Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się kochać żeby mieć orgazm?

Jak się kochać żeby mieć orgazm?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (39 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieje siedem pozycji, które według ekspertów pomogą nam osiągnąć orgazm podczas każdego zbliżenia. Ponadto jest jeszcze kilka dodatkowych sztuczek. Zatem droga do szczęścia jest jeszcze łatwiejsza. Przeczytaj poniższe wskazówki, aby dowiedzieć się szczegółów.
1
Osiągnięcie wspaniałego orgazmu jest absolutnie niezbędne podczas każdego zbliżenia. Dziki, szalony seks sprawia, że twoje życie jest bardziej ekscytujące, ale istnieją chwile, w których należy przestać eksperymentować i wrócić do podstaw. Próbowanie co raz to nowych akrobacji, sprawia, że odwracamy uwagę od seksu samego w sobie. Zwracamy uwagę na to jak się ułożyć, zamiast czerpać przyjemność ze zbliżenia. Jeśli więc chcesz osiągnąć orgazm, proste pozycje są najlepsze. Dodaj to tego kilka modyfikacji, a z pewnością odczujesz dużą przyjemność.
2
orgazm - pozycja misjonarska

Już nigdy nie popatrzysz w ten sam sposób na pozycję misjonarską. Gdy leżysz na plecach, podłóż pod pośladki poduszkę, podnieś biodra i skieruj swoje nogi w kierunku ramion, tak jakbyś chciała złożyć się na pół. Pozycja ta ułatwia wepchnięcie członka i pozwala na głębszą penetrację – korzyść dla obu partnerów. Dodatkowo pozwala na stymulację punktu G. Ale traktuj to jako rozgrzewkę – wkraczasz w strefę bardziej intensywnego orgazmu. Gdy poczujesz, że twój punkt G jest już wystarczająco podrażniony, opuść swoje nogi i pozwól partnerowi ustawić się w odpowiedniej pozycji. Partner powinien znajdować się na górze i unosić swoją miednicę, dopasowując się do twojej łechtaczki. Powinien kołysać biodrami, dopóki ty nie osiągniesz szczytu. Następnie unieś nogi, twoja wrażliwość będzie cały czas wzrastać, a dalsze pocieranie łechtaczki doprowadzi cię do jeszcze większego orgazmu.

Przeczytaj teraz: Jak dać kobiecie orgazm?
 3.7/5 (39 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Adam - 2010-05-19
prawdę rzeczesz, pozycje godne polecenia :D
Jak znaleźć punkt G?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt