Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się kochać żeby mieć orgazm?

Jak się kochać żeby mieć orgazm?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (41 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieje siedem pozycji, które według ekspertów pomogą nam osiągnąć orgazm podczas każdego zbliżenia. Ponadto jest jeszcze kilka dodatkowych sztuczek. Zatem droga do szczęścia jest jeszcze łatwiejsza. Przeczytaj poniższe wskazówki, aby dowiedzieć się szczegółów.
1
Osiągnięcie wspaniałego orgazmu jest absolutnie niezbędne podczas każdego zbliżenia. Dziki, szalony seks sprawia, że twoje życie jest bardziej ekscytujące, ale istnieją chwile, w których należy przestać eksperymentować i wrócić do podstaw. Próbowanie co raz to nowych akrobacji, sprawia, że odwracamy uwagę od seksu samego w sobie. Zwracamy uwagę na to jak się ułożyć, zamiast czerpać przyjemność ze zbliżenia. Jeśli więc chcesz osiągnąć orgazm, proste pozycje są najlepsze. Dodaj to tego kilka modyfikacji, a z pewnością odczujesz dużą przyjemność.
2
orgazm - pozycja misjonarska

Już nigdy nie popatrzysz w ten sam sposób na pozycję misjonarską. Gdy leżysz na plecach, podłóż pod pośladki poduszkę, podnieś biodra i skieruj swoje nogi w kierunku ramion, tak jakbyś chciała złożyć się na pół. Pozycja ta ułatwia wepchnięcie członka i pozwala na głębszą penetrację – korzyść dla obu partnerów. Dodatkowo pozwala na stymulację punktu G. Ale traktuj to jako rozgrzewkę – wkraczasz w strefę bardziej intensywnego orgazmu. Gdy poczujesz, że twój punkt G jest już wystarczająco podrażniony, opuść swoje nogi i pozwól partnerowi ustawić się w odpowiedniej pozycji. Partner powinien znajdować się na górze i unosić swoją miednicę, dopasowując się do twojej łechtaczki. Powinien kołysać biodrami, dopóki ty nie osiągniesz szczytu. Następnie unieś nogi, twoja wrażliwość będzie cały czas wzrastać, a dalsze pocieranie łechtaczki doprowadzi cię do jeszcze większego orgazmu.

3
orgazm - pozycja na pieska

Z pewnością każdy z was próbował pozycji na pieska. O ile pozycja ta nie jest uważana za grzeczną, aby doprowadziła do orgazmu, musisz nieco ją zmodyfikować. Połóż się na brzuchu, unosząc lekko swoją pupę, tak aby partner mógł w ciebie wejść. Twój partner może opierać się na rękach lub położyć się na tobie. Pozycja ta zapewnia większe tarcie, co z pewnością doprowadzi was do orgazmu. Dodatkowo sama możesz pobudzać swoją łechtaczkę, masując ją delikatnie.

4
orgazm - przykładowa pozycja
Wszystkie skręcania i zginania sprawiają, że seks staje się bardziej jak trening, niż źródło przyjemności. Ważne jest jednak, aby osiągnąć chociaż jeden orgazm w jednej z takich pozycji. Połóż się na plecach. Partner powinien położyć się z boku i zwrócić się w twoim kierunku. Zarzuć swoje nogi na jego biodra i uda, teraz partner może wprowadzić członka. Osiągnięcie orgazmu zajmie ci tylko chwilę, to naprawdę dobra pozycja. Nie wymaga ona zbytniego wysiłku, dzięki czemu seks może trwać dłużej. W pozycji tej łatwo możesz sama siebie stymulować lub też pozwolić, by zrobił to partner.
5
orgazm - kobieta na górze

Pozycje, których kobieta znajduje się na górze są idealne do osiągnięcia orgazmu i to nie bez powodu. Pozwalają one nie tylko dyktować tempo i głębokość pchnięć, ale przede wszystkim masz łatwy dostęp do łechtaczki. Możesz dotykać ją sama lub też ocierać się o jego kości łonowe, dopóki nie osiągniesz szczytu. Możesz nieco zmodyfikować tą pozycję. Zamiast trzymać stopy na zewnątrz, złącz je razem i połóż je płasko miedzy jego nogami. Korzyści z tego są podwójne – złączone nogi sprawiają, że doznania są bardziej intensywne oraz zwiększa się stymulacja punktu G. Dodatkowo, jeśli będziesz masować własną łechtaczkę, osiągniesz naprawdę niesamowity orgazm.

6
orgazm - seks na stole

W niektórych przypadkach zwykła zmiana scenerii może pomóc w osiągnięciu orgazmu. Do tej pozycji potrzebny będzie ci stół kuchenny, sięgający mniej więcej do pasa twojego partnera. Połóż się na stole, umieszczając pośladki na jego krawędzi. Partner powinien stanąć pomiędzy twoimi nogami i w tej pozycji wprowadzić członka, trzymając cię jednocześnie za biodra. Możesz położyć swoje stopy na ramionach partnera lub na skraju stołu. Ponieważ partner stoi, jego ręce są wolne i może nimi gładzić twoje ciało. Jego ciało jest ustawione prostopadle względem twojego, dzięki temu ma on łatwiejszy dostęp do łechtaczki. Aby zwiększyć szanse na orgazm, chwyć i podnieś nieco swoje pośladki. Zwiększy to napięcie obrębie miednicy i ułatwi napływ krwi.

7
orgazm - przykładowa pozycja

To jedna z najbardziej ulubionych pozycji. On siedzi na ziemi, a ty siadasz na nim okrakiem, więc jesteście ustawieni twarzą w twarz. Masz kontrole nad prędkością, kątem i rodzajem ruchów, ponieważ możesz używać rąk i nóg, które pomogą ci w manewrach. Zamiast poruszać się w górę i w dół, co może być bardzo męczące, szczególnie dla ciebie, kołysz się w przód i w tył pocierając o jego ciało okolicami łechtaczki. Aby jeszcze udoskonalić tę pozycję, możesz wprowadzić kilka sztuczek. Jeśli odchylisz się nieco do tyłu, zwiększy się stymulacja punktu G, a partner będzie mógł dodatkowo bawić się twoją łechtaczką. Dodatkowo twoje piersi będą znajdować się na wysokości jego ust, co wprowadzi was na nową płaszczyznę doświadczeń seksualnych.

8
orgazm - pozycja na łyżeczkę

Oczywiście musisz zdawać sobie sprawę tego, że emocjonalne przywiązanie do partnera jest niezbędne do osiągnięcia orgazmu. I nie ma bardziej odpowiedniej pozycji niż na łyżeczkę. Po prostu połóż się na boku, twój partner powinien leżeć tuż za tobą. Zamiast poruszać się w przód i w tył, powinien on zostać wewnątrz ciebie i delikatnie naciskać na przednią ściankę pochwy. Oprócz możliwości przytulenia się i pieszczenia twojego ciała, pozycja ta zapewnia stymulację punktu G, co jest kluczem do osiągnięcia orgazmu. Jeśli partner nie jest w stanie dotrzeć tak głęboko, poprowadź jego ręce wokół swoich wrażliwych punktów.

9

Jeśli chcesz osiągnąć orgazm, odpowiednie nastawienie to połowa sukcesu:

  • Fantazjuj, pozwól swoim myślom błądzić. Pozwala to przenieść się psychicznie do seksownych miejsc.

  • Wyostrz swoje zmysły. Niektóre dźwięki i zapachy mogą mieć wpływ na wzrost libido. Zastanów się, co wprawia cię w dobry nastrój, a następnie wyznacz wzmacniacz, który wyśle sygnał do twojego mózgu i ciała, że nadszedł czas, by być niegrzeczną. Na przykład przed seksem włącz płytę z jazzem.

  • Bądź egoistyczna. Jeśli zbytnio skupisz się na sprawieniu przyjemności facetowi, zapomnisz i zignorujesz własne potrzeby. Po prostu ciesz się seksem. Inaczej zamiast dobrze się bawić, będziesz pracować.

  • Nie myśl o innych rzeczach. Wspomnienia o ciężkim dniu mogą ugasić nawet największe pożądanie. Skup się na tym, co w danej chwili się dzieje, na odczuciach fizycznych. Czerp przyjemność z każdego dotyku i pocałunku.

Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 3.6/5 (41 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Adam - 2010-05-19
prawdę rzeczesz, pozycje godne polecenia :D
<p>Poniżej znajdziecie <strong>pięć najlepszych pozycji seksualnych</strong>. Na pierwszy rzut oka mogą się one wam...
Jak najlepiej uprawiać seks?
Poniżej znajdziecie pięć najlepszych pozycji seksualnych. Na pierwszy rzut oka mogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt