Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Znalezienie Tej Jedynej > Jak sprawdzić jaki znak zodiaku do ciebie pasuje?

Jak sprawdzić jaki znak zodiaku do ciebie pasuje?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (457 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 15 
Jaki jest Twój znak zodiaku? Czy nie jest to najlepszy znak pod słońcem? Ale jeśli przyjdzie Ci dopasować go do znaku zodiaku osoby, która Ci się podoba, wcale nie musi być tak kolorowo. Jeśli jesteście zodiakalnie kompatybilni, oznacza to, iż macie te same cele w życiu i dużo łatwiej przebrniecie przez nie razem.
1
zaćmienie słońca
W astrologii Słońce jest najważniejszą planetą (tak, planetą, a nie gwiazdą jak w rzeczywistości). Znak zodiaku, w jakim znajdowało się słońce w dniu Twoich narodzin warunkuje Twoje cele w życiu, decyzje jakie podejmujesz, a co najistotniejsze – ma wpływ na relacje międzyludzkie. Twój znak zodiaku wpływa na Twoje odbieranie innych ludzi, jak również na sposób w jaki Ty jesteś odbierana. Zgodność dwóch znaków zodiaku jest zależna od elementów składających się na cechy danego znaku zodiaku. Cechy te są ustalone i niezmienne. W astrologii wyróżnia się trzy jakości: kardynalną, stałą i zmienną. Znaki reprezentujące tę samą jakość łączą kwadratury i opozycje. Muszą ze sobą harmonizować. Dwoje ludzi spod kardynalnych znaków zodiaku pójdzie za sobą w ogień, dwie osoby spod znaków zodiaku charakteryzujących się zmienną jakością, będą zbyt uparte, natomiast dwie osoby mające stałą jakość znaku zodiaku nigdy nie będą w stanie podjąć decyzji.
2
koło znaków zodiaku
Ponadto, znaki zodiaku dzielą się między cztery żywioły: wodę, ogień, ziemię i powietrze. Bardzo łatwo jest zaobserwować jak poszczególne żywioły wpływają na siebie. Ogień i woda spalą na panewce, a ziemia i powietrze wywołają burzę piaskową!
Najbardziej kompatybilne są te znaki, które mają pewne cechy wspólne. Ogień to energia i dusza. Ziemia reprezentuje siłę i stałość. Powietrze z kolei to komunikacja i niepokój. Woda charakteryzuje się emocjami i pamięcią.

Oto dwanaście znaków zodiaku i ich cechy.
3
baran

Baran. Pierwszy znak astrologiczny zodiaku. Kardynalny znak ognia. Dzień, w którym Słońce wchodzi w jego konstelację, jest pierwszym dniem wiosny na półkuli północnej. Baran najszybciej dogada się z Lwem, stałym znakiem ognia, oraz ze Strzelcem, zmiennym znakiem ognia. Lew zawsze pomoże Baranowi trzymać się wyznaczonych celów, a Strzelec podąży za Baranem wszędzie. Najmniej kompatybilny ze znakami wody, które będą hamować działania Barana zbyt emocjonalnym podejściem do spraw. Z kolei Barany całkiem nieźle dogadają się ze znakami powietrza, na przykład z Wagą, ale jako że oba te znaki są znakami kardynalnymi., może pojawić się egoizm w relacjach między nimi.

4
byk

Byk. Najszybciej dogada się z Panną, zmiennym znakiem ziemi oraz z Koziorożcem, kardynalnym znakiem ziemi. Panna poruszy niebo i ziemię, by pomóc Bykowi w osiągnięciu założonych celów, natomiast Koziorożec zbuduje solidne fundamenty dla Byka. Ciężko znaleźć Bykowi wspólny język ze znakami powietrza, ponieważ są zbyt niespokojne i częściej mówią, zamiast podjąć konkretne działania. Dobrze natomiast dogaduje się ze znakami wody, ale musi dbać, aby nie nastąpił zastój w tych relacjach.

5
bliźnięta

Bliźnięta. Dobre relacje z Wagą, kardynalnym znakiem powietrza, oraz z Wodnikiem, stałym znakiem powietrza. Waga zbuduje wspaniałą, przyjazną atmosferę, w której Bliźnięta będą rozkwitać. Wodnik będzie stymulował Bliźnięta nowymi pomysłami. Ciężka komunikacja nastąpi między Bliźniakami a znakami stałymi, takimi jak Byk czy Lew. Dobrze będą czuły się w towarzystwie Panny, jako że oba te znaki podlegają Merkuremu.

6
rak

Rak. Znak kompatybilny ze Skorpionem, stałym znakiem wody, oraz z Rybami, zmiennym znakiem wody. Skorpion będzie pielęgnował pasje w Raku, a Ryby wydobędą z niego kreatywność. Rak nie do końca dogada się z Wagą i Koziorożcem, ponieważ wszystkie te znaki są znakami kardynalnymi i mogą się nie porozumieć, ze względu na zbyt duży egoizm każdego z nich.

7
lew

Lew. Super relacje z Baranem, znakiem kardynalnym ognia i ze Strzelcem, zmiennym znakiem ognia. Baran zaszczepi w Lwie ducha przygody, podczas gdy Strzelec pomoże mu otworzyć się na nowe horyzonty. Najmniej kompatybilny z Wodnikiem, ponieważ oba są znakami stałymi i nie zmieniają swojego zdania tak szybko, co może prowadzić do niepotrzebnych konfrontacji. Lew dobrze czuje się w towarzystwie znaków wody.

8
panna

Panna. Bez problemu dogada się z Bykiem, stałym znakiem ziemi, oraz z Koziorożcem, kardynalnym znakiem ziemi. Byk będzie dzielnie wspierał wszystkie innowacyjne pomysły Panny, a Koziorożec będzie podgrzewał jej ambicje. Ciężko mu złapać dobry kontakt z Rybami, które są zbyt niezdecydowane, natomiast zawsze może liczyć na Bliźnięta.

9
waga

Waga. Najlepszy kontakt ma z Bliźniakami, zmiennym znakiem powietrza, jak również z Wodnikiem, stałym znakiem powietrza. Bliźnięta podzielają aspiracje Wagi, podczas gdy Wodnik pomoże przełamać bariery społeczne. Ciężko Wadze o dobry kontakt ze Skorpionem, ale może zostać przez niego oczarowana pod względem seksualnym.

10
skorpion

Skorpion. Najszybciej złapie dobry kontakt z Rakiem, kardynalnym znakiem wody i z Rybami, zmiennym znakiem wody. Rak zapewni Skorpionowi bezpieczeństwo emocjonalne, a Ryby będą go inspirowały. Niezbyt dobre relacje z Wagą, która zawsze domaga się zaangażowania. Silna więź z Baranem, razem mogą podbić świat.

11
strzelec

Strzelec. Zawsze w dobrych relacjach z Baranem, kardynalnym znakiem ognia, jak również z Lwem, stałym znakiem ognia. Waleczność Barana dobrze wpływa na żądzę przygody Strzelca. Lew z kolei będzie wspierał wszystkie jego przedsięwzięcia. Brak wspólnego języka z Koziorożcem, który będzie próbował zamienić cele w ambicje. Strzelec może mieć niezwykle udany związek z Rakiem, który zapewni mu silne fundamenty, dzięki którym niemożliwe stanie się możliwe.

12
koziorożec

Koziorożec. Najszybciej złapie dobre relacje z Bykiem, stałym znakiem ziemi, ale tez i z Panną, zmiennym znakiem ziemi. Byk stworzy Koziorożcowi bezpieczne środowisko, w którym jego ambicje nie będą tłamszone, a Panna będzie je wynosiła na wyżyny i pomagała w ich realizacji. Słabe relacje z Rybami. Za to Koziorożec rewelacyjnie dogada się z Wodnikiem.

13
wodnik

Wodnik. Znak kompatybilny z Bliźniakami, zmiennym znakiem powietrza. Ponadto bardzo ciepłe stosunki Wodnika z Wagą, kardynalnym znakiem powietrza. Bliźnięta będą miały oko na dopilnowanie spraw życia codziennego, a Waga będzie trzymała w ryzach bezceremonialność Wodnika. Nieporozumienia z awanturującym się Rakiem i dominującym Lwem to norma. Jeden z nielicznych znaków, który naprawdę stworzy bardzo zgraną parę ze Skorpionem.

14
ryby

Ryby. Idealne relacje Ryby zbudują z Rakiem, kardynalnym znakiem wody, oraz ze Skorpionem, stałym znakiem wody. Rak będzie zawsze wspierał kreatywność Ryby, a Skorpion uwolni pokłady energii  w niej drzemiące, które zadziwią nawet ją samą. Ciężko dogadać się Rybie z Koziorożcem. Wydaje się on być zbyt oschły i pozbawiony uczuć dla emocjonalnej Ryby. Spełnić się Ryba może przy Strzelcu, z którym stworzyć może ciepły, niepodburzany niczym oraz pełen fantazji związek.

 2.3/5 (457 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (20)

Koszmar - 2015-12-16
Ja Skorpion , On baran na początku cudownie , ale później on ucieka od problemów, zero budowania związku tylko egoistyczne zachowanie :) Sex niewątpliwie bardzo dobry , ale co z tego jak nie nadaje się na mężczyznę na stałe bo On szybko się nudzi .....
ja - 2014-08-29
każdy
miloszmk - 2014-08-29
Z tego co mi wiadomo to Słońce jest gwiazdą, a nie planetą. Naprawdę poziom tych portali osiągnął dna i powoli kopie w nim, żeby dotrzeć do mułu...
Franca - 2013-12-23
Jestem rybą- mój chłopak jest Panną, a mój najlepszy przyjaciel Koziorożcem. ;p
Nikt tego nie wie - 2013-06-04
A więc, kilka słów ode mnie.
Jestem Bykiem i uśmiechnęłam się kiedy przeczytałam "Panna poruszy niebo i ziemię by pomóc Bykowi w osiągnięciu założonych celów". Strzał w dziesiątkę!
Moja przyjaciółka jest Panną. Niektóre jej zalety okazują się wadami. Na przykład ogromne poświęcenie. No ale nie dla wszystkich. Piszą, że Panna jest taka spokojna i pedantyczna. Na pierwszy rzut oka - zgodzę się. Jednak po dłuższej znajomości da się stwierdzić, że to kłamstwo. Mój brat jest Lwem a ta taka niby cichutka, kujonkowata Panna ma diabła za skórą! Potrafiła by zabić wszystkich... dla mnie. Naprawdę to najdziwniejszy znak zodiaku bo łączy ogromne sprzeczności. Nie potrafi kochać, mimo to może dla kogoś umrzeć. Czyżby Pannom nie zależało na życiu, czy po prostu same się w tym gubią?
Nie zgadzam się, że Panna i Bliźnięta mają dobre relacje. Gdzie tam! Zażarły by się jak psy! Panna nienawidzi "ą" i "ę" Bliźniaka. Na tyle by mu wydłubać oczy bez zastanowienia!
Ale skończmy o mojej przyjaciółce.
Koziorożec? Znam jednego. Nie chce się do niego zbliżać, po prostu nie ma gorszej osobowości! Nie i koniec.
A więc: panna i byk - bez zastanowienia, ewidentnie tak.
Panna mimo swoich wad i oziębłości na początku (to się zgadza) potem przełamuje lody i staje się cudownym wsparciem, które daje wszystko ale nie oczekuje nic w zamian.
Anonimowa - 2013-03-25
Ja jestem waga. Moja siostra- bliźnięta, z którą się świetnie dogaduje. Wodnik- moja przyjaciółka. Skorpion- chłopak, który mi się podoba.
; ))
lego - 2012-11-26
"W astrologii, słońce jest najważniejszą planetą" no i wszystko jasne :)
Martynka.? - 2012-11-07
Hmm...Ja jestem baran, moi rodzice to lew i strzelec..Ciekewe :)
Lily - 2012-08-29
Ja - lew. Moj chłopak - baran. ^^
QAS1 - 2012-08-23
Mam żonę raka a ja jestem ryba i co z tego jak żona jest kur...ą !!!
Emilia - 2012-06-24
Ja jestem strzelcem (a może strzałą?) i mam cudownego, słodkiego chłopaka-Koziorożca Kube. On zwykle się mnie słucha, nie komentuje, nie sprzeciwstawia się i jak ja chcę coś zrobić to on mimo wszystko robi to ze mną, nawet, jak nie chce. I w ogóle jest super :)
nikuu - 2011-12-10
Bliźnięta - Lew . . . początek fajny , ale niezbyt na dłuższą metę , za to Bliźnięta z Wodnikiem to coś naprawdę wyjątkowego i wspaniałego :)
ciekawa6 - 2011-01-24
Jeżeli ktoś urodził się 21 czerwca 1999 o godz.21.05 to jest z pod znaku bliźniąt czy raka?
Toska - 2010-10-05

Quote From Paranoja,
czytajcie "Krok 1"

"W astrologii, słońce jest najważniejszą planetą..."

Z czyms takim jeszcze sie nie spotkalem....zeby slonce bylo planeta. Powiem szczerze ze sadzilem ze sa jeszcze w 21 wieku ludzie dla ktorych slonce jest planeta.

Droga Paranojo, astrologia nie jest nauką, a jej początki są dużo starsze, niż czasów, w których nastąpił rozwój znanej nam obecnie astronomii. Z tego powodu istnieje różnica między planetą astrologiczną, a astronomiczną (czyli jedyną słuszną).

Pozwolę sobie zacytować: "Astrologia planetami nazywa wszystkie planety Układu Słonecznego oraz Słońce i Księżyc, które z punktu widzenia współczesnej nauki należą do innych kategorii ciał niebieskich. "

Więcej informacji znajdziesz chociażby pod adresem: http://horoskopia.info/horoskop_planety.html

Zatem w tym jedynym przypadku nie masz racji, w kontekście artykułu Słońce jest jak najbardziej planetą, ALE planetą astrologiczną.

W sensie naukowym jest to oczywiście gwiazda, ale jaki naukowiec w XXI w. czyta horoskopy.. ;)

Paranoja - 2010-10-04
czytajcie "Krok 1"
Z czyms takim jeszcze sie nie spotkalem....zeby slonce bylo planeta.Powiem szczerze ze sadzilem ze sa jeszcze w 21 wieku ludzie dla ktorych slonce jest planeta.
Carola - 2010-09-29
Kobieta Wodnik,on waga flaki z olejem.Jedno co nas trzymalo razem to sex.Rozstalismy sie po 5 latach.Potem zwiazek z Ryba.Bylo bardzo wesolo.Nigdy nam sie nie nudzilo.Jednak zbyt lekko bral sobie zycie.Nonstop problemy finansowe!Obecnie jestem ze Strzelcem.Chyba na to czekalm pol zycia!?Pasujemy do siebie super.Jeden drugiemu nie zawraca glowy.Jezeli robimy cos razem to nie wchodzimy sobie w droge;kazdy wie co jest do zrobienia.Zakupy,gotowanie,prasowanie itd.Nie trzeba podzialu obowiazkow!Finanse sa uregulowane!Sex jest odlotowy!Tak wiec;Wodnik-Strzelec 100% zadowolenia!
Skorpion - 2010-07-30
Ja osobiście nie lubię panien. Są takie rozlazłe jak flaki z olejem.
WerkaXXX - 2010-07-15

Każdy człowiek jest inny. Z jednym się dogadasz a z drugim w ogóle i nie ważne jakiego są znaku. Jednak często tak jest że staramy się podświadomie dopasować jakiegoś człowieka do jego charakterystyki zodiakalnej. Zwykle jakaś część się zawsze zgadza.

Lwica - 2010-07-13
Nie zgadzam się z tym. Jestem spod znaku lwa. Wszędzie jest napisane że z baranem to super miłość. Jeden z moich chłopaków był baranem - kompletna porażka. Teraz jestem z lwem i jest wspaniale chociaż wg astrologii to powinniśmy się razem pozabijać.
gabi - 2010-04-27
coś w tym jest, moi najlepsi przyjaciele rzeczywiście są spod tych znaków, co tu napisane
Nadal szukasz wymarzonej miłości? Przesiadujesz godzinami w pobliskim barze lub lokalnej siłowni tracąc czas. A może...
Jak znaleźć swoją drugą połówkę?
Nadal szukasz wymarzonej miłości? Przesiadujesz godzinami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt