Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Rozstania > Jak zapomnieć o byłym chłopaku?

Jak zapomnieć o byłym chłopaku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij

Związki między ludźmi mogą być naprawdę skomplikowane i mogą zakończyć się smutnym rozstaniem. Najgorsze w tego typu rozstaniach jest to, że przynajmniej jedna osoba cierpi. Czasami jest tak, że cierpią obie strony, ale nie mogą do siebie wrócić. Trzeba sobie zawsze z takim rozstaniem poradzić. Ciężko jest porzucić wszystkie dobre wspomnienia i wspólne plany na przyszłość. Wyleczenie złamanego serca nie jest takie proste i zazwyczaj zajmuje trochę czasu. Ale musisz zmierzyć się z tym problemem. Najgorsze co możesz zrobić to się załamać i zamknąć na świat. Przecież nie będziesz siedzieć i płakać do końca życia. Zrób coś ze swoim życiem. Rusz dalej. Przebolej to co się stało, ale nie załamuj się. Przecież wyleczenie złamanego serca nie jest rzeczą niemożliwą.

Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby wyleczyć złamane serce. Oto kilka podpowiedzi.

1

Wypłacz się.

Kiedy zostajemy zranieni, całkowicie normalną reakcją jest płacz. I dobrze - nasz organizm w ten sposób uwalnia stres i emocje. Płacz wcale nie jest oznaką słabości, więc nie masz się czego wstydzić. Jest on całkowicie normalną reakcją i jest dla Ciebie dobry. Jeśli chcesz możesz zamknąć się w pokoju i włączyć smutną muzykę, ale pozwól sobie odczuć ból i uronić łzę. Chodzi o to, żeby dać upust swoim emocjom.

2

Znajdź sobie jakieś zajęcie.

Kiedy chcesz się kogoś pozbyć z głowy, zajmij się czymś. Nie ważne co sobie znajdziesz do roboty, to może być naprawdę cokolwiek. Ważne, żebyś nie miała zbyt dużo czasu na myślenie, żebyś rozproszyła swoją uwagę. Idź do kina, do teatru, koleżanki, na piwo, posprzątaj dom. Znajdź sobie jakieś hobby, coś co zajmie Twój mózg.

3

Spędzaj czas z przyjaciółmi.

Przyjaciele zawsze się przydają w takich sytuacjach. Pocieszą Cię kiedy trzeba i będą przy Tobie w ciężkich chwilach. Będą też pomocni, kiedy trzeba będzie Cię czymś zająć, żebyś za dużo nie myślała. Rozśmieszą Cię i udowodnią, że jesteś dla nich ważna. Jedno jest ważne: poproś ich, aby nie analizowali Twojego związku i nie rozmawiali o Twoim byłym facecie. Będzie Ci łatwiej zapomnieć. Wygadaj się na początku, jeśli chcesz. Ale później nie poruszajcie tego tematu.

Jak pozbyć się faceta?
Jak rozkochać w sobie byłego chłopaka?
Jak odzyskać chłopaka?
Jak zerwać z chłopakiem którego kocham?
Przeczytaj teraz: Jak przeżyć rozstanie?
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Rozstanie to ciężkie przeżycie dla większości z nas, szczególnie gdy byliśmy z kimś przez długi okres czasu.  Niekiedy...
Jak poradzić sobie z rozstaniem?
Rozstanie to ciężkie przeżycie dla większości z nas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt