Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > O czym rozmawiać na randce?

O czym rozmawiać na randce?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Znalezienie wspólnego tematu do rozmowy na randce większości z nas sprawia duży problem. Zastanawiamy się, co wypada mówić na rance, a czego nie. Czasem przerwy w rozmowie mogą zepsuć całe spotkanie. W większości przypadków spotkania te uznawane są za nudne i rzadko kiedy pojawia się szansa na kolejne. Randka okazała się totalną klapą. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie może być tak naprawdę ostatnim wrażeniem. Miej to zawsze na uwadze, gdy wybierasz się na swoją pierwszą randkę.
1

Nie możesz rozpocząć rozmowy od oczywistych rzeczy - to największy błąd jaki popełniają ludzie. Zawsze rozpoczynają randkę od oczywistych pytań, używają nietrudnych do przewidzenia słów i zdań. Pomyśl nad tym jak wyróżnić się z tłumu i wymyśl coś własnego, coś oryginalnego. Rozpocznij rozmowę na temat rzeczy, które przyciągną jej/jego uwagę i pozwól jej na wyrażenie własnego zdania.

2

Spróbuj dowiedzieć się, co druga osoba lubi i postaraj się rozmawiać o jej zainteresowaniach. To pozwoli Ci na potrzymanie i zachowanie ciągłości rozmowy. Zawsze lepiej jest mówić o rzeczach lubianych przez innych. Dzięki temu będziesz mógł skupić uwagę osoby, z którą rozmawiasz na niej samej.

3

Pamiętaj o tym, by podczas rozmowy zachować trzeźwy i zdrowy umysł. Masz prawo do własnego zdania, możesz wyrazić własną opinię i zgodzić się z rozmówcą lub zaprzeczyć przedstawiając mu/jej własne racje. Jeśli będziesz zgadzać się ze wszystkim, da to drugiej osobie do myślenia. Może uznać, że nie masz własnego zdania lub nie potrafisz samodzielnie podjąć jakiejkolwiek decyzji. Nigdy podczas rozmowy nie staraj się iść na łatwiznę. Staraj się zaangażować w rozmowę.

Jaka muzyka na romantyczny wieczór?
Co mówi twoje ciało, gdy podoba ci się mężczyzna z którym rozmawiasz?
Jak dobrze wyglądać na randce?
O czym rozmawiać na pierwszej randce?
 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

basior - 2015-05-15
Jeżeli już na pierwszej randce nie ma za bardzo o czym rozmawiać i trzeba na siłę szukać wspólnych tematów, to jest to już jakieś ostrzeżenie. Moim zdaniem bardzo ważne jest takie wspólne dopasowanie, jakaś taka chemia między dwojgiem ludzi, wspólne zainteresowania itp. Wtedy nie ma problemu z tematami do rozmów, same się znajdują. Ja nigdy nie robię sobie listy tematów przed pierwszą randką, samo jakoś wychodzi. Inna sprawa, że ostatnio najczęściej chodzę na randki z dziewczynami poznanymi na mydwoje, czyli już przez portal prowadzimy jakieś rozmowy i widać, czy są jakieś wspólne tematy czy nie. Ale i tak wiadomo, że spotkanie, to zupełnie co innego niż rozmowa na żywo. Dlatego właśnie wspólne zainteresowania dla mnie są takie istotne, bo one jednak zbliżają osoby do siebie. A jak jest udana randka, to te tematy same będą się znajdować.
Jarek - 2010-05-14
Tematy zależą od tego z kim się na tą randkę poszło. Ważne, żeby się czegoś o sobie dowiedzieć, ale bez przesady. Warto zacząć neutralnie, np. od skomentowania czegoś z najbliższego otoczenia, a później jakoś naturalnie przejść do rozmów o sobie nawzajem
Wielu chłopaków zastanawia się, gdzie zaprosić dziewczynę na pierwszą randkę. Większość z nich popełnia duży błąd...
Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Wielu chłopaków zastanawia się, gdzie zaprosić dziewczynę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Piotr Abram
  • Jolanta Szostek
  • Małgorzata Kowalik
  • Iwona Anna Huber
  • Aneta Boczulak
  • Izabela Tyrakowska
  • Anna Smyrska
  • Katarzyna Wysoczańska-Pająk
pasożyt