Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak grać w rozbieranego pokera?

Jak grać w rozbieranego pokera?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chcesz wprowadzić troszkę pikanterii i emocji do wieczornej gry w pokera? Zaproponuj współgraczom rozbieranego pokera. Z oczywistych powodów, tego typu gra powinna być przeznaczona tylko dla dorosłych. Rozbierany poker zawsze wzbudza mnóstwo emocji i doda pieprzyku Waszym zwykłym rozgrywkom.
1
Zanim jednak przedstawisz znajomym swoją propozycję, zastanów się czy Twoi znajomi są osobami otwartymi na tego typu propozycje. Jest to bowiem gra dla par, potencjalnych kochanków lub ludzi, którzy lubią tego typu zabawy i dla których widok nagiego ciała nie będzie od razu działał pobudzająco lub szokująco. Nie powinno się do tej gry nikogo zmuszać, to powinna być dobrowolna decyzja każdej osoby chcącej wziąć w niej udział.
2
W rozbieranym pokerze zamiast grać na pieniądze, grasz na ubrania. Możecie zacząć grać o pieniądze, a potem przejść do gry o ubrania. W momencie, gdy danej osobie skończą się pieniądze zaczyna grać ubraniami. Jeśli przegrywasz, ściągasz jakąś część garderoby. Możecie grać w jakąkolwiek wariację gry, ważne żeby reguły były jasne dla wszystkich.
3
Przed przystąpieniem do gry należy się zastanowić ile warta jest każda część garderoby. Jeśli skarpetka jest warta jeden zakład, to czy koszula jest warta dwa? Zadecydujcie o tym przed rozpoczęciem gry, żeby uniknąć niepotrzebnych konfliktów i nieporozumień.
4
Kiedy jest koniec gry? Będziesz wiedział. Jeśli ktoś będzie siedział już w samej bieliźnie, albo w jakiejś jej części obejmując się, zakrywając i zgłosi, że rezygnuje – oznacza to koniec gry. Nigdy nikogo nie zmuszaj do kontynuacji gry, żeby rozebrać tą osobę. Jeśli ktoś nie ma nic przeciwko straceniu wszystkich ubrań – ok, jego sprawa. Ale jeśli ktoś uważa, że rozebranie się do bielizny wystarczy, nie należy naciskać.
 3.5/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Karolinas - 2012-10-23
Kobiety mają ten plus, że czasem do ubioru wliczamy także biżuterię a tutaj przodujemy :) tak samo jak przy ilości bielizny :)
zibi - 2010-09-14
Więc Alicjo to nie jest dla Ciebie gra. Kiedyś zagralismy ze znajomymi ale do bielizny. Było bardzo wesoło, potem udalismy się do swoich sypialni....
Alicja - 2010-06-11
nie sądzę żebym mogła się rozebrać do naga przy obcych ludziach. na pewno faceci mają frajdę przy tej grze ale kobiety mogą się już czuć zażenowane.
Kobiety mają niesłychane szczęście. Pomimo, że większość kobiet osiąga orgazm łechtaczkowy mają one jeszcze możliwość...
Jak znaleźć punkt G?
Kobiety mają niesłychane szczęście. Pomimo, że większość kobiet osiąga orgazm...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt