Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak podniecić dziewczynę?

Jak podniecić dziewczynę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (44 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Odpowiedni dotyk może mieć ogromny wpływ na dobry seks. Umiejętność odpowiedniego dotyku to najlepszy sposób na doprowadzenie kobiety do orgazmu i pokazanie jej jak niesamowity może być seks. Przyjemność z tego mają obie strony. Ona odczuwa przyjemność, gdyż czuje twoje dłonie na swojej skórze, a ty dlatego, że możesz poczuć jej skórę na swoich dłoniach. Jeśli oboje dostarczacie sobie przyjemności, może to być naprawdę niesamowite. Zatem jaki jest najlepszy sposób, by dotykać kobietę? To zależy od kobiety. Jednak istnieje kilka sposobów na to, by dowiedzieć się, co ona lubi i mocno ją pobudzić. Zmysłowe dotykanie jest sztuką. Poświęć więc trochę czasu na zdobycie tej umiejętności.
1

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć jest fakt, że kobiety uwielbiają być dotykane.

Dotyk jest bardzo ważny dla wszystkich ludzi, ale dla kobiet szczególnie. One bardzo silnie reagują na dotyk. Do bardzo duża nagroda dla kobiety, jeśli ją dotykasz. Dzięki temu czuje się ona bardzo dobrze.

2

Dotykaj kobietę jak najczęściej.

Niezależnie od tego jak często dotykasz swoją dziewczynę, żonę czy kochankę … zastanów się czy nie mógłbyś robić tego jeszcze częściej. Ten prosty gest może znacznie wzmocnić wasze więzi emocjonalne. Kobieta łączy poczucie seksualności, miłości i zaufania z doznaniami, jakie budzą się w niej kiedy mężczyzna kładzie na niej rękę. Może poczuć się w jednym czasie seksualnie pobudzona i bezpiecznie. Pod wpływem właściwego dotyku do krwi kobiety uwalniane są hormony, które sprawiają, że czuje się ona bardziej atrakcyjna i odczuwa większy komfort będąc ze swoim partnerem. Spróbuj, a przekonasz się, że ten prosty sposób jest bardzo skuteczny.

3

Spójrz w jej oczy.

Jest to jeden z najprostszych i jak się okazuje również i najskuteczniejszych sposobów. Kiedy kładziesz na niej dłoń, nieważne czy ją pieścisz, głaszczesz czy przytulasz, spójrz jej głęboko w oczy. Pamiętaj, aby utrzymywać kontakt wzrokowy z kobietą – nawet jeśli ona na chwilę spojrzy w dół – patrz na nią, niech wie, że skupiasz na niej uwagę. Spowoduje to uwolnienie niesamowitej ilości pozytywnych emocji i spotęguje efekt dotyku. Kobieta będzie to odczuwać w głębi swojego ciała. Możesz pomyśleć, po co mam patrzeć jej w oczy, skoro ją dotykam? Ale spróbuj tego. Staraj się utrzymać z kobietą kontakt wzrokowy. Myślę, że różnicę zauważysz od razu.

4
Spróbuj jej dotykać na nowe sposoby.
Istnieje kilka rodzajów dotyku, które kobiety uważają za bardziej romantyczne, bardziej zmysłowe czy bardziej podniecające niż inne. Oczywiście każda kobieta jest inna i będziesz musiał zrobić kilka eksperymentów, zanim dowiesz się co najbardziej odpowiada twojej partnerce. Kluczem do sukcesu jest zaobserwowanie jej reakcji.
Oto kilka sposobów, jak dotykać swoją partnerkę. Większość kobiet reagowało pozytywnie na wszystkie z nich. Zwróć uwagę, co który z nich najbardziej podnieca twoją kobietę.

1. Użyj koniuszków swoich palców i poruszaj nimi po ciele kobiety bardzo delikatnie i powoli. Łaskocz ją w dowolnym miejscu na ciele lub na całej jego powierzchni. Muskaj jej skórę.

2. Gładź ją delikatnie, ale nie nieśmiało. Rób to całą powierzchnią dłoni. Spróbuj gładzic jej plecy, ramiona, nogi oraz bok twarzy.

3. Po prostu mocno ją trzymaj. To może być naprawdę silne odczucie dla kobiety. Wystarczy, że położysz swoją dłoń na jej ramieniu, na karku, rękach bądź dłoni … i będziesz ją trzymać. Niech poczuje męską siłę, ale oczywiście nie zrób jej krzywdy. Jeśli zrobisz to poprawnie, będzie odczuwała czułość i opiekuńczość w tym dotyku.

4. Otocz ją swoimi dłońmi i delikatnie głaszcz ją kciukiem. Dzięki temu będzie czuła twój mocny dotyk, połączony z delikatnymi muśnięciami skóry. Szczególnie dobre odczucia obudzisz u kobiety, gdy będziesz trzymał delikatnie ją za kark i jednocześnie gładził kciukami jej policzki. Nie zapomnij patrzeć jej głęboko w oczy. Możesz również zapleść palce z tyłu jej głowy i delikatnie gładzić kciukami skroń lub trzymać ręce i gładzic ramiona czy też trzymać uda i gładzić kolana. Wykonując każda z tych czynności nie zapomnij o nawiązaniu kontaktu wzrokowego. Kobieta z pewnością ulegnie.

5. Pieść jej włosy. Nigdy jeszcze nie spotkałem kobiety, która nie lubi, gdy mężczyzna gładzi jej włosy. Jeśli dziewczyna ma proste włosy, nie sprawi ci to większego problemu. Przeczesuj delikatnie włosy palcami. Jeśli natomiast ma kręcone włosy, tylko je głaszcz. Uważaj, by nie splątać włosów. W przeciwnym razie zaczniesz ciągnąć za nie i kobieta na pewno nie odczuje z tego żadnej przyjemności.

6. Aby naprawdę podniecić swoja dziewczynę, zacznij gładzić jej kark i powoli przesuwaj palce w kierunku włosów. Jeśli odpowiednio wykonasz tę pieszczotę, możesz doprowadzić kobietę do stanu bliskiego orgazmowi.
5

Pokaż swoje uczucia.

Może być to trudne do opanowania przez niektórych mężczyzn, ponieważ z reguły nie okazują oni otwarcie swoich uczuć tak jak kobiety. Jednakże ma to duże znaczenie, jeśli chcesz być tym jedynym i chcesz, by Twoja kobieta zapomniała o wszystkich innych mężczyznach, z którymi do tej pory była.
Oto podstawowa prawda - kobieta potrafi poczuć nie tylko fizycznie twoją dłoń, ale ponadto może wyczuć emocjonalne znaczenie dotyku. Brzmi to nieco dziwnie, ale możesz sam się o tym przekonać. Jeśli dotykasz swoją kobietę i w tym samym czasie myślisz o waszym zbliżeniu, ona z pewnością wyczuje twoje intencje i jej ciało na to zareaguje. Miedzy wami zacznie przepływać seksualna energia. Podobnie jeśli ty czujesz przyciąganie i opiekuńczość względem kobiety i zaczniesz ją głaskać po włosach, sprawi to, że ona poczuje się kochana i bezpieczna. I nic innego tak dobrze nie wpływa na udany seks, jak poczucie bycia kochanym i potrzebnym.

 3.8/5 (44 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Uprawianie seksu w samochodzie nie jest wcale takie proste, jak się wydaje. Ci z was, którzy już kiedyś tego próbowali...
Jak uprawiać seks w samochodzie?
Uprawianie seksu w samochodzie nie jest wcale takie proste...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt