Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > Jak się całować z chłopakiem?

Jak się całować z chłopakiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (264 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Bądź śmiała. Całowanie się z chłopakiem powinno być zabawne, a nie przerażające. Oto kilka wskazówek dla tych dziewczyn, które chcą się nauczyć sztuki całowania.
1
flirt

Flirtuj. Dużo się uśmiechaj, dotykaj swoich włosów, upewnij się, że chłopak wie, że ci się podoba. Zrób wszystko, co uważasz za słuszne, aby pokazać mu, że jesteś nim zainteresowana i cieszysz się z tego, że jest blisko ciebie. Dzięki temu chłopak poczuje się bardziej komfortowo i będzie chciał więcej czasu spędzać z tobą.

2
rozmowa

Powiedz chłopakowi, co czujesz, bądź sobą. Powiedz mu, że go lubisz. Nie wstydź się, to może źle wpływać na niego. Jeśli go lubisz, po prostu mu to okaż. Nie bądź jednak zbyt natrętna. Możesz w ten sposób sprawić, że chłopak poczuje się zmęczony i po prostu odejdzie. Faceci uwielbiają, gdy kobiety przejmują inicjatywę, ale bądź ostrożna i nie bierz wszystkiego zbyt poważnie. Możesz w ten sposób wszystko zepsuć.

3
dotyk

Przełam barierę dotyku. Pierwszym krokiem w kierunku całowania jest dotyk. Znajdź pretekst, by dotknąć jego ramienia, dłoni lub twarzy. Wielu facetów lubi trzymać kobietę za rękę. Przytulanie również jest bardzo zachęcające. Jeśli jest ci zimno, przytul się o niego. Wtul się pod jego płaszcz i porozmawiaj z nim twarzą w twarz. To znacznie zbliży wasze twarze.

4
przygotowane do pocałunku

Znajdź odpowiedni moment. Z pewnością poczujesz, kiedy on nastąpi. Często odpowiednim momentem jest zakończenie miłego wieczoru. Jeśli rozmawiacie ze sobą, zbliż się nieco do niego. Spójrz mu w oczy a następnie przenieś wzrok na jego usta. To będzie dla niego znak, że chcesz go pocałować.

5
pocałunek

Zacznij powoli. Jeśli chcesz zrobić pierwszy krok, możesz zacząć od delikatnego pocałunku w policzek i powoli przesuwać się w stronę ust, gdy poczujesz, że nadszedł odpowiedni moment. Jeśli on zrobi pierwszy krok, tak jak wspomniano już wyżej, popatrz mu na usta. Jeśli chłopak pochyli się, by cię pocałować, podążaj za jego ruchami i lekko przechyl głowę. Zamknij oczy i odwzajemnij jego pocałunek. Kiedy to robisz, twoje ręce powinny być splecione wokół jego szyi, spoczywać na jego piersi lub biodrach.

6
kontynuacja pocałunku

Poczekaj na reakcję. Jeśli chłopak jest zaskoczony, pocałuj go ponownie. Jeśli jest zadowolony, to świetnie, był to doskonały ruch. Nie poddawaj się. Przechyl głowę i pocałuj go ponownie, przejmij trochę inicjatywy. Jeśli chłopak jest zły, oznacza to koniec. Nikt nie lubi osób, które starają się kogoś pocałować wbrew jego woli. Musisz dojrzale ocenić sytuację, jeśli zaistnieje taka potrzeba zrób krok w tył. Jeśli jednak pocałunek był dobrym posunięciem, przejdź do następnego kroku.

7
zawstydzenie

Cofnij się do tyłu i popatrz w ziemię. Następnie spójrz mu w oczy. Jeśli pocałunek mu się podobał, będzie chciał cię całować więcej i więcej. Spójrz na jego usta, to będzie dla niego znak, że oczekujesz na kolejny pocałunek.

8
namiętny pocałunek

Jeśli trwa już to chwilkę, czas spróbować nieco bardziej namiętnego pocałunku. Potem pocałuj go po raz ostatni i z ponownie dotknij jego ust.

9
przytulenie się

Gdy już skończysz, w żadnym wypadku nie podejmuj rozmowy. Możecie po prostu się przytulić i chwilę się trzymać. Po chwili możecie wznowić rozmowę lub cokolwiek, co robiliście wcześniej zanim doszło do pocałunku.

Wskazówki
  • W żadnym wypadku nie zaczynaj namiętnie całować się z chłopakiem już po pierwszym pocałunku. Zrób to powoli, krok po kroku. Jeśli będziesz działać zbyt szybko, może on wyrobić sobie błędna opinię o tobie.
  • Faceci lubią się całować, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Czasami to właśnie ty musisz zrobić ten pierwszy krok, aby przerwać kłopotliwe milczenie. Faceci są często nieśmiali, czasem dziewczyna musi przełamać lody. Pamiętaj, jeśli będziesz pokazywać obawę przed pierwszym pocałunkiem, mężczyzna może zacząć czuć się tak samo.
  • Jeśli chłopak nie akceptuje twoich uczuć, pogódź się z tym. Czasami zdarza się, że facet zaczyna żałować swoich decyzji i będzie chciał wrócić do ciebie po więcej.
  • Jeśli facet zabiera cię na randkę w ciche miejsce z dala od tłumów, to znak, że robi on pierwszy ruch. Nie okazuj zdenerwowania, zrelaksuj się. Jeśli miał on odwagę, by zabrać cię na ubocze, będzie na tyle pewny siebie, by podjąć działanie. Nie musisz się o nic martwić.
  • Skupiaj swoją uwagę na czymś innym. Powoli popatrz na niego, a następnie spójrz mu prosto w oczy. Bardzo powoli przysuń swoją twarz w jego kierunku, jeśli chłopak zacznie pochylać się zrób szybki unik i zacznij udawać, że zauważyłaś coś w jego włosach. Jeśli natomiast należysz do osób odważnych, szybko się przysuń i pocałuj go. W przeciwnym razie będziesz musiała czekać, aż chłopak sam zdecyduje się na pocałunek. Gdy pochyli się w twoją stronę, przechyl głowę czekając na pocałunek.
  • Jeśli twój chłopak często cię przytula lub zarzuca rękę na twoje ramiona, z pewnością oznacza to, że cię lubi i chce cię pocałować. Jest jednak zbyt zdenerwowany i chce, abyś to ty zrobiła pierwszy krok.
  • Nie myśl za dużo. Po prostu pomyśl o nim – jak wspaniale wygląda, jak szczęśliwa się czujesz będąc z nim, jak wspaniale pachnie. Zwróć uwagę na to, jaki jest opiekuńczy, zabawny i wspaniały.
  • Upewnij się, że facet nie jest zbyt zdenerwowany. Napięcie jest zaraźliwe. Jeśli jedno z was będzie zdenerwowane, w niedługim czasie przejdzie to na was oboje.
  • Nie bój się prowadzić i zmienić sposobu całowania. Mężczyźni lubią odważne kobiet.
  • Zanim pocałujesz go pierwszy raz, upewnij się, że nikt was nie obserwuje - szczególnie ktoś, kogo znacie. Wiele osób może czuć się niekomfortowo całując się na oczach innych, więc zrób to, gdy będziecie na osobności. Zaciszne miejsca to doskonały wybór na pierwszy ruch.
  • Użyj perfum, aby nadać ciału niepowtarzalny zapach. Ale pamiętaj, zrób to z umiarem.
  • Nie używaj pomadek ani błyszczyka, mężczyzna może się martwić, że zostanie on na jego twarzy. Bezbarwny balsam do ust będzie najlepszy, zwłaszcza ten o smaku truskawek.
  • Miej pod ręką paski odświeżające oddech lub odświeżacz do ust w sprayu. Dobra będzie również woda.
  • Będziesz wiedzieć, kiedy chłopak myśli o pocałunku – lekko liże swoje wargi, delikatnie się uśmiecha, jego oczy skierowane są na ciebie, ale spojrzenie jest puste.
  • Nie pal papierosów, niektórzy mężczyźni tego nie lubią i staraj się unikać picia alkoholu. Szczotkuj zęby regularnie, a dla pewności zawsze miej przy sobie jakiś odświeżacz oddechu (listki, miętówki, itp., ale nigdy nie używaj gumy do żucia)
  • Nie rób zamieszania powodu pierwszego pocałunku, niektóre osoby tego nie lubią.
  • Jeśli nie widziałaś się z nim przez długi czas, podbiegnij do niego i obejmij go ciepło. Pokaż mu, że jesteś gotowa na więcej.
  • Większość mężczyzn chce całować. Zatem jeśli uważasz, że on chce cię pocałować, ale jest zbyt nieśmiały, podejdź do niego i pokaż mu, że jesteś gotowa.
  • Upewnij się, że oboje jesteście wolni, wówczas wasz pocałunek będzie bardziej romantyczny. Jeśli wcześniej nie całowaliście się, zrób to tak, by wyglądało, że robicie to od zawsze.
  • Stwórz odpowiedni nastrój, przyciemnij światło lub przejdźcie w ciemniejsze miejsce. To pomoże wam skupić się tylko na sobie i pocałunku.
  • Podczas całowania staraj się dotknąć jego twarzy, szyi lub klatki piersiowej. Zbliż swoje ciało do jego ciała. Facetów to kręci.
  • Jeśli nie chcesz, aby twój facet zaczął cię obmacywać, chwyć jego ręce i przytrzymaj na swojej talii. Będzie to wyglądało niewinnie, a facet nie będzie mógł poruszać swoimi dłońmi. Mężczyźni uwielbiają dotykać kobiety. Bądź ostrożna.
  • Spraw, by poczuł się komfortowo. Powiedz kilka miłych słów o jego perfumach czy ubraniu. Mężczyźni wkładają wiele wysiłku w to, by dobrze wyglądać.
  • Niektórzy faceci uważają, że pocałunek w kącik ust lub pociągnięcie za wargę jest bardzo seksowne. Dodatkowo uśmiechaj się dużo.
  • Nie zapomnij o oddechu. Lekko oddychaj przez nos, rób to powoli. Nikt nie lubi dmuchania w twarz.
  • Aby dodać nieco pikanterii do pocałunku, zacznij się poruszać – lekko kołysz się na boki, wyginaj ciało w łuk lub kołysz biodrami.
  • Nie bój się. Jeśli ty jesteś zdenerwowana, są szanse, że on też będzie.
  • Mężczyźni uwielbiają całowanie i dotykanie, istnieje tylko niewielka szansa na odrzucenie. Po prostu zrób to.
  • Spróbuj francuskiego pocałunku – zacznij ssać jego język, tak jakby był to lizak. To bardzo prowokacyjny pocałunek, mężczyźni to kochają.
  • Faceci uwielbiają, gdy gładzisz ich mięśnie, zwłaszcza rąk, klatki piersiowej i brzucha.
  • Dobrym sposobem na zbliżenie się do chłopaka jest słuchanie muzyki przez jedne słuchawki. Przysuń policzek do policzka.
  • Upewnij się, że chłopak wie, że pocałunek to na razie wszystko, co możesz mu dać. Ustal granice.
  • Jeśli to możliwe, staraj się nie używać gumy do żucia, aby odświeżyć oddech. Powoduje ona zwiększenie wydzielania śliny i w efekcie oddech może być odwrotny do zamierzonego.
  • Upewnij się, że masz miękkie usta. Nikt z pewnością nie chciałby być całowany przez usta, które drapią jak papier ścierny.
  • Po pocałunku nie śmiej się i nie chichocz. Po prostu spójrz na partnera i delikatnie się uśmiechnij.
Przeczytaj teraz: Jak całować dziewczynę?
 4.2/5 (264 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (16)

nmr59784 - 2015-11-16
Super poradnik na temat całowania :)
calowanie.wordpress.com
PK - 2015-07-05
Porady jak dla gimbazjum....
słodka18 - 2015-02-20
Ja w poniedziałek mam zamiar pocałować mojego mówił mi że chce
Dusia - 2015-01-02
Jak wyznac chłopakowi miłość ?
andziula - 2014-01-07
dzięki za radę przydała się
mika . - 2013-03-14
Tak . Za dwa dni mam sie pierwszy raz spotkać z przyjacielem praktycznie chłopakiem . Lecz on mi napisał ze sie boi swojego i mojego zachowania . I teraz ja tez sie boje . Chce mnie zabrac w miejsce gdzie nie ma ludzi . A ja się tak boje .. :( co mam robić . ? Pomóżcie . :(
mynka - 2013-03-12
Morze skorzystam jak bede uprawiala sex z mojm misiem
aleksia135 - 2012-08-03
Rady naprawdę pomocne,ale ja dalej się tego boję i czuję,że mój partner też.Niby chcemy tego,ale nie możemy się zdecydować..
... - 2012-07-31
dzieki , bardzo dobre rady
skorzystałam i bylo niesamowicie
KISSS - 2012-04-18
Zawaliste rady , dzięki tb wszystko się uda xD
całuśna ;* - 2012-02-06
bardzo pouczające rady , na pewno skorzystam . ; )
sofia - 2012-01-27
coś świetnego napewno zkorzystam bo dzisiaj wieczorem umówiliśmy się na randkę.
Loca - 2012-01-09
Świetna podpowiedz
Było idealnie
Dzięki :P
sababa - 2011-06-21
dzięki!!!! wasze porady bardzo sie przydały. umiem się już całować, ćwiczyłam na ręce i w lustrze, jestem w tym idealna, buziaczki. :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
najarana - 2011-03-06
Hah no to ja już dałam plamę na pierwszym pocałunku z chłopakiem bo żułam gumę :-( ehhh ale chociaz zapamietam.Uważam ze artykuł jest bardzo przydatny,bo mimo iż pierwszy pocałunek mam już za sobą to nadal nie bardzo wiem jak to robić i ten artykuł pomógł mi zrozumiec parę błędów i trochę mnie nauczył.
melka... - 2010-12-19
swietny poradnik napewno sprobuje bedzie to moj pierwszy raz
Pocałunki są tym rodzajem kontaktu cielesnego, który powinien nas interesować przez całe życie. Nastolatki czekają na...
Jakie są rodzaje pocałunków?
Pocałunki są tym rodzajem kontaktu cielesnego, który...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt