Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Rękodzieła drewniane > Jak ozdobić ramkę?
Jak ozdobić ramkę?

Jak ozdobić ramkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Ozdób ramkę tak jak chcesz! Własnoręcznie zrobione ozdobienie będzie bardzo oryginalne. Jest to również świetny sposób na odrestaurowanie starego drewna. Możesz też zakupić nowe, zwykłe, drewniane ramki i je ozdobić.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Zwykła drewniana ramka., Puchnąca farba do tkanin., Zwykła farba akrylowa., Pędzel/pędzle.
1
ozdabianie ramki - krok 1.
Zakup nieudekorowaną ramkę.
2
ozdabianie ramki - krok 2.
Wyczyść drewno i narysuj wybrany przez siebie motyw puchnącą farbą do tkanin. Zostaw na noc, niech dobrze wyschnie.
3
ozdabianie ramki - krok 3.
Pomaluj ramkę farbą akrylową o jednolitym kolorze (ja użyłam czarnego). Zostaw do wyschnięcia.
4
ozdabianie ramki - krok 4.
Za pomocą techniki suchego pędzla (pędzel jest stosunkowo suchy, ale wciąż jest na nim farba) nanieś na ramkę złotą lub srebrną farbę (UWAGA: Jest to opcjonalne. Nie każdy kolor będzie dobrze wyglądał gdy nałoży się na niego srebrzankę). Aby pomalować ramkę techniką suchego pędzla:
- Zanurz pędzel w niewielkiej ilości srebrnej farby, następnie wyciśnij pędzel dobrze w ręczniki papierowe, aby farba z niego nie ściekała.
- Pomaluj takim pędzlem ramkę. Zobaczysz, że farba, która jest nanoszona, pozostawi ciekawy design. Powtarzaj tą czynność, aż uzyskasz pożądany efekt.
Jak namalować drzewo na ścianie?
Jak zrobić wazon z płatków róż?
Jak zrobić breloczek z czterolistną koniczynką?
Jak zrobić frezje z bibuły?
Wskazówki
  • Jeśli chcesz sobie ułatwić zadanie, możesz przed naniesieniem farby namalować żądany wzór ołówkiem.
  • Najlepiej sprawdzają się ramki drewniane, ponieważ farba przywiera do nich lepiej, niż do metalu czy plastiku.
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

gośka - 2010-05-24
fajowe, nie wiedziałam że jest taka farba 3D do robienia ornamentów
Pozłacane pióra stanowią doskonałą dekorację ubrania, wnętrza lub świątecznego stroika. To, do czego ich użyjesz,...
Jak zrobić pozłacane pióra?
Pozłacane pióra stanowią doskonałą dekorację ubrania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub