Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak zrobić maseczkę pod oczy?

Jak zrobić maseczkę pod oczy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (368 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Domowe maseczki na oczy są proste w wykonaniu i niezwykle tanie. Produkty przeznaczone do pielęgnacji skóry wokół oczu są zazwyczaj bardzo kosztowne i zawierają wiele sztucznych składników. Jednak niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, że najzdrowsze dla naszych oczu są produkty naturalne, które najprawdopodobniej możemy znaleźć w swojej kuchni. Począwszy od mleka aż po ziemniaki – te 100% naturalne produkty mogą znacznie poprawić wygląd naszej skóry wokół oczu i dzięki temu odjąć nam kilka lat.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Ogórek, Ziemniaki, Tarka lub blender, Mleko, Soda oczyszczona, Widelec lub trzepaczka
1
ogórki
Maseczka z ogórka

Maseczka na oczy z ogórka jest jednym z najlepszych domowych sposobów zapobiegania opuchliźnie i cieniom pod oczami. Pół ogórka zetrzyj na tarce o drobnych oczkach. Papkę dokładnie wymieszaj do uzyskania jednolitej konsystencji, a następnie wstaw do lodówki w celu stwardnienia i schłodzenia. Po około 20 minutach wyjmij maseczkę z lodówki, nabierz odrobinę na palce i nałóż ją pod oczy i na powieki. Staraj się unikać kontaktu maseczki z oczami, jeśli jednak to nastąpi, spłucz ją zimną wodą. Odpowiednio nałożoną maseczkę pozostaw na około 20 minut, a następnie spłucz całą twarz zimną wodą. Dzięki temu na skórze pozostanie uczucie świeżości, a ty poczujesz się odmłodzona.
2
ziemniaki
Maseczka z ziemniaka

Plasterki świeżego ziemniaka są również doskonałym składnikiem domowej maseczki na oczy. Podobnie jak w przypadku maseczki z ogórka, połówkę ziemniaka wrzuć do blendera i ucieraj, dopóki nie uzyskasz gładkiej jednolitej konsystencji, łatwej do zastosowania. Papkę wstaw do lodówki na około 20 minut w celu jej schłodzenia. Następnie nałóż ją równomiernie na okolice oczu. Maseczka ta pomaga w uwolnieniu płynów gromadzących się wokół oczu, które prowadzą do powstania obrzęków. Ponadto po jej zastosowaniu poczujesz się odmłodzona i odświeżona.
3
mleko
Maseczka z mleka

Mleko jest kolejnym naturalnym składnikiem, bardzo tanim i jednocześnie bardzo skutecznym, jeśli chodzi o poprawę stanu skóry wokół naszych oczu. Aby zmienić zwykłe mleko w skuteczną maseczkę, którą można nałożyć na skórę bez obaw, że z niej spłynie, należy zmieszać ¼ szklanki pełnotłustego mleka (inne mleko również będzie działać doskonale) z 4 łyżkami sody oczyszczonej. Całość dokładnie wymieszać widelcem lub trzepaczką, aż do uzyskania gładkiej kremowej konsystencji. Tak przygotowaną maseczkę schłodzić lodówce przez około 20 minut. Po tym czasie należy równomiernie rozprowadzić maseczkę wokół oczu, pozostawić na 15 minut, a następnie spłukać twarz zimną wodą. Twoja twarz będzie świeża i promienna, a przede wszystkim znikną brzydkie cienie pod oczami.
 2.9/5 (368 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Majka - 2015-03-16
Cienie pod oczami to efekt alergii i nietolerancji pokarmowych - alergii i nietoler. nie da sie wyleczyć dieta pomaga zachować zdrowie i normalne funkcjowanie bez leków i cienie pod oczami znikają tylko wtedy...
ed - 2015-03-16
Ewunia, nie masuj się ogórkiem! :P
ewunia - 2010-05-18
Polecam maseczkę z ogórka, doskonale łagodzi opuchliznę i zmniejsza widoczność cieni. Super!
 
Jogurt grecki z roku na rok staje się coraz popularniejszy w naszym kraju. Nie wszyscy jednak wiedzą, że jego...
Jak zrobić nawilżającą maseczkę z jogurtu greckiego?
Jogurt grecki z roku na rok staje się coraz popularniejszy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt