Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zabawki Erotyczne > Jak ćwiczyć mięśnie Kegla za pomocą kulek dopochwowych?
Jak ćwiczyć mięśnie Kegla za pomocą kulek dopochwowych?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (48 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kulki dopochwowe, zwane również kulkami rozkoszy lub kulkami gejszy nie dość, że pomagają wzmocnić mięśnie Kegla to poprzez masaż tych mięśni wywołują podniecenie u kobiet. Kulki gejszy są polecane kobietom po porodzie, aby pomóc ich waginom w powrocie do stanu sprzed ciąży. Kiedy kobieta nosi kulki w pochwie codziennie przez kilka godzin wzmacnia mięśnie Kegla i łatwiej jej osiągnąć orgazm. Jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na osiągnięcie rozkoszy.
1

Jak używać kulek dopochwowych:

Jeśli używasz kulek po raz pierwszy, najlepiej będzie jeśli kupisz kulki plastikowe lub wibrujące (efekt ten osiąga się poprzez umieszczenie w kulce mniejszych kulek, które podczas ruchów dodatkowo uderzają o ścianki większej kulki powodując drgania i zapewniając większą rozkosz). Zanim włożysz kulki skorzystaj z toalety, żeby było Ci łatwiej zaciskać mięśnie. Następnie unieś jedną nogę do góry i włóż delikatnie kulki, jedna po drugiej (nigdy naraz). Możesz użyć lubrykantu, który nawilży kulki i ścianki pochwy, aby było Ci łatwiej. W sumie wkładasz je tak samo jak tampon. Nie wkładaj ich jednak podczas okresu lub gdy masz podrażnioną pochwę. Jak już włożysz kulki zaciśnij mięśnie, żeby zatrzymać je wewnątrz. Noś je przez kilka godzin w ciągu dnia. Zaleca się, żeby chodzić z kulkami tylko w domu, zwłaszcza kiedy nie masz doskonale wyćwiczonych mięśni Kegla. Wyjmij z pochwy kulki, jeśli uznasz, że już wystarczy ćwiczeń. Przyjmij pozycję siedzącą lub stojącą, tka jak w kroku pierwszym. Chwyć za sznureczek i wyjmij kulki. Umyj je dokładnie ciepłą wodą z mydłem lub włóż do kipiącej wody żeby je wysterylizować.

2

Kiedy używać kulek rozkoszy?

Jeśli jesteś początkująca nie wychodź z domu z kulkami. Mogą one bowiem wyślizgnąć się z pochwy gdy będziesz na zakupach lub w jakimś miejscu publicznym, co może być bardzo krepujące. Jeśli Ci wypadną, umyj je i włóż z powrotem. Jak już nauczysz się nosić i operować kulkami plastykowymi możesz przejść na wyższy poziom i zakupić kulki metalowe. Są one idealne dla kobiet po porodzie. Pomagają wzmacniać mięśnie Kegla. Kiedyś ćwiczenia mięśni Kegla były zalecane osobom z nietrzymaniem moczu. Teraz oprócz tej właściwości są one stosowane przede wszystkim do wzmocnienia mięśni, aby osiągnąć orgazm.

3

Korzyści płynące z używania kulek:

Ćwiczenie mięśni Kegla pomaga wzmocnić ścianki pochwy i kanał rodny. Przyśpieszają one również obieg krwi w okolicach genitaliów, dając większą rozkosz i szansę na pełny orgazm. Penis Twojego partnera będzie stymulował kulki wewnątrz pochwy dostarczając Wam obojgu niewyobrażalnych doznań. Dzięki ćwiczeniom pochwy będziesz mogła z łatwością zaciskać jej mięśnie podczas stosunku ściskając penisa partnera, dając i jemu i sobie wspaniałą rozkosz. Mężczyźni lubią, kiedy pochwa jest ciasna. A i Tobie ułatwi osiąganie orgazmu podczas każdego stosunku. Zakup więc kulki gejszy i ćwicz!

Przeczytaj teraz: Jak używać kulek gejszy?
 3.4/5 (48 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Dalia - 2016-05-25
To zalezy jak daleko wkładamy kulki. Jesli nie za daleko - wypadną, jesli dalej to siedzą.Nigdzie nie widze rysunku instrukcji jak daleko mają być włozone. Za nisko uwierają. Trzeba je włozyć tak daleko by miec komfort przy siadaniu i by nie wypadały podczas stania i chodzenia. Powiem tak - są świetne.
SPInka - 2016-04-21
W przypadku bardzo słabych mięśni mogą wypaść. Użycie dużej ilości żelu nawilżającego również temu sprzyja.
seks-shop.com.pl - 2015-01-19
Sprzedaliśmy setki kulek kegla, czy też kulek gejszy i nigdy nie zdarzyło się, żeby ktoś zgłosił ich samoistne wypadanie. Czy to aby na pewno był produkt przeznaczony do teakiego użycia?
memo - 2014-08-08
Kiedy po raz pierwszy użyłam kulek (połączonych sznureczkiem) po 5 min same wypadły- takie miałam "luzy". Tak odnośnie poniższych wypowiedzi...
hoody - 2012-07-30

Prawdopodobnie pisząc to miał na myśli te "oryginalne" kulki gejszy, nie pamiętam jak się nazywały, ale to te małe, ciężkie, metalowe kulki nie połączone zazwyczaj sznureczkiem. Te mogą wypaść.

Te dobrze dostępne, plastikowe lub silikonowe, faktycznie trzymają się same.

Pozdrawiam, Chuda.

anka - 2012-07-05
autor chyba w życiu nie miał osobistego kontaktu z kulkami skoro twierdzi że mogę one wypaść, to jest sprzeczne z budową anatomiczną kobiety
Prezerwatywy są najprostszym zabezpieczeniem przed przenoszeniem chorób wenerycznych a także przed niechcianą ciążą....
Jak założyć prezerwatywę ustami?
Prezerwatywy są najprostszym zabezpieczeniem przed przenoszeniem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt