Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > Jak zadowolić mężczyznę?
Jak zadowolić mężczyznę?

Jak zadowolić mężczyznę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (245 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Bardzo często pisze się o pozycjach, które umożliwiają kobiecie osiągniecie orgazmu. To bardzo dobrze, bo gdyby nie, to pewnie wiele kobiet nigdy nie dowiedziałoby się jak niesamowity może być orgazm. Jednak natura ludzka jest taka, że zwykle podczas stosunku skupiamy się na tym by zadowolić płeć przeciwną. Dlatego właśnie warto w końcu napisać, jakie pozycje dają najwięcej satysfakcji panom. Poniżej znajdziesz kilka przykładów pozycji, które z pewnością pomogą zadowolić mężczyznę.
1

Kowbojka (na jeźdzca).

Nie ma nic dziwnego, ze ta dosyć klasyczna pozycja bardzo lubiana przez mężczyzn z powodzeniem przeszła próbę czasu, maksymalna penetracja dla obojga partnerów jest bardzo przyjemna i pozwala na wspaniałe przeżycia. Nie bez powodu też zajmuje ona pierwsze miejsce na naszej liście. Tutaj to partnerka odwala całą robotę. Oczywiście mężczyzna może jej, co nieco pomóc, ale cały ciężar fizyczny spoczywa na kobiecie. Oznacza to, że ty możesz spokojnie leżeć i podziwiać jej podskakujące piersi.

Kowbojka pozwala na osiągniecie maksymalnej penetracji, więc zwiększa twoje doznania. Jeżeli twoje partnerka nie jest zbyt zadowolona ze swojego ciała możesz zaproponować jej odwróconą kowbojkę. Idea jest taka sama, tylko partnerka zwrócona jest plecami do ciebie. Tobie gwarantuje to taka sama przyjemność (a nawet głębszą penetracje), ona natomiast może poczuć się pewniejsza siebie.

2

Na stojąco od tyłu.

To jedna z pozycji najbardziej uwielbianych przez mężczyzn. Bywa niestety, że ta pozycja jest mało wygodna dla kobiet. Jednak można to zmienić - wystarczy, że oprzesz partnerkę o jakiś mebel, tak by czuła oparcie, a jej rozstawione nogi i seksownie wystająca pupa będą zachęcać do uprawiania miłości. Ta pozycja umożliwia również głęboką penetrację. Jeżeli twoja partnerka skarży się na brak intymności w tej pozycji pochyl się tak by twoje ciało opierało się na jej ciele, w ten sposób problem zostanie rozwiązany.

Wskazówki
  • Nawet, jeżeli wybraliśmy pozycje by zadowolić mężczyznę większość panów prawdopodobnie będzie robiła wszystko by najpierw zadowolić swoją partnerkę. Właśnie dlatego te pozycje są dobre, ponieważ pomogą ci osiągnąć orgazm nawet, jeżeli będziesz skoncentrowany na partnerce. Nie bój się od czasu do czasu być troszkę samolubny, twoja partnerka wie, że na to zasłużyłeś.
3

Odwrócona.

To kolejna pozycja, która ułatwia penetrację. Połóż się na plecach, partnerka niech położy się na tobie twarzą do sufitu. Chwyć jej uda i rozłóż jej nogi. W tej pozycji jej mobilność będzie ograniczona, ale twoja będzie niezakłócona. Teraz ty możesz kontrolować głębokość i czas penetracji tak długo jak zechcesz, czyli prawdopodobnie do momentu, aż ona zacznie krzyczeć twoje imię. W tej pozycji kobiecie może być ciężko utrzymać równowagę, więc trzymaj ją mocno za uda by pozostawała na górze.

4

Pełen maszt.

Do tej pozycji kobieta musi być stosunkowo wygimnastykowana. Gdy ona leży na plecach podnieś jej nogi do momentu, gdy będą pod kątem 90 stopni w stosunku do reszty jej ciała. Uklęknij nad nią i połóż jej nogi na swojej klatce piersiowej cały czas złączone. Zapewnia to nie tylko większą głębokość penetracji, ale także zwiększa doznania dzięki temu, że jej uda są ściągnięte razem. Zdecydowanie wepchniecie członka może spowodować, że partnerka przesunie się nieco do tyłu, co utrudni stosunek. Ponieważ więc wywierasz na nią pewien napór powinieneś ją także przytrzymać, by pomóc jej pozostać w pierwotnym ułożeniu.

5

Lotos.

Powinieneś usiąść po turecku na podłodze lub na łóżku. Partnerka siada na twoich nogach i oplata cię swoimi nogami i następnie podnosi się do góry i opada w dół, aż do momentu, gdy oboje osiągniecie orgazm. Jeżeli ona ma problemy z poruszaniem się w górę i w dół równie przyjemne może być poruszanie się na boki, jest natomiast znacznie mniej obciążające dla dolnej części pleców.

Oprzyj się o ścianę lub jakiś mebel. Pozwoli ci to nie tylko odciążyć nieco plecy, ale także da twojej partnerce oparcie, które ułatwi poruszanie się w górę i w dół.

6

Na pieska.

To prawdopodobnie najbardziej zwierzęca pozycja, jeśli chodzi o seks. Ta pozycja umożliwia mężczyźnie szybkie osiągnięcie przyjemności i wytrysku. Jest to pozycja stosunkowo łatwa, a daje możliwość głębokiej penetracji w tempie surowego i dzikiego pożądania. Ta pozycja nie tylko pozwala zmierzać prosto do celu, ale też umożliwia szybkie osiągnięcie orgazmu przy możliwie niewielkim wysiłku. Wiele kobiet skarży się na brak intymności w tej pozycji. Jest to spowodowane tym, że mężczyźni często podczas stosunku na pieska nie dołączają, żadnego dodatkowego kontaktu. Aby kobieta czuła większą więź z partnerem możecie troszkę poświntuszyć, możesz też przytrzymać ją za włosy, (ale niezbyt mocno) lub nawet dać jej klapsa.

Wskazówki
 4/5 (245 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

rudzieelec - 2012-02-11
czy to napewno ma pomóc
Po pewnym czasie każda z par stara się eksperymentować z nowymi pozycjami seksualnymi. Wydaje się to rzeczą prostą, ale...
Jak urozmaicić współżycie?
Po pewnym czasie każda z par stara się eksperymentować z nowymi pozycjami seksualnymi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt