Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > O czym rozmawiać na randce?

O czym rozmawiać na randce?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (9 ocen)
Oceń 
Znalezienie wspólnego tematu do rozmowy na randce większości z nas sprawia duży problem. Zastanawiamy się, co wypada mówić na rance, a czego nie. Czasem przerwy w rozmowie mogą zepsuć całe spotkanie. W większości przypadków spotkania te uznawane są za nudne i rzadko kiedy pojawia się szansa na kolejne. Randka okazała się totalną klapą. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie może być tak naprawdę ostatnim wrażeniem. Miej to zawsze na uwadze, gdy wybierasz się na swoją pierwszą randkę.
1

Nie możesz rozpocząć rozmowy od oczywistych rzeczy - to największy błąd jaki popełniają ludzie. Zawsze rozpoczynają randkę od oczywistych pytań, używają nietrudnych do przewidzenia słów i zdań. Pomyśl nad tym jak wyróżnić się z tłumu i wymyśl coś własnego, coś oryginalnego. Rozpocznij rozmowę na temat rzeczy, które przyciągną jej/jego uwagę i pozwól jej na wyrażenie własnego zdania.

2

Spróbuj dowiedzieć się, co druga osoba lubi i postaraj się rozmawiać o jej zainteresowaniach. To pozwoli Ci na potrzymanie i zachowanie ciągłości rozmowy. Zawsze lepiej jest mówić o rzeczach lubianych przez innych. Dzięki temu będziesz mógł skupić uwagę osoby, z którą rozmawiasz na niej samej.

3

Pamiętaj o tym, by podczas rozmowy zachować trzeźwy i zdrowy umysł. Masz prawo do własnego zdania, możesz wyrazić własną opinię i zgodzić się z rozmówcą lub zaprzeczyć przedstawiając mu/jej własne racje. Jeśli będziesz zgadzać się ze wszystkim, da to drugiej osobie do myślenia. Może uznać, że nie masz własnego zdania lub nie potrafisz samodzielnie podjąć jakiejkolwiek decyzji. Nigdy podczas rozmowy nie staraj się iść na łatwiznę. Staraj się zaangażować w rozmowę.

Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Jakich błędów unikać na pierwszej randce?
Jak sprawić, aby dziewczyna się zakochała?
Jak umówić się z dziewczyną?
strona 1 z 2następna >
 4.2/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

basior - 2015-05-15
Jeżeli już na pierwszej randce nie ma za bardzo o czym rozmawiać i trzeba na siłę szukać wspólnych tematów, to jest to już jakieś ostrzeżenie. Moim zdaniem bardzo ważne jest takie wspólne dopasowanie, jakaś taka chemia między dwojgiem ludzi, wspólne zainteresowania itp. Wtedy nie ma problemu z tematami do rozmów, same się znajdują. Ja nigdy nie robię sobie listy tematów przed pierwszą randką, samo jakoś wychodzi. Inna sprawa, że ostatnio najczęściej chodzę na randki z dziewczynami poznanymi na mydwoje, czyli już przez portal prowadzimy jakieś rozmowy i widać, czy są jakieś wspólne tematy czy nie. Ale i tak wiadomo, że spotkanie, to zupełnie co innego niż rozmowa na żywo. Dlatego właśnie wspólne zainteresowania dla mnie są takie istotne, bo one jednak zbliżają osoby do siebie. A jak jest udana randka, to te tematy same będą się znajdować.
Jarek - 2010-05-14
Tematy zależą od tego z kim się na tą randkę poszło. Ważne, żeby się czegoś o sobie dowiedzieć, ale bez przesady. Warto zacząć neutralnie, np. od skomentowania czegoś z najbliższego otoczenia, a później jakoś naturalnie przejść do rozmów o sobie nawzajem
Każdy chciałby zrobić dobre pierwsze wrażenie, dlatego wciąż się udoskonalamy, rozwijamy. Myśląc o tym jak tu zrobić...
Jak zaimponować chłopakowi?
Każdy chciałby zrobić dobre pierwsze wrażenie, dlatego wciąż się udoskonalamy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Alicja Gojowczyk
  • Alina Broniarz
  • Kamila Jacek Badeccy
  • Małgorzata Maksymiuk
  • Marcela Jamroz Witek
  • Marek Kowal
  • Karolina Korneluk
  • Tadeusz Oleba
  • Leonard Sokołowski
  • Tańska Patrycja
  • Agnieszka Grzeszczak
  • Jagoda Pijanowska
  • Agnieszka Gacek
  • Karolina Dulas
  • Natalia Witkowska
  • Justyśka Kaniowska
  • Aneta Powierza
  • Adam Bałachwiej
  • Beata Siuda
  • Anna Niezgoda
  • Joanna Rogowska
  • Marta Jachym
  • Ania Skrzypik
  • Sandra Kussa
  • Magda Ostrogorska
  • Krzysiek Murawski
  • Elżbieta Kwaszyńska
  • Grzegorz Drzazga
  • Ewa Łukasiewicz
  • Daniel Księżak