Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?

Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (218 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie ma na świecie chyba żadnej dziewczyny czy kobiety, która nie chciałaby być w związku z fantastycznym facetem. Jeśli już jakiś Ci się podoba, spraw żeby zwrócił na Ciebie uwagę! Wyjdź z tłumu! Przestań być anonimowa! Potrzeba Ci będzie czasu i cierpliwości, ale dasz radę! Przeczytaj poniższe wskazówki, które pomogą Ci dojść do celu!
1

Daj mu zauważyć twoją niezależność.
Po pierwsze, musisz być niezależna. Bardzo ważne jest, aby facet zobaczył jak silny masz charakter. Mężczyźni mają słabość do silnych, niezależnych od nikogo kobiet. Pociąga ich w nas chęć przewodniczenia, brania wielu spraw w swoje ręce, dążenie do celu. Podoba im się, gdy potrafimy sobie same w życiu poradzić, nie jesteśmy strachliwe.

2

Nie bądź pasożytem.
Ciągłe przyklejanie się do faceta, łażenie za nim krok w krok nie pomoże Ci przyciągnąć upragnionego mężczyzny. Nie musisz zawsze stać przed nim i być gotowa wykonać każde jego polecenie. Musisz mu dać trochę przestrzeni. Niech wie, że może wyjść z kolegami na piwo raz na jakiś czas.

3

Nie próbuj wbijać się na jego miejsce.
Bardzo dużo mówi się o równouprawnieniu. I dobrze. Jest to bardzo ważne w dzisiejszych czasach. JEDNAK pamiętaj, że są rzeczy, których po prostu nie możesz i nie powinnaś robić za swojego faceta. Musisz pozwolić mu pokazać, że jest mężczyzną, pozwolić mu czasami prowadzić. Okazuj mu wdzięczność za pomoc w różnych sprawach.

Jak umówić się z dziewczyną?
Jak rozpoznać miłość?
Jak uwodzić mężczyzn?
Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać?
 4.8/5 (218 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (11)

agatak - 2015-03-29
No po prostu ze swieca takiej szukajcie:▪
wikunia - 2013-09-12
pomocy ratunku co robic gdy facet cie ignoruje a ja chce by zwracal na mie uwage nw robie wszystko ale nw co jeszcze moge zrobic napiszcie mi co moge jeszcze robic ok :) wiktoria madej
kjbkjb - 2013-01-28
Najlepsza rada, jaka zresztą została wyraźnie podkreślona w artykule, to być sobą! Inne rady też uważam za słuszne. Mężczyźni lubią, gdy ich kobieta ma jakieś hobby. Uwielbiają to, gdy spędzasz z nimi czas, ale lubią też to, że czasem musisz iść na jogę, bo to lubisz. Nie rzucaj dla niego wszystkiego. Związek wymaga często poświęceń, ale jeśli chodziłaś na jogę przed związkiem, to czemu miałabyś nie chodzić na nią dalej? Czasami taka "nieobecność" jak wyjście na jogę jest dla faceta czasem tęsknoty za partnerką. Myśli sobie "kurcze odmówiła mi spotkania bo idzie na jogę". Wie, że jesteś w stanie spędzić z nim dużo czasu, ale wie też, że nie rzucisz dla niego wszystkiego a on nie zostaniesz twoim guru i panem twojego świata. Nie można przegiąć ani w jedną ani w drugą stronę. Pozdrawiam :)
arimor - 2013-01-14
Dziewczyny, nie chodzi o to, by się zmieniać, tylko by umiejętnie podejść do sprawy. Niestety żeby związek był udany, kobieta musi być przebiegła i nigdy nie przestawać prowadzić małych gierek. Chodzi o to, by mężczyzna myślał, że to on jest góra, a tymczasem robił to, czego Ty chcesz. Warto tu dodać, że ważne jest, aby mężczyzna nas słuchał, a żeby tak się stało, musimy używać podobnego języka, co mężczyźni. Używaj słów takich jak: "sensowny", "praktyczny", "logiczne", "strategiczne", "uważam że". Nigdy nie mów natomiast "czuję, że", "wydaje mi się" - bo wtedy to co mówisz jest wg mężczyzny wywołane emocjami, a nie logiką i nie ma sensu brać tego na poważnie. Poza tym- bądź tajemnicza! Nie mów partnerowi o wszystkich swoich zainteresowaniach, planach czy znajomych. Nie cytuj mu smsów od znajomych - niech się zastanawia, niech powoli odkrywa jak złożoną i ciekawą osobą jesteś! Jeśli pozna Cię na wskroś jak łysego konia, prędko się znudzi.
Po trzecie: nie spotykaj się z nim codziennie (chyba, że zamieszkaliście razem). Nawet jeżeli pasuje Ci wyznaczony przez niego termin randki, powiedz, że masz już wtedy inne zajęcia (np. fitness czy jakiś kurs) i poproś o nieco późniejszy termin - w ten sposób mężczyzna zobaczy, że nie jest całym Twoim światem i będzie zabiegał o Twój czas! :) I ostatnia rada: faceci mają skłonność do sprawdzania, jak daleko mogą się posunąć- jeśli partner próbuje wejść Ci na głowę, np. ciągle o coś prosząc, albo mówi Ci coś złośliwego tylko po to, żeby wyprowadzić Cię z równowagi, nie daj się! Zachowaj spokój, bo zdenerwowanie oznacza, że Ci na nim zależy i jest jak nagorda. Zażartuj, że wyznaczyłaś już sobie zapłatę za poprzednie wyświadczone mu usługi i czekasz na pensję, a na złożliwość odgryź się w jakiś dosadny i zabawny sposób. Wtedy facet nabierze do Ciebie szacunku i pomyśli: oho, z tą nie ma żartów. Powodzenia!
Sylvietta1 - 2012-04-06
a mi nie pomogło ... po co mam czytać bez sensowne posty które niby pomagaja . DZIECZYNY badzcie soba a nie .. chlopak akceptuje dziewczyne taka jaka jest a nie na spotkanie przychodzi z tona pudru i litrami perfum na sobie ..
nanana - 2012-03-30
Spróbuję :)
LiczyszSięTylkoTySkarbie - 2011-09-13
Wypisali nam od A do Z jakie mamy być. A na końcu : BĄDŹ SOBĄ. No kurcze..jedno przeczy drugiemu. Nie na każdego faceta wydaje mi się to zadziała..więc trzeba działać instynktownie..może sie mylę :)
lilka - 2011-06-17
dzieki pomaga:)
natka - 2011-06-06
he he dzienks wielkie.
pomogło :))
Edyta - 2011-04-25
Dziękuje Bardzo mi pomogło ;)
gankster - 2011-02-02
dziękuje;*
Uwodzenie jest jak poezja lub taniec. Musi sprawić, że druga strona czuje niedosyt.... ciebie i twojego towarzystwa....
Jak uwodzić mężczyzn?
Uwodzenie jest jak poezja lub taniec. Musi sprawić, że druga strona czuje niedosyt......
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Czesław Zawłocki
  • Basia Sochacka
  • Siegfried Hohenstauf
  • Antoni Gorzynik
  • Wioletta Szprengel
  • Radosław G-r
  • Anila FA Anila FA
  • Jurek Borzęcki
  • Lilianna Kwiecińska
  • Paulina Wisniewska
  • Glowicka Genowefa
pasożyt