Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Zmarszczki > Jak zapobiegać zmarszczkom?

Jak zapobiegać zmarszczkom?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się co sprawia, że gwiazdy Hollywood, takie jak Jennifer Lopez, Julia Roberts, Halle Berry czy Jennifer Aniston są tak olśniewająco piękne? Specjalne zabiegi przeciwko oznakom starzenia się sprawiają, że mimo swojego wieku, panie te wyglądają nadal promiennie. Starzenie jest nieuniknione, podobnie jak wiele innych rzeczy, ale nic nas tak nie niepokoi jak pojawiające się na twarzy zmarszczki, sprawiające, że wyglądamy na starsze niż naprawdę jesteśmy. Choć dla części kobiet zmarszczki są oznaką ich rosnącej mądrości, to jednak większość z nas uważa je za denerwujące przypomnienie wieku. Staramy się więc ich pozbyć, kupując w drogeriach coraz to nowsze kremy i botoks. Jednak wbrew pozorom mogą one zdziałać naprawdę niewiele a tak naprawdę ważny jest zdrowy styl życia. Poniżej znajdziesz łatwe i skuteczne wskazówki, jak pozbyć się zmarszczek i dłużej cieszyć się młodym wyglądem.
1

Rzuć palenie.

Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że palenie jest szkodliwe dla twojego zdrowia, ale czy wiesz, że wpływa ono negatywnie również na twoją skórę? Palenie może przyśpieszyć proces starzenia się, a tym samym powoduje powstawanie zmarszczek i wysuszenie skóry. Palenie papierosów zwiększa liczbę wolnych rodników, które rozkładają kolagen i elastynę zawarte w skórze, co jest przyczyną tworzenia się zmarszczek.

2

Więcej uśmiechu, mniej grymasów.

Czy wiesz, że ciągłe marszczenie brwi, mrużenie oczu i wykrzywianie się może spowodować powstanie na naszej skórze zmarszczek, szybciej niż możesz to sobie wyobrazić? Częste marszczenie brwi, skóry wokół oczu i ust sprawia, że mięśnie twarzy są przepracowane i w miejscach tych tworzą się rowki. Tak więc śmiej się dużo i rzadko rób grymasy, a twoja skóra z pewnością będzie wyglądać lepiej i nie będzie na niej oznak starości.

Jak zrobić domową maseczkę przeciwzmarszczkową?
Jak zrobić maseczkę pod oczy?
Jak zapobiegać zmarszczkom pod oczami?
Jak zmniejszyć zmarszczki?
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Sanienka - 2011-01-28

Ciekawe spostrzeżenia i zgodzę się, że styl życia jest bardzo ważny, jednak niekiedy to są też uwarunkowania genetyczne. Są osoby z duża mimiką twarzy i wtedy to niewiele pomoże. Także zabiegi np z kwasem hialuronowym są dla nich dużą alternatywą na to, by twarz wyglądała "gładko". Moja sąsiadka ma właśnie taki typ urody i pokusiła się na mezoterapię igłową preparatem bodajże Mesolis plus. Naprawdę wygląda teraz dużo młodziej i zmarszczek nie widać.

Lakshmi - 2010-06-08
w Azji wiele osób (99%) nosi na twarzach maski. Wyglądają jak te które się nosi podczas epidemii czy przeziębienia z tą różnicą że są z materiału. Kobiety noszą je właśnie po to, aby się ochronić przed słońcem (1. mieć jasną skórę, 2. nie mieć zmarszczek). Faktycznie - widziałam wiele starszych pań, których buzia wygląda niczym niemowlęca - gładka i jędrna. Teoretycznie zatem jest to dobry sposób na uniknięcie zmarszczek ale chodzić w takiej masce przez cały dzień to chyba przesada (a może kwestia przyzwyczajenia).
Gładka i jędrna skóra pod oczami to marzenie każdej z nas. Czy niedoścignione i zupełnie nierealne? Niekoniecznie!...
Gładka skóra pod oczami - jak to osiągnąć?
Gładka i jędrna skóra pod oczami to marzenie każdej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt