Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zaskoczyć faceta w łóżku?
Jak zaskoczyć faceta w łóżku?

Jak zaskoczyć faceta w łóżku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.6/5 (318 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój facet za każdym razem jest całkowicie zaspokajany w łóżku, musisz się postarać. Nie możesz oczekiwać, że położysz się rozchylisz nogi, a on wskoczy i będzie zadowolony. Świetny seks wymaga pracy i zaangażowania obojga kochanków. Jest to coś, co nie dzieje się automatycznie. Co więc możesz zrobić, żeby podnieść jakość Waszego życia seksualnego i zaskoczyć Twojego faceta? Mamy kilka pomysłów i podpowiedzi.
1

Otwórz się zarówno psychicznie jak i mentalnie, zrelaksuj, abyście oboje mogli osiągnąć pełniejszy orgazm. Niektóre kobiety uważają, że to naprawdę wystarczy jeśli się położą nago i pozwolą się facetowi dotykać i kochać. Sądzą, że mężczyzn nakręca sam widok nagiego kobiecego ciała. Po części tak jest, ale co ma zrobić facet jeśli jego kobieta leży jak kłoda? Oddaj się więc całą sobą. Zaangażuj się w seks. Dotykaj go i pieść. Bądź aktywna.

2

Podczas seksu oralnego nie rób min i nie zachowuj się jakbyś robiła mu łaskę. Zachowuj się tak, jakbyś chciała, żeby on się zachowywał. Przykładaj uwagę do detali. Pokaż entuzjazm. Przecież robisz to dla ukochanego mężczyzny, on robi to samo dla Ciebie więc postaraj się. Jeśli on zobaczy, że robisz to z uczuciem, całą sobą i tylko dla niego, będzie w siódmym niebie.

3

Rozmawiajcie o swoich fantazjach. Dowiedz się jaką fantazję ma Twój mężczyzna i spróbujcie ją razem zrealizować. Pamiętaj jednak, aby się do niczego nie zmuszać. Tobie też te warunki muszą odpowiadać.

4

Wprowadźcie do sypialni gadżety erotyczne. Wybierzcie się razem do sex shopu. Porozmawiajcie i wypróbujcie coś, co by chciał. Może się okaże, że bardzo Ci to odpowiada i przyniesie Wam ogromną rozkosz.

5

Załóż najseksowniejszą bieliznę, lub kup jakąś nową i zrób dla niego striptiz. Rozstaw w pokoju świeczki zapachowe, włącz seksowną, nastrojową muzykę. Tańcz dla niego, dotykaj go, ale nie pozwól mu się na siebie rzucić przy pierwszej okazji, niech napięcie i podniecenie rosną. Drocz się z nim, podchodź blisko, ocieraj się o niego, ale nie pozwól się dotknąć. Jak już będziesz naga, zacznij go powoli rozbierać. Cały czas wyginaj się i kuś go. Nie pozwól mu się dotknąć dopóki całkowicie go nie rozbierzesz.

6

Zapytaj, czy chciałby patrzeć jak się masturbujesz. Niektórzy faceci dużo o tym myślą. Zaskoczysz go tym pytaniem, a odpowiedź w dziewięćdziesięciu procentach będzie twierdząca. Dotykaj się namiętnie i czule. Zrób dla niego małe show, podczas którego nie będzie mógł Cię dotknąć i 'pomóc' Ci w osiągnięciu orgazmu. Uwierz, podniecenie będzie rosło u niego równie szybko i intensywnie jak u Ciebie.

7

Zaskocz go inicjując seks. Przecież dobrze wiesz, że w większości przypadków to on zaczyna pieszczoty. Zadziw go pozytywnie. Tym razem to Ty bądź liderką.

8

Rozbudź go mówiąc mu co lubisz w łóżku, jakie pozycje dają Ci najwięcej rozkoszy, jak i gdzie lubisz być dotykana i pieszczona. Mów mu w łóżku, żeby przyśpieszył lub zwolnił, zaprowadź jego rękę w odpowiednie miejsce, nakręcisz go tym jeszcze bardziej. Pamiętaj jednak, żeby go przypadkiem nie urazić. Mógłby pomyśleć, że nie jest wystarczająco dobry dla Ciebie. Zrób to więc z uczuciem. Powiedz, żeby on też nakierowywał Ciebie, gdy go pieścisz. W ten sposób poznacie lepiej swoje potrzeby.

9

Zaoferuj, że będzie mógł Ci zawiązać oczy, lub Ty zawiążesz oczy jemu. W ten sposób trudniej będzie przewidzieć kolejny ruch kochanka. Pozwalając mu zawiązać sobie oczy pokazujesz mu, że ufasz mu całkowicie. Wzbudzi w nim to jeszcze większe pożądanie.

10

Poznawajcie ciągle Wasze ciała. Dotykajcie się, pieśćcie zarówno przed seksem, jak i w trakcie. Przecież dobrze wiesz, że mężczyźni są wzrokowcami. Pozwól mu się rozebrać i oglądać przy włączonym świetle. Nie będziesz się ukrywała przed jego wzrokiem całe życie.

 1.6/5 (318 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (11)

Atomic - 2015-11-06
Artykuł dobry. A te inteligentne komentarze od niektórych. Hmmm, co wy myślicie kobietki że wystarczy złapać dobrze ustawionego faceta i on ma wokół was biegać. A puzniej zostają same te madrale i zdziwione, dlaczego. Zapominacie się....
wojciara - 2015-10-12
same baby i jeszcze takie najmądrzejsze ......... to dlaczego chłopy od nich uciekają , bo ubiera szorty z lat 50tych ...........
amma - 2015-06-17
masakra... ten kto napisał te wypociny, moze niech się nie wypowiada w tej kwestii
nie twój interes - 2015-01-05
Kto to k***a pisał? Bo napewno nie Specjalista od sexu. Przez taki przekaz niektóre z nas mogą być zakłopotanie i będą myśleć że powinny zrobić co im facet każe.
lili - 2014-06-25
mało odkrywczy artykuł
Klaudiaaa - 2013-04-04
Jak zaskoczyć faceta w łóżku ? Śpisz, śpisz, nagle wstajesz i robisz pompki.
niunia27 - 2011-11-09
nie no tyle to wie nasstolatek ktory zaczyna sie tym interesowac dopiero zalosne:(
seksowna - 2011-10-20
hmmmmmm pomyślmy ..:)
Pati - 2011-07-30
trochę żałosne i tandetne. Tyle to ja wiem sama.
monia - 2011-06-10
fajne fajne ...:)
malina 1999 - 2011-06-10
dzięki fajne fajne....;*
Mimo że gra wstępna to preludium do seksu, dla niektórych może być tak naprawdę daniem głównym a nie tylko drobną...
Jak powinna wyglądać gra wstępna?
Mimo że gra wstępna to preludium do seksu, dla niektórych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt