Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Odżywianie Dziecka > Jak zachęcić dziecko do jedzenia?
Jak zachęcić dziecko do jedzenia?

Jak zachęcić dziecko do jedzenia?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Nasze pociechy, jakkolwiek by nie były słodkie i kochane, potrafią czasem wybrzydzać doprowadzając nas tym do białej gorączki. Dziecko samo nie zrozumie, że jego organizm potrzebuje regularnych posiłków, które dostarczą mu siły i energii. Poniżej znajdziesz 13 rad, jak zachęcić malucha do jedzenia.
1

Przygotuj to samo dla siebie i dla dziecka. Dużo szybciej zachęcisz dziecko do zjedzenia posiłku, jeśli pokażesz mu, że Ty też ten posiłek jesz. Niejadek będzie chciał Cię kopiować, więc widząc Ciebie zachwycającą się jedzeniem, też będzie chciał spróbować. Powtarzaj przy tym, że jest to bardzo smaczne i zdrowe.

2

Zrób zupkę. Zupy są bardzo dobrym sposobem dostarczenia Twojemu dziecku różnorodnych składników w jednej miseczce. Możesz w ten sposób „przemycić” różne produkty, jak na przykład groszek. Po prostu dodaj je do zupki i zmiksuj. Dziecko nie będzie tak naprawdę wiedziało co jest w zupie.

3

Nie bój się karmić swojego dziecka serem. Możesz go wprowadzić do diety dziecka jak już będzie na tyle duże, żeby powoli rezygnować z warzywnych zupek-papek.

4

Pamiętaj o pełnowartościowych jogurtach. Dzieci powinny często jeść jogurty przynajmniej do 3 roku życia. Jogurty z niską zawartością tłuszczu mogą zawierać dużo cukrów, więc wybieraj je starannie i dokładnie czytaj informacje na opakowaniu.

Co zrobić żeby dziecko przespało całą noc?
Co robić gdy dziecko nie szanuje rodziców?
Co robić gdy dziecko kradnie?
Jak rozpoznać złe sny od nocnych lęków?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Amelia - 2010-04-22
można dziecku przygotować takie ładne, zabawne kanapeczki, przypominające zwierzaki czy coś, od razu lepiej je
Biura w domu stają się coraz bardziej popularne i coraz więcej osób pracuje właśnie w domu. Poniżej dowiesz się jak...
Jak bezpiecznie dla dziecka urządzić biuro?
Biura w domu stają się coraz bardziej popularne i coraz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub