Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak wzmocnić paznokcie?

Jak wzmocnić paznokcie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Wiele z nas narzeka na słabe, łamliwe lub rozdwajające się paznokcie. Są jednak sposoby, aby nasze paznokcie były zdrowe i mocne. Jak to zrobić? Przeczytaj.
1
sposoby na wzmocnienie paznokci - krok 1

Kąpiel w olejkach.

Podgrzewaj 1/2 szklanki olejku do kąpieli z ½ szklanki wody w wysokiej temperaturze w mikrofalówce przez 30 sekund. Przelej miksturę do miseczki i zanurz w niej dłonie lub stopy na 10-15 minut by zmiękczyć naskórek lub nagniotki. PO 15 minutach wyjmijmy namoczoną część ciała i dokładnie wysuszmy. Użyj tarki do stóp, aby zetrzeć zrogowaciałości, a pilnikiem spiłuj ładnie paznokcie, nadając im pożądany kształt. Następnie wetrzyj krem nawilżający. Wcieraj go dopóki się całkowicie nie wchłonie.

2

Olej rycynowy.

Jeśli jako dziecko byłaś zmuszana do połykania olejku rycynowego, ale nienawidziłaś tego z całych sił, to może być dobra wiadomość dla Ciebie. Duża zawartość witaminy E w tym okropnie smakującym oleju doskonale wzmacnia kruche paznokcie i brzydkie, wystrzępione skórki.

3

Olej kuchenny.

Nie masz czasu i chcesz, aby Twój lakier wysechł jak najszybciej? Natłuść go olejem spożywczym i pozostaw do wyschnięcia.

4

Cytryna.

Rozpieszczaj swoje paznokcie bez udziału manikiurzystki. Do szklanki ciepłej wody dodaj sok z połowy cytryny i wymieszaj. Mocz paznokcie w tej miksturze przez 5 minut. Dokładnie wysusz. Usuń skórki. Wypoleruj paznokcie.

5

Separator.

Poczuj się jak w salonie manicure! Zakup separator do stóp. Jeśli nie masz go pod ręką, dobre będą cukierki ślazowe. Wystarczy, że umieścisz je pomiędzy palcami zanim zaczniesz malować paznokcie.

6

Majonez.

Żeby dodać swoim paznokciom trochę „energii”, zanurzaj je często w misce z majonezem. Trzymaj je w nim przez jakieś pięć minut. Następnie umyj dłonie lub stopy ciepłą wodą.

7

Wazelina kosmetyczna.

Wazelina będzie pomoże Twoim paznokciom nabrać wyglądu jak po wizycie u profesjonalisty. Wetrzyj ją w skórę otaczającą paznokcie. Doskonale ją nawilży i sprawi, że będzie błyszcząca.

8

Styropian.

Jeśli nie masz separatora do palców możesz użyć styropianu. Włóż go w przestrzenie między palcami przed przystąpieniem do malowania.

9

Ocet.

  • Ocet zmiękczy skórki. Namocz je więc octem za pomocą wacika, lub zanurz w nim dłonie. Mocz je przez 5 minut.

  • Lakier będzie się dłużej utrzymywał na paznokciu i lepiej na nim prezentował, jeśli przed malowaniem przetrzesz paznokcie octem. Użyj do tego płatków bawełnianych. Poczekaj, aż ocet wyschnie.

Przeczytaj teraz: Jak dbać o paznokcie?
 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Paloma - 2010-09-15
Jeśli rozdwajają się paznokcie to nie można ich obcinać nożyczkami, obcinaczem ani piłować metalowym pilnikiem bo to tylko powoduje że rozdwajają się jeszcze bardziej. Najlepiej używać pilników z papierem ściernym (jak paznokcie są cienkie i słabe to papier ścierny powinien być o jak najmniejszej ziarnistości).
Magdasz - 2010-08-30
Aby mieć mocne paznokcie trzeba jeść galaretkę! Żelatyna w niej zawarta sprawia że paznokcie są jak skała. Ani się nie rozdwajają ani nie łamią.
Donata - 2010-08-30
Paznokcie zwykle się łamią i rozdwajają dlatego, że brakuje witamin z grupy B, witaminy A i E oraz wapnia i cynku.
Samosia - 2010-08-30
trzeba pić herbatkę ze skrzypu polnego. Ma dużo krzemu który wzmocni włosy, paznokcie i poprawi stan skóry.
beti - 2010-04-23
olejek rycynowy polecam, sprawdziłam i działa, używam też wzmacniającej odżywki do paznokci
 
Paznokcie i dłonie są naszą wizytówką. Ważne, żeby były zadbane, bo cokolwiek robimy to one wysuwają się na pierwszy...
Jak mieć zdrowe i zadbane paznokcie?
Paznokcie i dłonie są naszą wizytówką. Ważne, żeby...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt