Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak dobrze zrobić minetę?
Jak dobrze zrobić minetę?

Jak dobrze zrobić minetę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (565 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Prawidłowo wykonana mineta może zapewnić kobiecie niezapomniany orgazm. Dlatego też, jeśli chodzi o satysfakcję, wiele kobiet wolą minetę od pełnego współżycia. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo zrobić minetę przeczytaj poniższe wskazówki. Sztuka ta wymaga praktyki, ale przyniesie to radość zarówno tobie jak i twojej partnerce.
1

Techniki przy użyciu ust.

Wstępne lizanie.

Rozpocznij od lizania językiem jej wejścia do pochwy. Kieruj się w stronę łechtaczki, a następnie przejdź do zewnętrznych krawędzi pochwy po obu jej stronach. Pieść partnerkę z góry do dołu i odwrotnie, to doskonały sposób na rozpoczęcie gry miłosnej, rozluźnienie partnerki i wprowadzenie jej w odpowiedni nastrój.

2

Przytrzymaj wargi.

Przy pomocy swoich ust chwyć wargi sromowe kobiety i delikatnie je razem przytrzymaj. Raz na jakiś czas wsuń pomiędzy nie język i zacznij delikatnie je pieścić. Całość powtórz.

3

Współżycie przy użyciu języka.

Kobiety mają najwięcej zakończeń nerwowych w okolicy wejścia do pochwy i w pierwszych kilku jej centymetrach wewnątrz. Wsuń więc jeżyk do pochwy i zacznij uderzać nim w okolicy zewnętrznych krawędzi. Następnie liż ją delikatnie przy pomocy okrężnych ruchów języka.

4

Ciągnięcie.

Delikatnie pociągaj palcami za jej zewnętrzna wargi sromowe. Jednocześnie delikatnie uderzaj i liż językiem okolice łechtaczki i wejście do pochwy. Podczas wykonywania tej czynności upewnij się, że robisz to delikatnie i zwracaj uwagę na reakcje kobiety. Dopiero później możesz zacząć mocniej uciskać łechtaczkę przy pomocy języka. Większość kobiet musi być bardzo mokrych by móc cieszyć się tym intensywnym odczuciem.

Ostrzeżenia
  • Seks oralny może być przyczyną zachorowania na raka krtani i przełyku.
5

Ssanie.

Odsłoń łechtaczkę delikatnie rozkładając wargi sromowe. Zacznij bardzo delikatnie ją ssać, następnie wypuść ją i zacznij ponownie. Czynność ta niesamowicie podkręci twoją kobietę i rozgrzeje, abyś mógł zastosować dalsze techniki.

6

Przytrzymaj łechtaczkę.

Przytrzymaj łechtaczkę w ustach i delikatnie ją ssij. W tym samym czasie zacznij wokół niej zataczać językiem kółka. Możesz to zrobić bardzo delikatnie bądź agresywnie lub tez połączyć oba te style – oczywiście najpierw dowiedz się, co lubi twoja partnerka. Poprawnie wykonana czynność sprawi, że kobieta będzie bardzo pobudzona.

7
kobieta i mężczyzna w łóżku

To jest proste jak A-B-C.

Podczas wykonywania minety spróbuj przy pomocy języka napisać na jej intymnych miejscach cały alfabet. Język będzie poruszał się w różnych kierunkach, co z pewnością będzie działało bardzo pobudzająco. Możesz wykorzystać dowolne literki. Zwróć uwagę, które z nich dają jej najwięcej przyjemności i zapamiętaj je.

8

Co należy pamiętać, zanim przystąpisz do robienia minety:

  • Weźcie wspólny prysznic lub kąpiel. Dzięki temu upewnisz się, że partnerka jest czysta i świeża. Nałóż specjalny żel lub lubrykant, który może poprawić smak i jakość stymulacji.

  • Zapytaj partnerkę, co lubi. Ona może dać ci wskazówki, co powinieneś robić, takie jak: mocniej, szybciej, wolniej, zrób kółka, itp.

  • Zanim przystąpisz do działania wypełnij całe usta śliną. W trakcie wykonywania minety nigdy nie dotykaj partnerki suchym palcem lub językiem.

  • Nie kieruj się w stronę łechtaczki, dopóki nie będziesz mieć pewności, że partnerka jest rozgrzana i pobudzona. Spróbuj na początek delikatnie całować i lizać okolice ud i pochwy.

  • Korzystaj z wielu sposobów, aby pobudzić partnerkę. Jeśli stale będziesz powtarzać ten sam ruch, twoja partnerka może stać się na niego niewrażliwa. Zapamiętaj różne sposoby na robienie minety i wykorzystaj je.

  • Jeśli zauważysz, że partnerka będzie już bardzo pobudzona możesz włożyć do pochwy jednego lub dwa palce.

  • Nie przestawaj jej dotykać, gdy tylko osiągnie orgazm. Kontynuuj działanie, co sprawi, że partnerka będzie miała ochotę na jeszcze więcej.

  • Łechtaczka ma więcej zakończeń nerwowych niż główka penisa. Zatem bądź bardzo delikatny i uważaj, by jej nie uszkodzić.

Ostrzeżenia
Przeczytaj teraz: Jak zrobić loda?
 2.6/5 (565 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (24)

dvf38734 - 2016-02-26
Znalazłem świetną metodę dzięki której wasza dziewczyna normalnie wybuchnie z rozkoszy :D U mnie to działa i nawet nie wiecie co ona wyprawia gdy jej to robie.
https://minetka.wordpress.com
Chodaczek123 - 2015-07-28
wy jesteście jacyś pojebani !!!
perfecto - 2015-05-11
Kazdy ma swoja metode, a nie kazda dziala na swoja panne, . ja rysuje jezykiem liczby , na start do 10, pozniej licze do 69 chociaz malo kiedy dolicze,.. Daty, itd, . a partnerka tylko kmini co tam licze :p i czeka na 444444( moja ja kocha)... No i wiesz na nastepny raz ile czasu dodac do samego sexu, gdy ci spieszno do pracy,..
zbig42 - 2013-05-13
fajne porady
zenek50zenek - 2013-03-19
zeby kobieta doszła nie trzeba wcale jakiejś tam filozofii
zuziazyl - 2012-10-15
Dobry język zrobi wszystko tak jak ma być trochę praktyki i jest cacy.
zul - 2012-07-30
minetka wymaga poznania kobiety,wskazowki te niemusza byc trafne,liczy sie milosc i poznanie sie bez milosci nawet technika nie pomoze,
Minetka:)) - 2011-05-23
to do roboty kochani panowie i panie
!:))))
Woot - 2011-01-28

Ja tez musialem looknac z mistrzow :D

luman - 2011-01-25

Quote From mike27,
mistrzowie.org

sądzę że po dzisiejszym pojawieniu się na Mistrzach strona ma rekordową ilość wyświetleń;)

źle sądzisz tipy.pl w grudniu odwiedziło ponad 1,6 miliona użytkowników, także mimo głównej na mistrzach to rewelacji w górę nie ma :D

mike27 - 2011-01-25
mistrzowie.org

zbigi hajzer - 2011-01-25

Mistrzowski artykuł, mistrzowski post ! ;D PZDR

matt - 2011-01-25
mistrzowie.org :)
haaha - 2011-01-25
ilu mistrzów !!!!! :D :D :D
jane - 2011-01-25

i ja!;D

eloss - 2011-01-25
Ja tez z mistrzów :D całkiem ciekawy artkuł, jakby zamieszczali takie instrukcje w "normalnych" gazetach typu: fakt,polityka,powiatowa to drukarnie zarabiały by miliony, a gazety rozchodziły by się jak ciepłe bułeczki.
burzuj - 2011-01-25
I ja jestem z Mistrzów. :)
mistrz001 - 2011-01-25

gratuluje głównej

lizacz - 2011-01-25
witam mistrzów :)
bamber - 2011-01-24
musiałem zerknąć z mistrzów ;)
Arecky - 2011-01-24
Pozdrawiamy z mistrzów :)
plotkara - 2011-01-24
tez jestemk z mistrzow;p
poti - 2011-01-24

Quote From dajbucha,
W zasadzie to szukałem w Google pomocy na temat jak zrobić majonez.. Trafiłem tutaj i sklarował mi się pomysł. Zrobię jej minetę a ona niech się odwdzięczy i zapieprza robić ten majonez. Dzięki, artykuł był pomocny ! :)

Gratuluje obecności na Mistrzach :)

dajbucha - 2011-01-20
Kiedy twój mężczyzna śpi, obudź go w szczególny sposób.  Możesz być pewna, że wyzwolisz w nim nowe, nieznane dotąd...
Jak za pomocą seksu oralnego obudzić mężczyznę?
Kiedy twój mężczyzna śpi, obudź go w szczególny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt