Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak dobrze zrobić minetę?
Jak dobrze zrobić minetę?

Jak dobrze zrobić minetę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (567 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Prawidłowo wykonana mineta może zapewnić kobiecie niezapomniany orgazm. Dlatego też, jeśli chodzi o satysfakcję, wiele kobiet wolą minetę od pełnego współżycia. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo zrobić minetę przeczytaj poniższe wskazówki. Sztuka ta wymaga praktyki, ale przyniesie to radość zarówno tobie jak i twojej partnerce.
1

Techniki przy użyciu ust.

Wstępne lizanie.

Rozpocznij od lizania językiem jej wejścia do pochwy. Kieruj się w stronę łechtaczki, a następnie przejdź do zewnętrznych krawędzi pochwy po obu jej stronach. Pieść partnerkę z góry do dołu i odwrotnie, to doskonały sposób na rozpoczęcie gry miłosnej, rozluźnienie partnerki i wprowadzenie jej w odpowiedni nastrój.

2

Przytrzymaj wargi.

Przy pomocy swoich ust chwyć wargi sromowe kobiety i delikatnie je razem przytrzymaj. Raz na jakiś czas wsuń pomiędzy nie język i zacznij delikatnie je pieścić. Całość powtórz.

3

Współżycie przy użyciu języka.

Kobiety mają najwięcej zakończeń nerwowych w okolicy wejścia do pochwy i w pierwszych kilku jej centymetrach wewnątrz. Wsuń więc jeżyk do pochwy i zacznij uderzać nim w okolicy zewnętrznych krawędzi. Następnie liż ją delikatnie przy pomocy okrężnych ruchów języka.

4

Ciągnięcie.

Delikatnie pociągaj palcami za jej zewnętrzna wargi sromowe. Jednocześnie delikatnie uderzaj i liż językiem okolice łechtaczki i wejście do pochwy. Podczas wykonywania tej czynności upewnij się, że robisz to delikatnie i zwracaj uwagę na reakcje kobiety. Dopiero później możesz zacząć mocniej uciskać łechtaczkę przy pomocy języka. Większość kobiet musi być bardzo mokrych by móc cieszyć się tym intensywnym odczuciem.

Ostrzeżenia
  • Seks oralny może być przyczyną zachorowania na raka krtani i przełyku.
5

Ssanie.

Odsłoń łechtaczkę delikatnie rozkładając wargi sromowe. Zacznij bardzo delikatnie ją ssać, następnie wypuść ją i zacznij ponownie. Czynność ta niesamowicie podkręci twoją kobietę i rozgrzeje, abyś mógł zastosować dalsze techniki.

6

Przytrzymaj łechtaczkę.

Przytrzymaj łechtaczkę w ustach i delikatnie ją ssij. W tym samym czasie zacznij wokół niej zataczać językiem kółka. Możesz to zrobić bardzo delikatnie bądź agresywnie lub tez połączyć oba te style – oczywiście najpierw dowiedz się, co lubi twoja partnerka. Poprawnie wykonana czynność sprawi, że kobieta będzie bardzo pobudzona.

7
kobieta i mężczyzna w łóżku

To jest proste jak A-B-C.

Podczas wykonywania minety spróbuj przy pomocy języka napisać na jej intymnych miejscach cały alfabet. Język będzie poruszał się w różnych kierunkach, co z pewnością będzie działało bardzo pobudzająco. Możesz wykorzystać dowolne literki. Zwróć uwagę, które z nich dają jej najwięcej przyjemności i zapamiętaj je.

8

Co należy pamiętać, zanim przystąpisz do robienia minety:

  • Weźcie wspólny prysznic lub kąpiel. Dzięki temu upewnisz się, że partnerka jest czysta i świeża. Nałóż specjalny żel lub lubrykant, który może poprawić smak i jakość stymulacji.

  • Zapytaj partnerkę, co lubi. Ona może dać ci wskazówki, co powinieneś robić, takie jak: mocniej, szybciej, wolniej, zrób kółka, itp.

  • Zanim przystąpisz do działania wypełnij całe usta śliną. W trakcie wykonywania minety nigdy nie dotykaj partnerki suchym palcem lub językiem.

  • Nie kieruj się w stronę łechtaczki, dopóki nie będziesz mieć pewności, że partnerka jest rozgrzana i pobudzona. Spróbuj na początek delikatnie całować i lizać okolice ud i pochwy.

  • Korzystaj z wielu sposobów, aby pobudzić partnerkę. Jeśli stale będziesz powtarzać ten sam ruch, twoja partnerka może stać się na niego niewrażliwa. Zapamiętaj różne sposoby na robienie minety i wykorzystaj je.

  • Jeśli zauważysz, że partnerka będzie już bardzo pobudzona możesz włożyć do pochwy jednego lub dwa palce.

  • Nie przestawaj jej dotykać, gdy tylko osiągnie orgazm. Kontynuuj działanie, co sprawi, że partnerka będzie miała ochotę na jeszcze więcej.

  • Łechtaczka ma więcej zakończeń nerwowych niż główka penisa. Zatem bądź bardzo delikatny i uważaj, by jej nie uszkodzić.

Ostrzeżenia
Przeczytaj teraz: Jak zrobić minetę?
 2.6/5 (567 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (25)

tw mm - 2016-07-29
czytaj 8, nie czytaj 4 (!!!!)
dvf38734 - 2016-02-26
Znalazłem świetną metodę dzięki której wasza dziewczyna normalnie wybuchnie z rozkoszy :D U mnie to działa i nawet nie wiecie co ona wyprawia gdy jej to robie.
https://minetka.wordpress.com
Chodaczek123 - 2015-07-28
wy jesteście jacyś pojebani !!!
perfecto - 2015-05-11
Kazdy ma swoja metode, a nie kazda dziala na swoja panne, . ja rysuje jezykiem liczby , na start do 10, pozniej licze do 69 chociaz malo kiedy dolicze,.. Daty, itd, . a partnerka tylko kmini co tam licze :p i czeka na 444444( moja ja kocha)... No i wiesz na nastepny raz ile czasu dodac do samego sexu, gdy ci spieszno do pracy,..
zbig42 - 2013-05-13
fajne porady
zenek50zenek - 2013-03-19
zeby kobieta doszła nie trzeba wcale jakiejś tam filozofii
zuziazyl - 2012-10-15
Dobry język zrobi wszystko tak jak ma być trochę praktyki i jest cacy.
zul - 2012-07-30
minetka wymaga poznania kobiety,wskazowki te niemusza byc trafne,liczy sie milosc i poznanie sie bez milosci nawet technika nie pomoze,
Minetka:)) - 2011-05-23
to do roboty kochani panowie i panie
!:))))
Woot - 2011-01-28

Ja tez musialem looknac z mistrzow :D

luman - 2011-01-25

Quote From mike27,
mistrzowie.org

sądzę że po dzisiejszym pojawieniu się na Mistrzach strona ma rekordową ilość wyświetleń;)

źle sądzisz tipy.pl w grudniu odwiedziło ponad 1,6 miliona użytkowników, także mimo głównej na mistrzach to rewelacji w górę nie ma :D

mike27 - 2011-01-25
mistrzowie.org

zbigi hajzer - 2011-01-25

Mistrzowski artykuł, mistrzowski post ! ;D PZDR

matt - 2011-01-25
mistrzowie.org :)
haaha - 2011-01-25
ilu mistrzów !!!!! :D :D :D
jane - 2011-01-25

i ja!;D

eloss - 2011-01-25
Ja tez z mistrzów :D całkiem ciekawy artkuł, jakby zamieszczali takie instrukcje w "normalnych" gazetach typu: fakt,polityka,powiatowa to drukarnie zarabiały by miliony, a gazety rozchodziły by się jak ciepłe bułeczki.
burzuj - 2011-01-25
I ja jestem z Mistrzów. :)
mistrz001 - 2011-01-25

gratuluje głównej

lizacz - 2011-01-25
witam mistrzów :)
bamber - 2011-01-24
musiałem zerknąć z mistrzów ;)
Arecky - 2011-01-24
Pozdrawiamy z mistrzów :)
plotkara - 2011-01-24
tez jestemk z mistrzow;p
poti - 2011-01-24

Quote From dajbucha,
W zasadzie to szukałem w Google pomocy na temat jak zrobić majonez.. Trafiłem tutaj i sklarował mi się pomysł. Zrobię jej minetę a ona niech się odwdzięczy i zapieprza robić ten majonez. Dzięki, artykuł był pomocny ! :)

Gratuluje obecności na Mistrzach :)

dajbucha - 2011-01-20
To fakt stary jak świat, że mężczyźni po prostu uwielbiają swoje penisy. Mogę nawet stwierdzić, że darzą je większą...
Jak zrobić dobrze chłopakowi loda?
To fakt stary jak świat, że mężczyźni po prostu uwielbiają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt