Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Kostiumy kąpielowe > Jak wiązać pareo?

Jak wiązać pareo?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Każda z nas widziała dziewczyny chodzące po plaży z pięknie uwiązanymi chustami, tzw. pareo. Co ciekawe, chusty wiązane były na różne sposoby. Zakupiłaś więc sobie pareo, ale w sumie nie wiesz jak je uwiązać. Nosisz je więc przywiązane w pasie lub nad biustem. Ale koniec z tym! Poniżej prezentujemy kilka ciekawych sposobów na zawiązywanie parea, aby za każdym razem wyglądać inaczej, ale tak samo pięknie. Przygotuj się więc na nowy sezon.
1
wiązanie pareo - sposób 1

Tiare tahiti

Chwyć w dłonie dwa końce chusty. Owiń je wokoło pleców i zaprowadź z powrotem na przód, na skos pod szyję. Trzymaj mocno jeden koniec na ramieniu i poprowadź drugi koniec wokoło szyi, aby się zeszły. Zwiąż oba końce razem nad ramieniem. Wepnij we włosy kwiaty. Jesteś o jeden krok od raju!

2
wiązanie pareo - sposób 2

Papeete

Trzymaj pareo pionowo i zawiąż za plecami. Zawijaj wokół ciała dopóki nie pojawi się rozporek po jednej stronie. Zbierz wystarczającą ilość materiału i zwiąż na biodrze. DO tego możesz założyć pasek z muszelek lub klamerkę.

3
wiązanie pareo - sposób 3

Huahine

Owiń pareo wokół ciała. Trzymaj dwa górne końce i skrzyżuj je ze sobą. Następnie załóż za szyję i zawiąż mocno na karku. Włóż za ucho kwiat tropikalny – za prawe, jeśli jesteś zamężna, a za lewe jeśli jesteś wolna).

4
wiązanie pareo - sposób 4

Moorea

Jest to jeden z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych sposobów wiązania chusty. Owiń nią ciało i zawiąż górne końce nad biustem.

5
wiązanie pareo - sposób 5

Raiatea

Trzymaj chustę lekko pod skosem, niewyśrodkowaną w stosunku do ciała. Owiń się nią. Zawiąż nad biustem tak, żeby jeden z końców którymi wiążesz wisiał luźno. Trzymaj go nad ramieniem i zarzuć do tyłu na plecy.

6
wiązanie pareo - sposób 6

Bora bora

Trzymaj pareo pionowo i zwiąż z przodu nad biustem. Zawiń i zrób warstwy. Możesz zawinąć dolne rogi w górę, przepasać się paskiem i włożyć je pod spód paska.

7
wiązanie pareo - sposób 7

Fenua

Zawiąż pareo z przodu zostawiając jeden koniec luźno. Zawiń go fantazyjnie z przodu. Jeśli chcesz możesz przymocować go klamrą ozdobną.

8
sposoby wiązania pareo
Z boku na obrazku znajdziesz jeszcze kilka sposobów wiązania pareo (kliknij aby powiększyć).
 3.5/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

srareo - 2015-06-15
trzeba mniej żreć a nie potem owijać się w kokony aby tłuszczu było jak najmniej widać...
Zosia - 2010-07-08
Najlepiej jest mieć przy sobie agrafkę (jedną lub dwie). Pareo się często rozwiązuje i lepiej wiązania spiąć dodatkowo. Agrafki dużo nie ważą a dzięki nim można jeszcze bardziej kombinować z możliwościami pareo. Pozdrawiam
Barnaba - 2010-07-08
rozmiar pareo - im większy tym lepiej. Najlepiej przymierzyć w sklepie czy jest na tyle duże aby można było je przewiązać i zrobić z niego sukienkę. Jednak odpowiedni rozmiar to około 180x120cm.
Pink - 2010-07-08
a jaki rozmiar powinno mieć takie parero?
Partusia - 2010-06-29
Pareo to chyba najfajniejsza rzecz którą każdy musi wziąć na wakacje. Ja szczerze mówiąc zawsze wiązałam je w jeden sposób ale w tym roku zastosuję się do wskazówek i zrobię sobie rewię mody ;)
 
Kupienie stroju kąpielowego może być bardzo trudne dla kobiet o małych piersiach. Zamiast przyjemności z zakupów można...
Jaki strój kąpielowy do małego biustu?
Kupienie stroju kąpielowego może być bardzo trudne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt