Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Koki i upięcia > Jak zrobić koka?
Jak zrobić koka?

Jak zrobić koka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przygotuj lakier do włosów. Czas związać swoje długie włosy w modnego w tym sezonie koka. Nie jest trudny w wykonaniu, a z pewnością zachwyci nie tylko ciebie. Wystarczy chwila, by powstała dziewczęca, a zarazem zmysłowa fryzura. Jest to fryzura, która świetnie pasuje do wieczorowych kreacji, jak również codziennych outfitów. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci w jego wykonaniu i odpowiedzą na wszystkie twoje pytania.
1
Przechyl swoją głowę na dół i odgarnij wszystkie włosy w kierunku podłogi. Zacznij ręką zgarniać włosy na czubku głowy i postaraj się uformować z nich koński ogon. Kucyk może znajdować się dokładnie na czubku głowy lub też, jeśli wolisz nieco nowoczesny wygląd, możesz ułożyć związać nieco z boku.
Nie przejmuj się, jeśli włosy nie ułożą się idealnie gładko.
2
Przeczesz włosy palcami i umieść kucyk w miejscu, gdzie chciałbyś, aby znajdował się twój kok. Skręć włosy i ciasno owiń je wokół siebie.
3
Gdy włosy znajdują się już tam gdzie chcesz, weź kilka wsuwek oraz szpilek do włosów i wepnij je, tak by utrzymały włosy na miejscu. Aby kok przetrwał cały wieczór, mocno ściśnij go i podepnij specjalnymi, podtrzymującymi szpilkami. Będziesz mieć pewność, że włosy zostaną na miejscu i żaden kosmyk nie wypadnie.
4
Na zakończenie, całego koka spryskaj lakierem do włosów. Dzięki temu fryzura pozostanie przez długi czas nienaruszona, a włosy dodatkowo zyskają nieco blasku. Możesz również użyć specjalnego lakieru z brokatem.
Jak zrobić naleśniki na krokiety?
Jak zrobić kok? Cztery sposoby.
Jak zrobić prostego koka na czubku głowy?
Jak zrobić koka z boku?
Wskazówki
  • Jeśli masz grube włosy, zwykł kok może się nie udać. Spróbuj nieco innych trendów.
  • Włosy wcale nie muszą być spięte idealnie gładko. Nieco nierówności doda ci uroku na co dzień.
  • Możesz również zrobić koka używając specjalnego pierścienia. Zwiąż włosy w koński ogon, zapleć włosy, załóż pierścień i gotowe. Teraz tylko lakier i fryzura na wielkie wyjście jest gotowa.
 2.6/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

moniczka28 - 2011-05-19
a ja lubię jak KTOŚ robi mi koka(np fryzjer) wtedy ogarnia mnie błogość i senność!!!
Żanet - 2010-05-20
koka bardzo łatwo zrobić i zawsze pozostanie eleganckim sposobem upięcia włosów
Kok jest bardzo uniwersalną fryzurą, która doskonale nadaje się na codzienne wyjścia, jak również na specjalne okazje....
Jak upiąć koka?
Kok jest bardzo uniwersalną fryzurą, która doskonale nadaje się na codzienne wyjścia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt