzzi. Jeśli depilowałaś całe ciało, w danym dniu wybierz raczej prysznic, niż kąpiel.

9

Nie ćwicz. W trakcie dnia, w którym zrobiłaś depilację, unikaj wszystkiego, co mogłoby sprawić, że się spocisz.

10

Unikaj obcisłych ubrań. Przez kilka kolejnych dni trzymaj się z daleka od obcisłych ciuchów i rajstop.

11

Zapomnij o wyciskaniu! Gdy pojawi się krostka, pod żadnym pozorem jej nie wyciskaj, ponieważ w ten sposób rozniesiesz bakterie i doprowadzisz do powstania większej ilości krostek. Zamiast tego, nałóż na pryszcz odrobinę olejku z drzewa herbacianego lub innego produktu na pryszcze.

Wskazówki
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

letnianutka1996 - 2013-07-31
bardzo ważne jest zdezynfekowanie tego miejsca po depilacji.Będzie szczypać przez tę chwilę ale jest mniejsza możliwość że wyjdą krostki.No i ten peeling ja się staram robić ale czasami mi się nie chce i mam za swoje.niestety jak ktoś ma wrażliwą skórę to tak jest.też zauważyłam że teraz w wakację jak chodzę w spodenkach to tak nie mam drastycznie.widocznie też zależy to od tego ile w spodniach chodzisz,bo jak cały czas rurki nosisz to ten materiał obciera ci skórę i może dochodzić do tego że jest potem jak jest i musimy się męczyć z tymi krostkami.
gonia - 2010-04-19
no ja co chwila mam te krostki, porzuciłam już depilację na rzecz golenia, dermatolog powiedziała, że to dlatego że mam słabe włoski i wrażliwą skórę i one mi wrastają zamiast się przebijać na zewnątrz
Czy depilacja miejsc intymnych za każdym razem zamienia się w wielki bałagan? W takim razie przeczytaj poniższe...
Jak depilować miejsca intymne?
Czy depilacja miejsc intymnych za każdym razem zamienia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt