Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jak nakładać korektor?
Jak nakładać korektor?

Jak nakładać korektor?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pomoże wyrównać cerę, zamaskuje pryszcze i sińce pod oczami. Obiekt pożądania wielu kobiet. Co to takiego? Korektor. Wiele z nas uważa, że korektor jest kosmetykiem, który może być używany codziennie. W lecie wybierz odcień o ton ciemniejszy niż w zimie, żeby doskonale dopasować go do muśniętej słońcem cery. Korektor pomaga kamuflować niedoskonałości naszej cery i wyrównuje jej koloryt, poprzez tuszowanie cieni pod oczami i niepożądane wypryski. Dla najlepszych rezultatów używaj zawsze małego pędzelka do nakładania korektora na twarz.
Korektor zawiera więcej pigmentów koloru i zawiera olejki mineralne, które sprawiają, że kryje niedoskonałości lepiej ni z podkład. Dłużej też się na skórze utrzymuje. Dostosuj odpowiedni odcień korektora do swojej twarzy. W razie potrzeby sprawdź czy zawiera filtry UV. Wybierz korektor, który idealnie połączy się z Twoją skórą, tworząc niewidoczną „maskę”. Poniżej znajdziesz kilka rad, jak nakładać korektor, aby uzyskać jak najlepszy efekt.
1

Dodanie żółtego cienia do powiek do korektora pomoże skutecznie zatuszować ciemne koła na twarzy.

2
Niebieski i zielony cień do powiek w połączeniu z korektorem pomoże ukryć popękane naczynka i zaczerwienienia.
3
Wysusz krosty za pomocą ustawionej na niskie obroty suszarki. Następnie za pomocą pędzelka zamaskuj zaczerwienienie dookoła krostki – jeśli rozsmarujesz korektor „szerzej”, zmiana będzie jeszcze bardziej widoczna. Na koniec ruchem ugniatającym przypudruj ślad korektora. Taka technika utrwali go na wiele godzin i zlikwiduje granice między „łatką” a resztą skóry.
4
Piegi i plamki na twarzy powinny być zakryte tylko wtedy, gdy jest to absolutnie potrzebne, ponieważ do zatuszowania ich potrzebna jest duża ilość korektora. A nie chcesz przecież mieć na twarzy gipsowej maski! Dobrze nawilż skórę przed nałożeniem korektora, najlepszy będzie korektor w płynie. Rozprowadź go dokładnie na całej powierzchni twarzy. Jak skończysz możesz delikatnie musnąć cerę pudrem.
Jak nakładać puder brązujący?
Jak nakładać róż na policzki?
Jak optycznie powiększyć usta?
Jak malować rzęsy?
5
Kąciki ust i okolice nosa są tymi miejscami, w których najbardziej widać, że masz „coś” na twarzy. Zwróć na nie największą uwagę podczas aplikacji korektora.
6
Nie pozwól, aby skóra na twarzy była sucha. Dobrze ją nawilżaj. Korektor będzie się wchłaniał szybciej i będzie niewidoczny.
7

Aby pozbyć się cieni pod oczami, wybierz kremowy korektor pod oczy. Korektor lub puder w kamieniu niepotrzebnie uwydatni linie zmarszczek. Jedwabisty podkład z wysoką zawartością silikonu nałożony przed zastosowaniem korektora pomoże w idealnym zakryciu cieni pod oczami. Dokładnie nawilży on i wygładzi wrażliwą i delikatną skórę pod oczami. Nakładaj korektor za pomocą specjalnego pędzelka, a następnie ruchami ugniatającymi dociśnij go do skóry.

8

Aby „pozbyć się” blizn i znamion użyj korektora z dużą ilością pigmentu. Zanim nałożysz korektor, zastosuj podkład matujący na blizny. Następnie delikatnie i dokładnie nałóż korektor. Na koniec delikatnie muśnij pudrem matującym.

9

Jeśli Twoim problemem są popękane naczynka, zastosuj korektor z dużą ilością pigmentu i specjalny pędzelek do jego aplikacji. Dociskaj korektor do twarzy opuszkami palców. Przypudruj lekko twarz. Na popękane naczynka zalecanay jest również korektor zielony.

Przeczytaj teraz: Jak wybrać korektor?
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Violka - 2010-08-30
Ja mam piegi i zupełnie nie wiem jak stosować korektora. Korektor nie chce się wchłaniać i zostają po nim nieładne ślady, których nie da się przykryć ani fluidem ani pudrem. W moim przypadku chyba w ogóle najlepiej go nie stosować (no chyba że nie znalazłam jeszcze żadnego odpowiedniego dla mojego typu cery).
mariolka - 2010-04-27
a ja słyszałam, że ten zielony korektor jest spoko, tylko że najpierw się jego nakłada, a dopiero potem podkład
 
Używanie korektora jest stosunkowo ładne ale tak jak nanoszenie innych elementów makijażu wymaga nieco wprawy. Poniżej...
Jak używać korektora?
Używanie korektora jest stosunkowo ładne ale tak jak nanoszenie innych elementów makijażu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt