Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nowy Związek > Jak postępować z facetami?

Jak postępować z facetami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy znasz kobietę, która zawsze wydaje się być w idealnych stosunkach z facetem, z którym się spotyka? Czy znasz takie pary, które zawsze śmieją się ze swoich żartów, doskonale rozumieją swoje odczucia, są nie tylko zgranymi kochankami, ale i wiernymi przyjaciółmi? Jeśli tak, to przyczyna jest prosta: ona dobrze traktuje swojego faceta, a jemu wciąż brak jej towarzystwa. Co mam na myśli mówiąc, że kobieta dobrze traktuje swojego faceta? Otóż, uważa go za swojego przyjaciela dając mu nieustanne wsparcie, zrozumienie oraz pomocną dłoń. Jeśli chcesz uzyskać ten sam efekt w swoim związku, wypróbuj kilka z tych trików. Uwierz mi, poczujesz różnicę.
1
Dzielcie wspólne zainteresowania.
Dla kobiet jest rzeczą naturalną, aby zaprosić swoje najbliższe koleżanki na wspólne zakupy, jogę, dzień w SPA i w wiele innych miejsc. Ale wspólne zacieśnianie więzi podczas takich spotkań nie powinno być zarezerwowane tylko dla kobiet. Faceci również uwielbiają luźne spędzanie czasu i pogaduchy. Może i Twój mężczyzna nie będzie chętny na spędzenie całego dnia w SPA, ale czy Ty byłabyś skłonna cały dzień oglądać koszykówkę? Przecież jest mnóstwo zajęć, którymi możecie się zająć wspólnie. Wspólne chodzenie na siłownię nie stanowi żadnej bariery, a jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Jeśli na przykład, lubicie wychodzić do restauracji w sobotnie wieczory na romantyczną kolację, dlaczego by tym razem nie zostać w domu i nie przyrządzić czegoś razem? Nawet, jeśli wspólne gotowanie Wam nie wyjdzie i w ostateczności zjecie zamawianą pizzę to fakt, że spędziliście trochę czasu razem pracując nad osiągnięciem wspólnego celu, jakim jest lepsze poznanie się i swoich cech na pewno nie pójdzie na marne. Najważniejszym jest, aby pracować nad zacieśnianiem więzi między Wami.
Jak być dobrym mężem?
Jak uzdrowić związek?
Jak pielęgnować związek na odległość?
Jak uzdrowić małżeństwo?
2
Moc komplementów.
Kobiety są naprawdę dobre w prawieniu komplementów swoim koleżankom i podwyższaniu ich samooceny. Komentarze w stylu: „Wyglądasz w tej sukience naprawdę fantastycznie! I ten kolor!” albo: „Oczywiście, że powinnaś napisać to tego faceta – powinien skakać pod niebiosa mając taką dziewczynę jak Ty” potrafią podnieść na duchu niejedną kobietę i sprawić, żeby bardziej uwierzyła w siebie. Dlaczego więc nie mówić takich rzeczy mężczyznom? Dlaczego się nimi nie chwalić rodzinie i przyjaciołom i przypominać im, że są dla nas ważni? Może przyczyna tkwi w tym, że męskie ego wydaje nam się być czymś nie do przebicia. Prawda jest jednak inna. Faceci mogą potrzebować dowartościowania tak samo jak Twoje koleżanki i na pewno nie mają nic przeciw komplementowaniu ich. Więc, jeśli Twój facet dostał właśnie awans uczcij to z nim wystawnym obiadem i powiedz, że naprawdę sobie na to zasłużył. Lub powiedz mu od czasu do czasu „Naprawdę dobrze wyglądasz w tej koszuli”. Nie bądź zaskoczona, jeśli on nagle zacznie przebywać częściej w Twojej obecności i spędzać z Tobą więcej czasu.
3
Pozwól mu być sobą.
Większość kobiet uważa, że ciężko jest kochać mężczyznę za to, jaki tak naprawdę jest. Chcemy zmieniać ich fryzurę, sposób ubierania, chcemy by mieli lepszą pracę, czasami nawet wymieniłybyśmy ich przyjaciół tak, aby wszystko pasowało do naszego ideału. Ale tak naprawdę trzeba pozwolić im być sobą. Zastanów się, przecież nie chciałabyś, aby ktoś zmieniał Ciebie na siłę. W końcu będziesz dumna z tego, że Twój facet jest fanem jogi, świrem komputerowym lub niewolnikiem mody. Najważniejsze, aby był dobrym powiernikiem, partnerem i przyjacielem. Anna Kielarczyk, specjalista do spraw sprzedaży w jednej z warszawskich firm stwierdza, że nauczyła się doceniać i akceptować różnice między swoimi pierwotnymi wyobrażeniami o związku, a stanem, jaki udało jej się osiągnąć ze swoim obecnym partnerem z korzyścią dla swojego związku. „Większość facetów robi rzeczy, które potrafią wyprowadzić nas z równowagi, lub po prostu się nam nie podobają. Ale oni tacy już są” – mówi. „Musimy zdać sobie sprawę, że my też potrafimy zdenerwować naszych partnerów. Trzeba szukać kompromisów i żyć dalej”.
4
Mów mu co myślisz.
Nie oczekuj od swojego partnera, że zawsze domyśli się, co tak naprawdę masz na myśli. W zasadzie, przecież uwielbiasz co chwilę zmieniać zdanie, myśli, oczekiwania i obawy i w sumie Ci się to podoba. Dlaczego więc jesteś rozczarowana, kiedy on nie potrafi domyślić się aktualnego stanu Twoich myśli? Nie wymyślaj rzeczy w stylu „Jeśli słuchał mnie dokładnie, powinien dobrze wiedzieć gdzie zabrać mnie na obiad w Walentynki” lub „Jeśli naprawdę skupił swoją uwagę na tym, co się dzieje to musi wiedzieć, że świruję z powodu zawirusowanego komputera, więc powinien przyjść i zaproponować pomoc.” Zaufaj mi, zaoszczędzisz sobie wiele rozczarowań i złości, jeśli po prostu powiesz mu gdzie chcesz wybrać się z nim w Walentynki lub żeby zainstalował w Twoim komputerze program antywirusowy. W końcu wiadomo, że co dwa serca to nie jedno, więc pracuj nad tym, aby istniała komunikacja między Wami.
5
Daj mu trochę przestrzeni.
Czasami, Twoje koleżanki lubią znikać na jakiś czas. Są tak zajęte w pracy, że nie mają czasu odpisać na Twojego maila. Czy czepiasz się ich za to? Raczej nie, bo potrafisz je racjonalnie usprawiedliwić. Jednak z jakiegoś powodu ta sama zasada nie sprawdza się z Twoim facetem. Wypominasz mu nieodebrane telefony, denerwujesz się, jeśli chce zorganizować z kolegami „męski wieczór”. Ale pamiętaj, znalezienie równowagi pomiędzy „czasem dla mnie”, „czasem dla niego” a „czasem dla nas” jest bardzo istotne. Ten balans sprawi, że będziecie bardziej doceniać czas spędzony ze sobą i będziecie go lepiej pożytkować. W efekcie, będziecie go mieli dla siebie naprawdę dużo, bez zaniedbywania swoich przyjaciół.
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Związek partnerski zawsze wymaga poświęceń i pełnego zrozumienia, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie to osiągnąć....
Jak pielęgnować związek?
Związek partnerski zawsze wymaga poświęceń i pełnego zrozumienia, jednak nie zawsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt