Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak nadać włosom objętości?

Jak nadać włosom objętości?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chciałabyś mieć piękne puszyste i gęste włosy? Jest wiele technik i preparatów pozwalających osiągnąć niesamowite efekty osobom mającym cienkie i rzadkie włosy włącznie. Przeczytaj poniższe wskazówki a i ty będziesz mogła mieć włosy o jakich marzyłaś.
1
Umyj dokładnie włosy i nałóż odżywkę. Koniecznie użyj szamponu, który nie będzie obciążał włosów. Spłukując włosy pamiętaj, aby zrobić to bardzo dokładnie. Odżywkę nakładaj w małej ilości, jeśli masz bardzo suche i zniszczone końce nałóż jej nieco więcej na końce. Odżywki nigdy nie nakładaj na skórę głowy i na włosy przy nasadzie (inaczej włosy będą ciężkie i oklapnięte). Dokładnie spłucz odżywkę letnią wodą.
2
Zawiń włosy w ręcznik a następnie delikatnie wycieraj. Rozczesz włosy grzebieniem z rzadkimi zębami. Jeżeli masz bardzo suche włosy nałóż spray przeciw puszeniu włosów. W przeciwnym wypadku nic nie nakładaj.
3
Pozostaw włosy do wyschnięcia, nie susz ich suszarką. Gdy będą lekko wilgotne nałóż na nie preparat dodający objętości. Rozprowadź go opuszkami palców a następnie przeczesz włosy grzebieniem lub szczotką.
4
Teraz nałóż piankę lub tonik zwiększający objętość włosów od ich nasady czyli przeznaczony do wcierania w korzenie włosów. Nie nakładaj zbyt dużo. Włosy nie powinny być sklejone i ciężkie.
5
Teraz pora na dosuszenie włosów. Pochyl głowę w dół i w ten sposób susz włosy. Jeżeli włosy mają tendencję do puszenia susz je w tradycyjny sposób. Gdy będą suche nawiń je na grube wałki z rzepem. Spryskaj nawinięte włosy sprayem dodającym objętości i pozostaw na minimum 30 minut do godziny. Następnie zdejmij wałki.
6
Rozczesz włosy palcami. Już teraz nie używaj grzebienia ani szczotki. Możesz podtapirować lub wygładzić jeżeli jest taka potrzeba. Spryskaj włosy lakierem utrwalającym i lakierem nadającym naturalny połysk włosom. Pamiętaj, aby nie był on zbyt "ciężki", bo włosy się skleją i opadną.
Jak zmniejszyć wypadanie włosów?
Jak zrobić maseczkę na włosy z cebuli?
Jak zapuścić długie włosy?
Jak zatrzymać wypadanie włosów?
Przeczytaj teraz: Jak używać termoloków?
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

MalutkaToJa - 2013-03-28
Moimi ulubionymi sposobami na nadanie objętości włosom jest suszenie ich na dużej okrągłej szczotce lub suszenie włosów podczas trzymania głowy w dół.
Madzik - 2010-05-26
Jeśli myjesz codziennie włosy i nie masz czasu ich układać aby były puszyste możesz zrobić sobie trwałą podnoszącą włosy u nasady.
Marzysz o prawdziwie kobiecej fryzurze? Masz już dość swoich oklapniętych włosów? Chciałabyś chociaż optycznie...
Co robić, aby włosy były puszyste?
Marzysz o prawdziwie kobiecej fryzurze? Masz już dość...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Lucyna Szreder
  • Olka Szukalska
  • Violetta Muciek
  • Marcin Minicki
  • Igor Biliński
  • Daria Waluga
  • Mariusz Zakrzewski
  • Jan Stolarczuk
  • Maria Dorota Krol
  • Małgorzata Konkel
  • Ewa Olesinska
  • Krystyna Skiba
  • Krzysztof Goliński
pasożyt