Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?

Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (680 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie, czy podobasz się chłopakowi, chyba, że zapytasz o to samego zainteresowanego (a nawet wtedy może nie powiedzieć Ci prawdy, bo na przykład jest nieśmiały). Zebraliśmy jednak w jednym miejscu najważniejsze przejawy, po których poznasz, że coś może być na rzeczy. Oto one:
1
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 1

Obserwuj mowę jego ciała.

Jeśli mu się podobasz, rzadko będzie się do Ciebie odwracał plecami. Raczej będzie szukał pozycji, które pozwolą mu na obserwację Ciebie i kontakt wzrokowy. Jeśli będąc blisko Ciebie lekko zbliża swoje ramiona w Twoją stronę, często się do Ciebie nachyla, uważa na to, co mówisz, oznacza to, że mu się podobasz.

2
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 2

Jego wzrok wodzi za Tobą.

Jeśli podobasz się facetowi, jego wzrok będzie "chodził" za Tobą. Będzie patrzył na Ciebie i próbował ściągnąć Cię wzrokiem utrzymując kontakt wzrokowy. Jeśli jednak jest nieśmiały to odwróci głowę jak tylko spojrzysz w jego stronę. Jeśli powie lub zrobi coś śmiesznego w towarzystwie, zerknie ukradkiem w Twoją stronę, żeby sprawdzić, czy Ty też się śmiejesz.

3
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 3

Słuchaj go uważnie.

Jeśli Cię bardzo lubi i jest nerwowy, pewnie zacznie mówić o sobie. Wielokrotnie zdarza się, że faceci czują potrzebę udowodnienia nam, że są "warci zachodu".

4
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 4

Zwróć uwagę na dotyk.

Może położyć swoją dłoń na Twoim ramieniu gdy się będziecie razem śmiać i nie usunie swojej nogi, gdy "przypadkowo" dotknie Twojej. Może też przytulać Cię z błahych powodów. Wszystko to świadczy o tym, że facet na Ciebie leci. Bądź jednak czujna, bo jeśli jest on typem playboya i podrywa w ten sposób połowę lasek w szkole, daj sobie z nim spokój.

5
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 5

Zwróć uwagę jak traktuje Cię na tle innych dziewczyn.

Niektórzy faceci flirtują z innymi dziewczynami, żeby zwrócić na siebie Twoją uwagę. Daje im to szansę na obserwację Twoich reakcji na ich "czyny". Będzie zagadywał do Twoich koleżanek, ale jego wzrok będzie co chwilę lądował na Tobie, żeby wypatrzeć Twoje reakcje. Innym znakiem może być to, że gdy Ty wychodzisz, on automatycznie przestaje flirtować z koleżankami. Musisz mieć zaufaną osobę "w środku", żeby powiedziała Ci co się działo po Twoim wyjściu.

6
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 6

Obserwuj jego zainteresowania.

Jeśli on nagle zaczyna interesować się tym co Ty, pojawia się na lekcjach tenisa, mimo że nigdy wcześniej go tam nie widziałaś to znaczy, że chce Ci się przypodobać. Jeśli słuchacie tej samej muzyki, może Ci polecić jakieś nowe zespoły lub zaprosić na koncert.

7
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 7

Szukaj oznak zdenerwowania.

Nerwowy śmiech, spocone dłonie, głębokie oddechy, wierci się – są to znaki nerwowości, spowodowanej Twoją obecnością. A przecież nie denerwowałby się przy Tobie gdybyś mu się nie podobała i gdyby chciał wypaść przy Tobie jak najlepiej.

8
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 8

Skup uwagę na jego przyjaciołach.

Jeśli wiedzą, że mu się podobasz, będą delikatnie "pchali" Cię do niego lub jego do Ciebie. Może będą nawet próbowali się dowiedzieć, czy go lubisz. Obserwuj ich reakcje, gdy się pojawiasz – czy się uśmiechają? Czy odwracają się do niego? Chrząkają chcąc zwrócić jego uwagę, że jesteś?

9
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 9

Nie ignoruj go.

Jeśli on naprawdę jest Tobą zauroczony, nie ignoruj go. Odwzajemniaj uśmiechy, odpowiedz "cześć".

10
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 10

Obserwuj jego mimikę.

Czy stara się Ciebie naśladować? Czy podąża za Tobą, gdy się przesiadasz do innego stolika? Zawsze pierwszy śmieje się z Twoich żartów? Jeśli tak, coś jest na rzeczy.

11
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 11

Droczy się z Tobą.

Jeśli facet lubi się z Tobą droczyć, może to oznaczać, że Cię lubi. Ale jeśli nie droczy się z żadną inną dziewczyną, tylko z Tobą – na pewno mu się podobasz!

12
nastolatki

Czy prawi Ci komplementy?

Jeśli pomalujesz lub uczeszesz się inaczej niż zwykle, on to zauważy. Większość facetów nie zauważa takich rzeczy, ale jeśli mu się podobasz, bądź pewna – zobaczy zmianę! Będzie Cię komplementował, zdania typu "Ładnie dziś wyglądasz", "Wow, nowa fryzurka. Bardzo twarzowa."

Przeczytaj teraz: Jak poderwać faceta?
 3.7/5 (680 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (107)

Makrysia - 2016-05-05
Chłopak do mnie na urodzinach się patrzył co chwile gdy się obruciłam to on się patrzył i jak szłam na podwórko to zaczął coś do mnie mówić
wikusia - 2016-02-17
Bo ja mieszkam w wielkiej brytani co oznacza to jak on przy polakach wyznal mi milosc i ostatnio bylam z rodzina w miescie i on mnie zobaczyl i caly czas payrzyl sie na mnie a wogole to jak ide na lekcje to mnie zaczepia nie rozumiem go!!! ?????
razdwatrzy - 2016-02-08
a jezeli siada bliżej mnie ale nie zawsze i czasami sie odwraca i na mnie patrzy. i dwa razy podszedl jak gadalam z kolezanka ?
mala mi - 2015-12-17
To oczywiste, że widać gołym okiem kiedy facetowi podoba się kobieta.
kasia - 2015-06-29
A jesli ustawil sobie moje imie na haslo wifi to zainteresowal sie mna?
Lukasz - 2014-12-17
Jesli myslicie ze stukot rzesami i usmiechow zdobedzie faceta to sa latwi i ciency . Wiekszosc z dziewczyn jakie znam to ,,ksiezniczki'' nie nawidze tego typu kobiet wiec dziewczyny z mojej klasy mnie nie interesuja i powiem wiecej mam na nie wywalone . Jesli ktos to przeczytal to dziekuje za uwage i za to ze was czas poswiecacie na czytanie tego co mi w glowie siedzi . Jeszcze raz dzieki .
Hehehe... - 2014-12-03
Hehehe... Według tego 20% chłopaków w szkole...Podobam się im.
look7 - 2014-11-06
Bardzo prosto, gapi się na ciebie ukradkiem lub z premedytacją częściej niż inni i stara się do ciebie zbliżyć.
satan - 2014-11-06
do kasia11253; taaa...to znaczy ze se chłopak kupił karnet
morfina - 2014-11-05
"Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?" To proste. Jak ma erekcję na twój widok, to mu się podobasz, a jak nie ma - to pozamiatane... :-)
Lamignat - 2014-09-16
Dziewczyny maja stosunkowo latwe zadanie. Kilka spojrzen i usmiechow spod rzes i chlopak gotow sie oswiadczac. O ile oczywiscie dziewczyna mu sie podoba. A jesli nie zareaguje to wiadomo, ze albo niezainteresowany, albo chorobliwie niesmialy. Z niesmialymi jest pewnie trudniej, trzeba zagadac, bardziej bezposrednio, ale tez nie trzeba wiele zachodu. Pozniej juz inicjatywa ma nalezec do chlopaka wiec dziewczyna moze grac fortece do zdobycia co wiekszosc panien preferuje.

Troche sie dziwie, ze wiekszosc komentarzy jest wlasnie od dziewczyn. Niektore wydaja sie czekac na inicjatywe chlopaka, nie dajac zadnych sygnalow, a inne w oczywisty sposob zadaja sie z nieciekawymi typami od ktorych powinny uciekac w poplochu.
olgierd - 2014-09-16
Nie chce dementowac plotek ale troche nie pasuja do mnie. Moze jestem nienormalny pod tym wzgledem. Zawsze staralem sie zrozumiec kiedy dziewczyna na mnie leci ale to przeciez za malo. Obecnie potrafie rozopznac dosyc proste przejawy jak na przyklad kiedy dziewczyna klepnie mnie w tylek albo stara sie przytulic. Dla mnie to jednak nie jest wystarczajacy powod zeby uznac ze nie stara sie mnie sprowokowac zeby pozniej mnie sznatazowac. Moze jestem zbyt ostrozny, ale nigdy pierwszy nie pocaluje dziewczyny. Dla mnie jest to rownoznaczne z molestowaniem. Jednoczesnie sam dalem w twarz dziewczynie ktora mi sie nie podoba i mnie pocalowala. Nie widze roznicy. Moze ktos wyjasni nie to jak zauwazyc ze sie komus podobasz, tylko w jaki sposob nawiazac kontakt fizyczny i jednoczesnie nie byc posadzonym o molestowanie...
Renata34 - 2014-09-16
Co to ma być?!!! artykuł typu Bravo girl czy jakoś tak porady jak dla jakiś gimbusów !! żałosne ! i to jest na pierwszej stronie portalu ?! wodzi za Tobą wzrokiem .. nie odwraca się plecami etc reszty nie doczytałam nawet nie doszłam do trzeciej strony ... dla mnie prosta rada to się po prostu wyczuwa i tyle idzie się z chłopakiem na imprezę i wszystko jasne ... dzisiejsza młodzież chyba nie ma z tym problemu po co te bzdurne wypociny ... eh...
Maćko - 2014-09-16
ja mam zawsze tak, ze jak ja się podobam to mi się nie podoba dziewczyna i na odwrót
mikołaj - 2014-05-05
do dziewczym-dziewczyny powiedzcie mi czy ten punkt z dotykaniem nie denerwuje was ze to chlopak inicjuje pierwszy dotyk i was obmmacuje? bo słyszalem ze niduzo dzieczyn lubi gdy chlopak pierszy inicjuje kontakt cielesny? prosze o wasze opinie.
Poza tym prawda ze jak nam sie podoba dziewczyna to przede wszystkim nie spuszczamy z niej wzroku dzialamy pod publike np jestem ze znajomymi naprzeciwko siedzi dziewczyna ktor a mi sie podoba specjalnie mowie jakis zart-wiem ze ona patrzy i widzi ze ludzie naokolo mnie sie dobrze bawia, akty zazrdosci raczej dziewczyny robia my nie koniecznie,komplementy nie koniecznie, gosc ktory wie co nieco jak to wszystko działa DROCZY SIE przede wszystkim!!!!
Zakochanawariatka - 2014-05-05
U mnie było tak. Moja koleżanka Kornelia ma kuzyna, który kilka dni temu przyjechał. Na poczatku trudno było mi się z nim dogadać. Oczywiście był przystojny. Gdy wróciłam z obiadu znowu na podwórko on zaczoł się patrzyć mi w oczy. Kolejny dzień był inny bardziej zabawny. Opuszczał sb spodnie jak na Biebera i podchodził do mnie. Nie odbyło się bez patrzenia w oczy. Brał moja ręke i dotykał swoich spodni czego się mega brzydziłam:) Był bardzo miły. Jak koleżanka Monia mówiła, żebyśmy poszli do lasu popatrzył się na mnie..sama nie wiem jak jakby chciał się całować.. I jak siedzieliśmy na ławce to puścił do mnie oczko i oblizywał wargi. Dzisiaj wyjeżdża poprosiłam koleżanke, aby powiedziała mu co czuję..nie wiem co wyjdzie. Wiem, że uważa, że jestem ładna i mnie lubi:) Myśle, że jednak mu się podobam:)
alexisd - 2014-05-05
Mam juz chlopaka ktorego bardzo kocham. A brat (rok mlodszy) mojej przyjacioly wcioz sie na mnie patszy uwodzicielskim wzrokiem i mnie zaczepia! Ludzie RATUJCIE co mam zrobic?!?!?!??!?!?!!!!!????!!!?!?!??????!?!!!!!!!!!!?!?!?
grazyna2 - 2014-02-22
To sie po prostu czuje, czuje sie ten niesamowity magnetyzm, to wzajemne przyciąganie...
kinskarolina123 - 2014-02-02
Super artykuł. Polecam ! W zeszłe wakacje, gdy bywałam na plaży z moją a przyjaciółką, to właśnie pewnie kolega ze szkoły podszedł do nas i się koło nas rozłożył. Po dłuższej rozmowie kładł się na mooje nogi, ale tak że niby przez przypadek. Odprowadził mnie do domu. Po drodze opowiadał żarty i trącał mnie ramieniem :) To było super,a na dodatek na koniec mnie przytulił ! ♥ Po przeczytaniu tego artykułu wiem, że mu się trochę podobam :) Dziękuję.
CCM - 2013-10-07
Bylismy ostatnio na urodzinach kolezanki i siedzial pare razy sam ze mna, stara sie mnie dotykac, ramionami. zrobil cos dziwnego - wzial paluszka (te chrupki) do ust, jakbym miala (natychmiastowe skojarzenie z zakochany kundel) odgryzc polowe, smial sie jakby to byl fajny zart, zreszta ja tez, jest ciagle mily a inni mowia ze jest chamski, ja tak nie uwazam, nie wiem czy mu sie podobam i czy w ogole jest w tym jakis sens. zakochanie nie jest niczym fajnym ale zwiazek tak. Prosze ODP
Kasia11253 - 2013-06-03
Ostatnio zapisalam sie na basen i on tez sie zapisał a nie był zapisany,i ciągle sie na mnie paczy czy to coś oznacza? Odp
sylwia.szczygiel - 2013-05-14
moim najlepszym sposobem jest obserwowanie go a dokładniej:
- często wypowiada Twoje imię
-patrzy na Cb ukratkowo
-próbuje być zabawny
-broni CIę
grazyna2 - 2013-04-30
spojrzenie będzie za Tobą szło i będzie chciał być jak najbliżej Ciebie
zenek50zenek - 2013-03-21
eeee tam nie ma reguły
Daria1234567890 - 2013-03-15
Wszystko sie sprawdza jak na razie... :)
anobimekxd - 2013-01-18
Ok, prawie we wszystkich punktach macie racje :) dałem do przykładu.. Siebie:D
Miska - 2012-12-23
Sprawdza się ! Jak narazie .... : )
Oluśka - 2012-12-10
masakra ale macie problem on mi powiedział cześc, spojrzał na mnie .... blee blee jak się mu podobasz to to widać i juz a jak nie to nie
gabidx1 - 2012-11-20
Chłopak mnie przytula z byle powodu... i rok temu zobaczył że ścięłam włosy o 10 cm :)
Anddzia - 2012-11-16
Podoba mi sie pewien chlopak z klasy ale nie wiem czy ja jemu sie podobam pomuzcie mi blagam!!!!!!!!!
Imre - 2012-11-02
do Weronika: może po prostu chciał być miły. Nie musi to absolutnie nic oznaczać. Tak się składa, że ludzie czasami mówią sobie cześć albo dzień dobry.
Weronika - 2012-11-02
Ja jak raz szłam w szkole to koleś (którego nie znam i jest 2 lata starszy) powiedział mi cześć.O co chodzi?Czy to coś znaczy?Podkreślam, że go nie znam i nie szczególnie zwracałam na niego uwagę...
Jusia - 2012-10-17
Co mogę zrobić tak naprawdę żeby chłopak do mnie wrócił ???
iiii - 2012-10-02
11 się zgadza ale ostatnie to znowu jest na odwrót
miki - 2012-09-18
Pomocy!!! Mam straszny mętlik w głowie, nie wiem co mam myśleć... im więcej myślę tym gorzej. Spotykam się z facetem, jakiś czas temu wyznał mi że mnie pragnie.Nie wiem czy chodzi mu o seks czy co do diabła? Głupie pytanie, chyba potrzebuję osoby która mi powie że ten facet nie jest taki jak każdy. Pomóżcie.
jula - 2012-09-17
Ja poznałam chłopaka przez internet. spotkaliśmy się ale jesteśmy obydwoje nieśmiali , mało mówimy .. jesteśmy razem. i on mówi że jak sie spotkamy to bedziemy chodzic za reke i tp .. ale ja nie wiem czy on da rade... wkońcu się kochamy ale wstydze sie przed nim ; / co robić? ; (
trolololo .. - 2012-08-30
Jeszcze żaden chłopak nie powiedział mi że "Wow, fajna fryzurka, bardzo twarzowa" . No jak Boga kocham. Mi się podoba chłopak o 4 lata starszy a nawet się nie znamy w sumie. Więc czekam aż mi przejdzie . c: . Nie wiem jak reszta dziewczyn ale ja poprostu czuję jak się podobam chłopakowi. Rady wypisane powyżej są trafne, lecz ja ich nie potrzebuję. Co ze mną jest nie tak ?
Agata15 - 2012-08-25

Ja mam taki przypadek że od jakiegoś czasu podoba mi się chłopak ,którego poznałam przez przyjaciółkę. Teraz się dowiedziałam ze od wczoraj ma dziewczynę;D Oczywiście ją znam . Nie mogę teraz na nich patrzeć ;/ Co mam zrobić ;) Bardzo mi się podoba ;)

Poprostuprzyjaźń - 2012-08-24
A mi sie zgadzaja wszystkie podpunkty ale z moim przyjacielem :D:D Poprostu jesteśmy ze sobą tak blisko ze zadne z nas do siebie nic innego nie czuje oprucz miłości ale bratejskiej :D Do tych wszystkich punktow dochodza jeszcze czeste buziaki w usta czy puszczanie sobie oczek lub wspolne spacery .. i nic dziwnego w tym nie widze :D Poprostu jestem szczesliwa ze moge takiej przyjaźni doświadczyć a nie myslec od razu o zwiazku ^^
zuzka - 2012-08-23
mam takiego kolege podoba mi się bardzo zgadza się umnie 1i2 krok i czesto mi sieśni ale teraz niewiem co mam robic pomurzcie proszę!!!!!!!!!!!!!!
miki - 2012-07-30
Jest taki jeden chłopak nie ukrywam podoba mi się i to bardzo. Znamy się i gadamy od roku ale dopiero od nie dawna mam jego numer telefonu i teraz piszemy ze sobą codziennie, ale jak się spotkamy to tak nie chętnie ze mną gada i wiecznie mi dokucza.Przyjaciółka mówi mi że mu się podobam ale ja coś w to nie wierze. A teraz kiedy wyjechał na tydzień i nie mam z nim kontaktu śni mi się codziennie. I nie wiem co to oznacza. Prosze piszcie co to oznacza.. :):):)
Aga ; ))) - 2012-07-26
U mnie zgadzają sie punkty 1 i 2 ... Ciągle się na mnie patrze głęboko w oczy a jak ja popatrze na niego od razu odwraca wzrok. Często specialnie przejdzie blisko mnie i ,,nie chcący" mnie dotknie. Nawet nie wiem czy moge go nazwac kolegą ; ((( Wcale z nim nie gadam! Jestem baardzo wstydliwa jeśli chodzi o podrywanie i wydaję mi się że on też... A i najważniejsze ja z nim kiedyś chodziłam..jeśli mozna to nazwac chodzenie hehe. trwało tylko tydzień... ja z nim zerwałam a teraz tego żałuje ; (. Nie wiem czy dam rade wszystko naprawic... proooszeee powieccie co mam robic.!
Nina - 2012-07-14
Niedawno przyjechał taki Michał. Chciałam chodzić z jego bratem, ale ten dał mi kosza. od tamtego czasu Michał zachowuje się inaczej niż zwykle. Spędza ze mną dużo czasu szczególnie wieczorami. Dzisiaj zabrał mi telefon i powiedział, że mi odda jak go pocałuję. Chwila jego nieuwagi i miałam swój telefon spowrotem, ale... nie pocałowałam go i trochę żałuję. Czy ja mu się podobam? Czy on mnie podrywa? Proszę odpowiedźcie to bardzo ważne.
kara - 2012-07-12
Znam go ok. pół roku w szkole często na mnie patrzy a ja na niego niedawno na ognisku trochę wypiłam on też ale niebył pijany a ja trochę tak ale wszystko pamiętam i jak gralismy w butelke sedzieliśmy obok siebie on objął mnie ręką i podobno też przytulił i się trochę wyzywaliśmy xD czy to oznacza że mu się podobam prosze piszcie
sex laska - 2012-07-12
no wiecie na urodzinach mojego wujka byl jakis koles z jego strony i ja chce go odzuci. Te przypuszczenia sie sprawdzily naprawde :)
monisia - 2012-05-11
co powiecie na to ? ;p podoba mi sie taki jeden chłopak od nie dawna chodzimy razem na treningi i ostatnio trener chciała nas sfajtać w tedy on mi sie nie podobał i nie chciałam z nim byc z nim w parze.Teraz jednak zauważyłam a właściwie to moja koleżanka i może troszke ja że on sie na mnie patrzy i zawsze śmieje w moja strone nie wiem co mam o tym mysleć, jego problemem jest to że nigdy nie podejdzie powiedziec nawet cześć :c naprawde nie wiem czy ja mu sie podobam a wy jak sadzicie ?
daga - 2012-05-08
u mnie zgadzają się punkty :
w połowie 1, 2 i 5 dodam że nie znamy się zbyt długo bo dopiero tydzień czy już nawet ponad. Piszemy na gg i wogule. Daje mi znaki przez które zaczynam wierzyć że mu się podobam ... Co o tym sądzicie ? Jeżeli za mało opisałam napiszcie na mój e-mil
iwo14xd - 2012-05-04
A co powiecie na to : podoba mi się pewien chłopak, ale ja nie wiem czy on to odwzajemnia... I to jest właśnie najgorsze bo on do mnie żartuje i wgl zwierza mi się ;) Tylko gdy on jest pijany to chce się ze mną całować ! Lecz gdy jest trzeźwy nie robi czegoś takiego ... Czy ja mu się podobam ?! Proszę o odpowiedź ! Zależy mi na tym ;D
andzia - 2012-04-21
A co zrobic jesli ten chłopak którego lubie ze mna prawie w ogóle sie nie droczy a z kolezankami z naszej klasy tak. A w dodatku jest jeszcze inna dziewczynyna która tez go lubi i ona temu kto jej w droge wejdzie niszczy zycie plis pomóżcie
Amanda - 2012-04-15
Eee... A co zrobić jeśli hodzimy do innych szkół ,a on to mój przyjaciel? Wszyscy z rodziny (3 osoby) mi mówiom że on mnie podrywa ale ja tego nie widze i też go lubie. Bardziej lubie!
Tatiana - 2012-04-15
A co zrobić jak chłopak kturego lubie to mój przyjaciel i chodzimy do innych szkół , a no i znamy się od zawsze wszyscy z mojej rodziny (3 osoby właściwie tylko oni go znajom)mówiom że on mnie podrywa ale ja tego niewidze!!! Co mam zrobić? Ale jeśli go zranie to bardzo żle bo moi rodzice przyjażnią się z jego rodzicami i będzie wielka afera wokół nas ALE JA GO LUBIE!!!
kwiatt.. - 2012-04-08
Pff.. Ja już się gubię. Chłopak w którym się zakochałam wszystkim dziewczynom dokucza ale jestem ja i taka jeszcze jedna koleżanka to przy nas jest bardzo miły i sympatyczny. No ale nie wiadomo w której z nas się zakochał... Najlepsze jest to gdy się na mnie gapi jak nadęty i myśli że ja tego nie widzę haha :)
amelka507 - 2012-03-28
A mój chłopak nie zawsze podziela moje zdanie ,i nie widzialam zeby wodzil za mnie wzrokiem :( rok juz z nim jestem. Pomocy .Czy to moze znaczyc ze się mu już nie podobam?
gała - 2012-03-20
Ja mam prawie identycznie...raz jóż z nim chodziłam 2 lata temu...ale nie stety zerwał ze mną...a jakoś od kilku tygodni ciągle na mnie patrzy i wg...on mi się troszke podoba
Big- Ben - 2012-03-02
U mnie jest prawie identycznie..:)
Tylko tyle że mu się nie podobam tylko mnie b. lubi, chociaż teraz nie wiem bo się nie pytałam.
Ale zawsze musi być jakiś problem, ja i moja przyjaciółka mu się podobamy..Nasza przyjaźń już nie istnieje od tygodni.! :(
Justyna - 2012-02-17
odwzajemniaj jego spojżenia , To pomożę:)
Justyna - 2012-02-17
Podoba się chłopakowi. on jest dobrym kolegą mojej przyjaciółki pyta się  często o mni,nosi moje zdji boi się,że go odzuceale ostatnio powiedział,że chyba nie będzie się w to mieszał bo nie chce mnie skrzywdzić i pytał się czy coś do niego czuje. To to oznacza,że mu się już nie podobam??Błagam pomocy
xxDEMIxx - 2012-02-16
Pomocne te pytania mam problem bo wiem że tak ale ja chyba nie....
dzidka - 2012-02-11
on mi się podoba a mam 10 lat co mam zrobić
gaga - 2012-02-05
mam problem mam chłopaka m. ale inny chłopak stara się zwrócić moją uwagę na niego. Teraz jestem rozdarta obydwoje są rok starsi i naprawdę obydwoje mi się podobają. największy problem że się dobrze znają.
Ziuta - 2012-01-17
Ludzie mam problem. Podoba mi się pewien chłopak z równoległej klasy, o to wie od pół roku, jak go olewam to za mną biega ale jak ukaże zainteresowanie nim to od razu gada z moimi kumpelami. To jest głupie, on myśli że wolno mu wszystko i się wywyższa, kiedyś tak nie było, dopóki nie dowiedział sie co do niego czuje, byliśmy znajomymi, ale teraz jest strasznie zarozumiały. POMOCY
rudaaa - 2012-01-16
ja mam podobny problem ...pewien chłopak 4 lata starszy od nie dawna przychodzi do mojej szkoły czekać na autobus i gdy mnie widzi patrzy na mnie niemal cały czas i próbuje patrzyć mi w oczy nawet inne koleżanki to zauważyły . nawet ładny jest, co mam robić ???
Niepewna - 2012-01-12
Mam pytanie...
Czy to ,że np kiedy przechodze obok jego okna puka w szybę i się uśmiecha , lub też kiedy ja siedzę w oknie to on się do mnie uśmiecha co to oznacza? on naprawdę mi się podoba ma 13 lat a ja 12 i trzy czwarte!
miguś17 - 2012-01-08
Przydatne wskazówki. Sam jestem chłopakiem i rzeczywiście robię tak jak jest opisane :)
cargo - 2012-01-08
pytam się.... JAK MOŻNA NIE ROZPOZNAWAĆ TAKICH SYGNAŁÓW ;D
Paulina - 2012-01-01
Okazało się, że facet w którym się zakochałam miał dziewczynę. Przez pewien czas mi dokuczał, przezywał i przeklinał do mnie. Teraz dał se spokój. Ale gdy mnie widzi uśmiecha się i nie chce odwrócić ode mnie wzroku. Nie wiem o co mu chodzi. Proszę o pomoc !!!
nieśmiała - 2011-12-31
a czy ta nerwowość również może przypominać wkurzenie? bo wszystkie symptomy się zgadzają, ale koleś ostatnio tak się zachowuje, jakbym mu zrobiła jakąś krzywdę, jakby się obraził. i generalnie, jakby tłumił w sobie jakąś złość...i przez to jestem zdezorientowana, bo już sama nie wiem, co jest na rzeczy, raz puszcza oczko, "popisuje się", dotyka pod pretekstem, obserwuje a potem ucieka wzrokiem...nie wiem..:/
ROZPACZONA - 2011-12-13
poszłam do nowej szkoły no i chłopak ktory mi sie podoba zaczełam z nim pisac i wogóle ale on chyba troszke niesmiały jest wiec to tak powoli szło no i w tym momenci zaczął zarywac do mnie inny chłopak nie znałam go ale wydał sie miły i fajny troche sie spotykalismy i wkoncu sie całowalismy i potym nic on juz przestał zemną rozamwiac i wogóle no najgorsze jest to ze on mi sie spodobał tylko ze on chyba woli lużne związki no i jakos to przebolałam ale najgorsze ejst to ze ten chłopak co mi sie od początku podobał go zna i teraz niewiem czy mam spowrotem zacząc z nim pisac czy nie bo nieche zeby potem wyszło ze kręci mnie kazdy chłopak ... tak wcale nie ejst ja myslałam ze tamten cos do mnie czuje ale niestety sie pomyliłam ... co robi ?
zakochana misia łD - 2011-12-08
Hejka, mam problem dokładnie 3 :
1. Zakochałam się w przystojniaku z przeciwnej klasy. Dowiedziałam się od przyjaciółki, że mu się podobam. Ale boję się do niego zagadać, bo jestem nieśmiała. Moje koleżanki na przerwach ciągną mnie do nie go i mówią jeśli nie zagadasz do niego to my zagadamy.
2. Koleżanka teraz wróg powiedziała temu przystojniakowi. Gdy mieliśmy z nimi zawody cały czas dziwnie się na mnie gapił.
3. Ostatnim problemem jest to, że jeden mój kolega dostał świra na moim punkcie. Koleżanka zabrała mu telefon i byłam na jego tapecie. Cykał mi zdjęcia w szkole, kiedy nie wiedziałam. Kiedyś mi się podobał, ale się ostro pokłóciliśmy i nic nie wyszło ;( Teraz nie chciałam mieć nic z nim wspólnego, ale nie udało się bo on mnie chyba śledzi. Z tym przystojniakiem na przerwach non stop się bije lub z nim gada.

Nie wiem co mam zrobić proszę o pomoc !! Z góry dziękuję. ;D
kiki13 - 2011-12-07
wielkie thx!!! :)
ONA - 2011-11-10
kasiula a jak wejsc w tą aplikacje bo chętne bm skorzystała z góry dzieki :)
OMG - 2011-11-03
Boze kocham chlopaka ! On mi tez to powiedzial ale nie bylam zainteresowana na poczatku a teraz znalazl sobie inna co mam zrobic jak go odzyskac ?? prosze pomocy !!
wkurzona - 2011-10-25
tekst dobry szkoda ze chlopak w ktorym sie bujam to debil, zarywa w ten sposob do wszystkich lasek a ja sie ludzilam ze tylko do mnie. faceci to gnoje won z miloscia :( :(
Paulina - 2011-10-13
podoba mi się jeden chłopak... Dowiedziałam się od jego najlepszego kumpla, że mnie podrywa od miesiąca. Więc wiem, że się mu spodobałam. Ale jest problem: jestem nieśmiała i on też nie wiem jak mu pokazać, że też go kocham. Również moje kumpele go podrywają... Więc co ja mam zrobić,żeby się ich pozbyć i oznajmić moją miłość mu? proszę o radę !!!
Kasiula713 - 2011-06-11
Jest taka aplikacja na Facebooku, która pozwala Ci zobaczyć ilu chłopakom się podobasz (ale nie mówi którzy to). Można też wybierać chłopaków, którzy podobają się Tobie. I wszystko to można robić bez żadnych obaw, bo kto jest kim ujawniane jest dopiero wtedy, kiedy obie osoby wskażą na siebie nawzajem. :)

Nie wiem, czy Wam się przyda, ale poniżej link:
http://apps.facebook.com/bazinga-match/

:)
maciuśśś - 2011-06-11

hmmm ja uważam że artykuł nie jest za bardzo przydatny. Z tych rad jak patrze po komentach to korzystają same dzieci :D

Pink - 2011-06-10

do nie: myślę, że nie powinnaś tak mówić. to jest przykre dla drugiej osoby. co ty byś poczuła, jakby chłopak, który ci się podoba powiedział ci, że nie chce mu się z tobą gadać? Myślę, że powinnaś do niego podejść na przerwie i go przeprosić np. "przepraszam, że ostatnio tak niemiło ci odpowiedziałam, ale miałam naprawdę zły dzień. Mam nadzieję że się zbytnio nie przejąłeś i nie jesteś na mnie zły. W ramach rekompensaty chciałabym cię zaprosić na kawę/lody/ciastko. Co ty na to? itd" - musisz zrobić minę przepraszającą i być wiarygodna w poczuciu winy. Jak chłopak się zgodzi to go weź gdzieś. Jak pójdzie dobrze to zaproponuj kolejne spotkanie. Np. na tych lodach, rozmawiajcie o różnych rzeczach, porusz temat kina, że np. chciałabyś strasznie pójść na kacvegas w bangkoku czy coś innego co teraz grają i że nie masz z kim iść. Zapytaj go, czy nie byłby taki miły i czy nie poszedłby z tobą. Pamiętaj, że ta osoba, która zaprasza to płaci - chyba że się umówicie wcześniej, że każdy płaci za siebie. Na drugiej randce jak wszystko będzie ok, to możesz go na pożegnanie przytulić mocno i pocałować w policzek. Jeśli będzie chciał też cię pocałować to się nadstawi no i będziesz mieć ten upragniony pocałunek. Pozdrawiam. Na przyszłość nie mów NIKOMU, że nie chce ci się gadać. Jest to mega niemiłe i niedobrze o tobie świadczy. Życzę powodzenia.

nie - 2011-06-09
nie wiem co robić bo raz zignorowałam chłopaka głupią odpowiedzią typu nie chcę mi się z tobą gadać i teraz nie wiem czy jeszcze mu się podobam co robić???? chciałabym do końca roku szkolnego go pocałować więc proszę o radę
nie - 2011-06-09
ja będę próbować ale raz go bardzo zignorowałam głupią odpowiedzią czy to może coś zmienić? oto jest pytanie:(
nie pomogło - 2011-05-04
ta a ja niecały tydzien temu weszłam tu i to przeczytałam i nic sie nie sprawdziło i przedwczoraj poprosił mnie o chodzenie haha
nie ogarniam . - 2011-05-02
aha okej, ale on sie taki chamski lekko zaczyna robić .. ; / .. ? do dupy . ; c
Kuba - 2011-04-26
Jak to jest prawda to mój najlepszy kolega się we mnie buja. A ja się nie ujawniłem , więc nie wiem co mam zrobić.
Milosc - 2011-04-15

do: nie ogarniam. Jeśli wiesz, że mu się podobasz to na pewno nie odzywa się bo się wstydzi. Może boi się że powie coś nie tak. Czuje się zestresowany przez co nie wie co powiedzieć. Najlepiej, abyś ty zaczęła rozmowę kilka razy. Zapytaj go o coś, co wymaga dłuższej odpowiedzi i drąż temat, aby musiał mówić. Po kilku razach przestanie się wstydzić. A ty się wyluzuj - skoro mu się podobasz, to czego się bać czy wstydzić? Bądź sobą. Wyobrażaj sobie, że to twój brat, kuzyn czy kolega z sąsiedztwa.

nie ogarniam . - 2011-04-14
ostatnio dowiedziałam sie, ze podobam sie chłopakowi który mi sie podoba , ale on nie zagada do mnie, ja sie patrze na niego a on na mnie, i do moich koleżanek bez problemu zagada zapyta sie coś, a do mnie to nie za bardzo czasem coś powie ale tak przelotnie, co to oznacza ? denerwuje sie czy co . -.- a ja do niego też nie zagadam bo jestem nie śmiała . ; /
Liza - 2011-04-13

do borówa: wydaje mi się że cię lubi i możliwe że mu się podobasz. możesz zaprosić go do kina. kup wcześniej bilety a jemu powiedz że dostałaś od znajomych rodziców i nie masz z kim iść i czy może z tobą się wybierze. zobaczysz co z tego wyniknie.

borówa - 2011-04-12
doradzicie mi dziewczyny?
mam problem
borówa - 2011-04-12
mi tez sie podoba jeden chlopak z klasy.On siedzi w lawce za mna a ja przy scianie wiec na kazdej lekcji ciagle na siebie patrzymy.gadamy rzaem na lekcjach, on smieje sie z tego co ja powiem a ja z tego co on powie pisze do mnie esemesy co na zadanie pozycza ode mnie kasa (ale zawsze oddaje)tylko nie wiem czy moze cos z tego byc?
moze on mnie tylko wykorzystuje?a moze ja mu sie podobam?sama nie wiem dziewczyny poradzcie mi cos?
Ps. Moja przyjacolka tez sie w nim kocha!!!!
co robic?!
zakochana - 2011-04-10
moim zdaniem każdy chłopak jest inny , i nie koniecznie robi wszystko z tej listy , wiele chłopaków ma swój sposób "zdobywania " dziewczyn . Ale poza tym to świetny artykuł

Pozdrawiam :)
muchaaa:PP:-) - 2011-04-07
jasne, jasneee....
Ja-Twój Król(królowa) - 2011-04-04
Zgadzam się z tym. Jeden chłopak robi wszystko z tej listy:) Dzięki
Olcia;* - 2011-03-24
Mi się podoba jeden chłopak ale zachowuje się przy innych jak bym dlaniego nie istniała a jak jest umnie w domu to się zachowuje jak bym z nim chodziła. A jesteśmy tylko przyjaciółmi. Sczeże to jest mój były chłopak.
emilkaaa - 2011-03-03
no zgadzam sie z wami:)ale mam prosbe...mi tez sie podoba pewiem chłopak i mojej przyjaciólce tez sie podoba ten sam..patrzymy na niego i on na nas tes strasznie patrzy...dzis jak mnie zobaczyl w szkole patrzyl na mnie przez 10sek.i nagle sie speszył..patrrzy tak samo na nas dwie..o co mu chodzi??odpowiedzcie błagam..czy to mozliwe ze mu sie podobamy oby dwie??
baśka - 2011-03-02

julka,

musisz zadać sobie pytanie, co jest dla ciebie ważniejsze, przyjaciółka czy chłopak. Jeśli zaczniesz się z nim spotykać, a on zostawi dla ciebie swoją dziewczynę (twoją przyjaciółkę!) - koniec waszej przyjaźni. Poza tym, czy chłopak, który się tak zachowuje przy swojej dziewczynie jest wart uwagi? Niech się lepiej zdecyduje czego chce, bo skończy się na tym, że skłóci was obie i znajdzie sobie inną.

Jeśli jednak nie chcesz zranić jego uczuć, zaproponuj, że chętnie spędzisz czas z nim i z jego dziewczyną (nigdy nie gódź się na spotkanie we dwoje!) . Wówczas dasz mu do zrozumienia, że nie jesteś nim zainteresowana i potwierdzisz swoją przyjaźń przed koleżanką.

Lolita - 2011-03-02

do julka: skoro jego dziewczyna jest twoją najlepszą koleżanką to go olej. Jeśli z nim zaczniesz kręcić to prędzej czy później on zacznie (też przy tobie) podrywać inne dziewczyny, a ty stracisz nie tylko chłopaka ale też swoją koleżankę. Pamiętaj, że o przyjaźń i znajomych trzeba dbać. Nie rób drugiemu co tobie niemiłe. Zatem postaw się na miejscu tej koleżanki, zastanów się jakbyś ty się czuła w jej sytuacji i jak chciałabyś, aby zachowywał się chłopak i twoje przyjaciółki. Chyba nie chcesz, aby one zabierały ci chłopaków, prawda?

julka - 2011-03-02
jest w szkole pewien chłopak i od paru dni mnie goni i się przytula.Po szkole się mi zapytał czy mam jutro wolny dzień przy swojej dziewczynie.Co mam robić ona jest moją koleżanką najlepszą.Mam z nim chodzić?
Diana - 2011-02-19
podoba mi się jeden chłopak , już parę razy na mnie spojrzał , ale ja odwróciłam wzrok ... słuchał też co mówię . może coś będzie ..
lala - 2011-01-30
Podoba mi sie jeden chłopak ale on chyba tez do mnie cos czuje bo jak idzie obok mnie che mnie pocałowac zawsze mówi co tam u cb i usmiecha sie do mnie miłosnie czy to moze cos znaczyc
PS.czasem widze tez jak cos robi z innymi dziewczynami czy on mnie podrywa POMOCY
nie ogarniam . - 2011-01-26
kuurde podoba mi sie chłopak i czasem spojrzy na mnie, ale to chyba nic nie znaczy bo nie patrzy sie tylko na mnie ale tez na inne dziewczyny ; /
raz było ze spojrzał i jak ja sie spojrzałam to odwrócił wzrok . ale to było rok temu i wydaje mi sie ze już mu minęło, czy to mozliwe ze chłopakowi po pewnym czasie sie po prostu znudzi i sie odwidzi?
Pysia:P - 2011-01-24
Już dawno zauważyłam jak się patrzy na mnie jeden chłopak :)
Teraz wiem, że się jemu podobam :**
I na pewno jeszcze z korzystam :)
gabi - 2011-01-23
AAAAAAAA! to sie sprawdza! tylko że i ja i on jesteśmy nieśmiali i kończy sie tylko na głupich uśmieszkach... ;/
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś faceta zaparło ci dech w piersiach? Mógł to być kolega z...
Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt