Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Rękodzieła drewniane > Jak ozdobić ramkę?
Jak ozdobić ramkę?

Jak ozdobić ramkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Ozdób ramkę tak jak chcesz! Własnoręcznie zrobione ozdobienie będzie bardzo oryginalne. Jest to również świetny sposób na odrestaurowanie starego drewna. Możesz też zakupić nowe, zwykłe, drewniane ramki i je ozdobić.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Zwykła drewniana ramka., Puchnąca farba do tkanin., Zwykła farba akrylowa., Pędzel/pędzle.
1
ozdabianie ramki - krok 1.
Zakup nieudekorowaną ramkę.
2
ozdabianie ramki - krok 2.
Wyczyść drewno i narysuj wybrany przez siebie motyw puchnącą farbą do tkanin. Zostaw na noc, niech dobrze wyschnie.
3
ozdabianie ramki - krok 3.
Pomaluj ramkę farbą akrylową o jednolitym kolorze (ja użyłam czarnego). Zostaw do wyschnięcia.
4
ozdabianie ramki - krok 4.
Za pomocą techniki suchego pędzla (pędzel jest stosunkowo suchy, ale wciąż jest na nim farba) nanieś na ramkę złotą lub srebrną farbę (UWAGA: Jest to opcjonalne. Nie każdy kolor będzie dobrze wyglądał gdy nałoży się na niego srebrzankę). Aby pomalować ramkę techniką suchego pędzla:
- Zanurz pędzel w niewielkiej ilości srebrnej farby, następnie wyciśnij pędzel dobrze w ręczniki papierowe, aby farba z niego nie ściekała.
- Pomaluj takim pędzlem ramkę. Zobaczysz, że farba, która jest nanoszona, pozostawi ciekawy design. Powtarzaj tą czynność, aż uzyskasz pożądany efekt.
Jak zrobić dekoracje ścienne z wieczek od słoików?
Jak farbować kwiaty sprayem?
Jak zrobić wazon z płatków róż?
Jak zrobić piernikowego aniołka z filcu na choinkę?
Wskazówki
  • Jeśli chcesz sobie ułatwić zadanie, możesz przed naniesieniem farby namalować żądany wzór ołówkiem.
  • Najlepiej sprawdzają się ramki drewniane, ponieważ farba przywiera do nich lepiej, niż do metalu czy plastiku.
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

gośka - 2010-05-24
fajowe, nie wiedziałam że jest taka farba 3D do robienia ornamentów
Papier to materiał, którego zazwyczaj nikomu nie brakuje. Dekoracje z niego wykonane są natomiast nie tylko proste, ale...
Jak zrobić różę z papieru pakowego?
Papier to materiał, którego zazwyczaj nikomu nie brakuje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt