Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Rozstania > Jak szybko dojść do siebie po rozstaniu?

Jak szybko dojść do siebie po rozstaniu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (111 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każdy ma prawo odczuwać ból po rozstaniu z bliską osobą. Bez wątpienia przejście do porządku dziennego nie jest usłane różami, a po drodze do normalności napotykamy na wiele trudności. Każdy radzi sobie z tą sytuacją na swój własny sposób. Niektórzy wylewają morze łez, szukają pomocy w alkoholu i narkotykach, ale należy uzmysłowić sobie, że to donikąd nie prowadzi i jest destrukcyjne, a wręcz niebezpieczne. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam poradzić sobie z rozstaniem.
Rzeczy, których potrzebujesz:
artykuły
1
Ważne jest, by przeżyć ten ból, nie tłumić go, nie unikać. Zaakceptować go w pełni, niech się wyrazi, np. poprzez płacz, złość, krzyk. Spróbuj wyrzucić z siebie to co się stało,a następnie... odpuść go sobie. Wypłacz się przyjaciółce, wygadaj przyjacielowi, lub znajdź otuchę u duchownego. Masz prawo być zła i nieszczęśliwa.
2
W tym trudnym momencie chcesz wykrzyczeć swój żal, wygadać się, wypłakać, a czasem wręcz przeciwnie - zamykasz się w sobie. Masz do tego prawo. Każdy sposób jest dobry na pokonanie cierpienia. Wszelkie inne uczucia pozostałe po zakończeniu związku, także warto wyrazić, np. w formie listu do byłego,(którego nie musisz wysłać). By zrozumieć siebie, pomocne jest także zrozumienie i wybaczenie.
3
Jeśli nie dasz swoim emocjom ujścia na zewnątrz, nie możesz się ich pozbyć i od nich uwolnić. Ćwicz swoje serce. Pamiętaj, że możesz na dobre wymazać "eksa" z pamięci, jeśli ujrzysz go w nowym świetle. Sporządź listę zysków i strat, jakie poniosłaś w trakcie trwania związku. Koniec związku to znakomita okazja do nauczenia się czegoś o sobie. Zaprzyjaźnij się z nowym obliczem siebie samej.
4
Spotykaj się ze znajomymi,baw się,zabijaj czas,a ból czasem będzie mniejszy. Pamiętaj, że nie uleczysz serca przez znalezienie sobie nowego obiektu westchnień. Nim wejdziesz w nowy związek należy się uporać z duchami przeszłości i zamknąć stare drzwi. I dopiero nastaw serce i umysł na nowego partnera.
Jak szybko zapomnieć o chłopaku?
Jak zapomnieć o byłym facecie?
Jak delikatnie zerwać z chłopakiem?
Jak rozpoznać czy twój były jest nadal w Tobie zakochany?
Ostrzeżenia
  • ,,Nasze prywatne historie i przeżyte doświadczenia są częścią tego ,kim jesteśmy i w naturalny sposób wywierają wpływ na nasz związek.Gdy jednak stajemy się parą, związek nie powinien mieć żadnej historii, a jedynie terazniejszość i potencjalną przyszłość.(Charles i Caroline Muir)
Wskazówki
  • To że zostałaś sama to nie koniec świata. Uwierz w siebie i nowe możliwości. Nie zamykaj się przed całym światem bo będzie jeszcze gorzej. Pozwól sobie pomóc.
 5/5 (111 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dojście do siebie po zerwaniu jest jedną z najtrudniejszych rzeczy na świecie. Nie tylko musisz sobie poradzić z bólem...
Jak sobie poradzić po zerwaniu?
Dojście do siebie po zerwaniu jest jedną z najtrudniejszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Longina Kulak
  • Mirosława Tymanowska-Mozol
  • Kar Szczepanik
  • Ewelina Galik
  • Ola Gąsior
  • Marzena Jankiewicz
  • Natalia Gąsowska
  • Maria Romanowska
  • Stanisław Kowalski
  • Milena Gzik
pasożyt