Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak podniecić dziewczynę?

Jak podniecić dziewczynę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Odpowiedni dotyk może mieć ogromny wpływ na dobry seks. Umiejętność odpowiedniego dotyku to najlepszy sposób na doprowadzenie kobiety do orgazmu i pokazanie jej jak niesamowity może być seks. Przyjemność z tego mają obie strony. Ona odczuwa przyjemność, gdyż czuje twoje dłonie na swojej skórze, a ty dlatego, że możesz poczuć jej skórę na swoich dłoniach. Jeśli oboje dostarczacie sobie przyjemności, może to być naprawdę niesamowite. Zatem jaki jest najlepszy sposób, by dotykać kobietę? To zależy od kobiety. Jednak istnieje kilka sposobów na to, by dowiedzieć się, co ona lubi i mocno ją pobudzić. Zmysłowe dotykanie jest sztuką. Poświęć więc trochę czasu na zdobycie tej umiejętności.
1

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć jest fakt, że kobiety uwielbiają być dotykane.

Dotyk jest bardzo ważny dla wszystkich ludzi, ale dla kobiet szczególnie. One bardzo silnie reagują na dotyk. Do bardzo duża nagroda dla kobiety, jeśli ją dotykasz. Dzięki temu czuje się ona bardzo dobrze.

2

Dotykaj kobietę jak najczęściej.

Niezależnie od tego jak często dotykasz swoją dziewczynę, żonę czy kochankę … zastanów się czy nie mógłbyś robić tego jeszcze częściej. Ten prosty gest może znacznie wzmocnić wasze więzi emocjonalne. Kobieta łączy poczucie seksualności, miłości i zaufania z doznaniami, jakie budzą się w niej kiedy mężczyzna kładzie na niej rękę. Może poczuć się w jednym czasie seksualnie pobudzona i bezpiecznie. Pod wpływem właściwego dotyku do krwi kobiety uwalniane są hormony, które sprawiają, że czuje się ona bardziej atrakcyjna i odczuwa większy komfort będąc ze swoim partnerem. Spróbuj, a przekonasz się, że ten prosty sposób jest bardzo skuteczny.

 3.9/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Związek z kobietą, która ma problem z osiągnięciem orgazmu może być dość przygnębiający dla was obojga. Kobieta ma...
Jak dać kobiecie orgazm?
Związek z kobietą, która ma problem z osiągnięciem orgazmu może być dość przygnębiający...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt