Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Jak zrobić odżywkę do włosów?

Jak zrobić odżywkę do włosów?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (236 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Czy stale przeszukujesz półki sklepowe w celu znalezienia najlepszej odżywki do włosów? Jeśli tak, musisz wiedzieć, że najlepsze odżywki leżą na twoich półkach w kuchni, a nie w supermarkecie. Stosowanie odżywek to najlepszy sposób na mocne i zdrowe włosy. Na rynku istnieje wiele przeróżnych odżywek do włosów, sprawia to, że spośród wielu opcji coraz trudniej wybrać tę najodpowiedniejszą. Ponadto nie jesteśmy pewni co do autentyczności składników w nich zastosowanych. Wiele z nich zawiera silne związki chemiczne, które na dłuższą metę mogą okazać się szkodliwe dla naszych włosów. Musisz przeprowadzić naprawdę dużo eksperymentów, by w końcu znaleźć odżywkę odpowiednią dla twojego typu włosów. Najlepszym sposobem na radzenie sobie z tego typu kłopotami, jest wykonanie odzywki do włosów w domu, używając do tego celu tylko ziół, roślin i warzyw. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wykonać odżywkę domowym sposobem.
 4.9/5 (236 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Anetka - 2015-02-09
Do tego dodac dwie, trzy lyzki nafty kosmetycznej, soku z polowy cytryny i kilkanascie kropel olejku rycynowego:)
martakali2889 - 2013-02-18
Żółtko z cytryna oraz chmiel zbawienie dla moich włosów.
Brunia - 2012-10-29
Na pewno wypróbuje jakiś sposób:) ciekawy artykuł
doma - 2012-10-28
Unikajcie okropnej odżywki z miodu i banana!!!! W szczególności nieszczęsnego banana!!!! Mam 16 lat i długie blond włosy (do pupy) i mimo iż płukałam włosy 10 minut to banan został, a była zrobiona dokładna papka!!!! Dopiero za drugim myciem, drugiego dnia pozbyłam się tego z włosów... Włosy faktycznie były miękkie, ale banan w nich - maskara!!! Nie polecam. Unikajcie tej odżywki jak kot wody!!!
lucyna85 - 2012-10-16
Szukanie odpowiedniej odżywki do włosów do mój koszmar. Na opakowaniu piszę jedno a na to co robi z moimi włosami to już inna bajka. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na robienie maseczek i odzywek w domu ale chyba jestem na to zbyt leniwa. Nie wiedziałam że jest aż tyle przepisów na domowe odżywki. Moja mama nauczyła mnie kiedyś takiej jednej z kory dębu. Zaparzoną korę odcedzam i spłukuje włosy na koniec mycia. Moja ciemne włosy sa odświeżone i mają super refleksy. Teraz szukam sposobu na ich nawilżenie a ten artykuł bardzo mi pomógł.
Elka - 2010-06-07
Polecam odżywkę z piwa. O tym sposobie powiedziała mi moja babcia i rzeczywiście, potrafi zdziałać cuda. Bardzo przydatny, zwłaszcza w lecie, kiedy włosy są narażone na szkodliwy wpływ słońca. Tylko czasem żal to piwo na głowę wylewać.. ;)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub