Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > O czym rozmawiać na randce?

O czym rozmawiać na randce?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Znalezienie wspólnego tematu do rozmowy na randce większości z nas sprawia duży problem. Zastanawiamy się, co wypada mówić na rance, a czego nie. Czasem przerwy w rozmowie mogą zepsuć całe spotkanie. W większości przypadków spotkania te uznawane są za nudne i rzadko kiedy pojawia się szansa na kolejne. Randka okazała się totalną klapą. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie może być tak naprawdę ostatnim wrażeniem. Miej to zawsze na uwadze, gdy wybierasz się na swoją pierwszą randkę.
1

Nie możesz rozpocząć rozmowy od oczywistych rzeczy - to największy błąd jaki popełniają ludzie. Zawsze rozpoczynają randkę od oczywistych pytań, używają nietrudnych do przewidzenia słów i zdań. Pomyśl nad tym jak wyróżnić się z tłumu i wymyśl coś własnego, coś oryginalnego. Rozpocznij rozmowę na temat rzeczy, które przyciągną jej/jego uwagę i pozwól jej na wyrażenie własnego zdania.

2

Spróbuj dowiedzieć się, co druga osoba lubi i postaraj się rozmawiać o jej zainteresowaniach. To pozwoli Ci na potrzymanie i zachowanie ciągłości rozmowy. Zawsze lepiej jest mówić o rzeczach lubianych przez innych. Dzięki temu będziesz mógł skupić uwagę osoby, z którą rozmawiasz na niej samej.

3

Pamiętaj o tym, by podczas rozmowy zachować trzeźwy i zdrowy umysł. Masz prawo do własnego zdania, możesz wyrazić własną opinię i zgodzić się z rozmówcą lub zaprzeczyć przedstawiając mu/jej własne racje. Jeśli będziesz zgadzać się ze wszystkim, da to drugiej osobie do myślenia. Może uznać, że nie masz własnego zdania lub nie potrafisz samodzielnie podjąć jakiejkolwiek decyzji. Nigdy podczas rozmowy nie staraj się iść na łatwiznę. Staraj się zaangażować w rozmowę.

Jak poderwać dziewczynę przez SMS-y?
Jak zaimponować chłopakowi?
Jak sprawić, aby dziewczyna się zakochała?
Jak zaprosić dziewczynę na randkę?
4

Spróbuj przedstawić drugiej osobie swój punkt widzenia i spójrz na dane sprawy również z innej perspektywy. Nikt nie lubi tylko słuchać i odpowiadać na pytania. Dopuść innych do słowa. Nie przytaczaj dowcipnych wierszy lub cytatów, które byłyby sprzeczne z poglądami partnera. Rozmówca może poczuć się gorszy od Ciebie, a wtedy atmosfera może się znacznie pogorszyć.

5

Należy wiedzieć, kiedy zakończyć dany temat. Jeśli zauważasz, że rozmowa zmierza donikąd, po prostu skończ temat. Kiedy druga osoba powie Ci już wszystko na dany temat, kontynuowanie wątku może okazać się nudne. W takim wypadku postaraj się przejść w delikatny sposób do następnego tematu.

6

Naucz się słuchać, ponieważ ludzie nie lubią, gdy ktoś ich przekrzykuje. Zapoznaj się ze zdaniem i tokiem myślenia Twojego rozmówcy, a dowiesz się jakimi kategoriami postrzega on/-a otoczenie i czy zgadza się choć w jakimś stopniu z Twoimi odczuciami. Bycie aktywnym słuchaczem daje większe pole do popisu, ponieważ poddaje Ci coraz to nowsze wątki, dzięki którym możesz podtrzymywać dalszą rozmowę. Jeśli zabraknie Ci argumentów zawsze możesz odwołać się do słów innej osoby i odkryć przy tym inny punkt widzenia.

7

Podstęp. Pamiętaj, że jest to sprawdzony trik. Zawsze kończ rozmowę zachowując przy tym nutkę tajemniczości. Na przykład opowiadaj jej/mu interesującą historię, ale nie ujawniaj zakończenia. Znajdź pretekst do zakończenia rozmowy. Tym samym osoba, która Cię słuchała będzie chciała usłyszeć zakończenie, a ty dzięki temu trikowi wzbudzisz w niej/nim ciekawość. Przecież nikt nie lubi niedokończonych historii. Dzięki temu masz spore szanse na uzyskanie drugiego terminu spotkania.

 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

basior - 2015-05-15
Jeżeli już na pierwszej randce nie ma za bardzo o czym rozmawiać i trzeba na siłę szukać wspólnych tematów, to jest to już jakieś ostrzeżenie. Moim zdaniem bardzo ważne jest takie wspólne dopasowanie, jakaś taka chemia między dwojgiem ludzi, wspólne zainteresowania itp. Wtedy nie ma problemu z tematami do rozmów, same się znajdują. Ja nigdy nie robię sobie listy tematów przed pierwszą randką, samo jakoś wychodzi. Inna sprawa, że ostatnio najczęściej chodzę na randki z dziewczynami poznanymi na mydwoje, czyli już przez portal prowadzimy jakieś rozmowy i widać, czy są jakieś wspólne tematy czy nie. Ale i tak wiadomo, że spotkanie, to zupełnie co innego niż rozmowa na żywo. Dlatego właśnie wspólne zainteresowania dla mnie są takie istotne, bo one jednak zbliżają osoby do siebie. A jak jest udana randka, to te tematy same będą się znajdować.
Jarek - 2010-05-14
Tematy zależą od tego z kim się na tą randkę poszło. Ważne, żeby się czegoś o sobie dowiedzieć, ale bez przesady. Warto zacząć neutralnie, np. od skomentowania czegoś z najbliższego otoczenia, a później jakoś naturalnie przejść do rozmów o sobie nawzajem
Każdy chce, by pierwsza randka była niezapomnianym przeżyciem. Być może wydaje się to trudne, ale w rzeczywistości jest...
Jak się zachować na randce w kinie?
Każdy chce, by pierwsza randka była niezapomnianym przeżyciem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt