Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak nakładać cienie do powiek?
Jak nakładać cienie do powiek?

Jak nakładać cienie do powiek?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wydaje się, że nakładanie cienia do powiek to nic trudnego, jednak w rzeczywistości wcale tak nie jest. Dużo kobiet dopiero po wielu latach praktyki dowiaduje się jak prawidłowo nakładać cienie, by makijaż nie był nierówny, zbyt ciemny lub też nazbyt kolorowy. Ważne jest także, by nakładać cienie na tyle mocno, by były trwałe, ale w też w takiej ilości, by nie tworzyły się grudki albo cień się nie osypywał. Poniżej znajdziesz wskazówki jak nakładać cienie do powiek, są to dobre rady wizażystów, które z pewnością przydadzą się każdej kobiecie, która chce ładnie wyglądać.
1

Dobre połączenie to podstawa.

Teoretycznie każda kobieta wie, że aby uzyskać ładny efekt należy łączyć kolory, ale jak? Najlepiej korzystać z trzech różnych kolorów. Bazę powinien stanowić najjaśniejszy z odcieni, załamanie powieki należy wyróżnić cieniem najbardziej wyrazistym z zestawu, a główny kolor nanieść na powiekę. Ale jak je ze sobą połączyć, żeby płynnie przechodziły między sobą jak kolory tęczy? Zacznij od najjaśniejszego koloru i nanieś go na całą powiekę aż po łuk brwiowy. Następnie nanieś na powiekę kolor pośredni i na samym końcu kolor najciemniejszy (w zagłębieniu powieki). Jeżeli przesadzisz z najciemniejszym cieniem makijaż może być nieco teatralny. Pamiętaj także by nie nakładać cieni zbyt grubo. Ćwicz różne warianty makijażu na kilka dni przed planowanym wyjściem, jeżeli zaczniesz w ostatniej chwili - może ci się nie udać.

2

Używaj cieni, których kolor podkreśli twoje oczy.

Dawno minęły te czasy, kiedy styliści odradzali używanie niebieskiego cienia. Doskonale sprawdza się podkreślanie niebieskich oczu cieniem w tym samym kolorze. Jednocześnie niebieski cień doskonale wygląda również jako kolor kontrastowy np. głęboki odcień niebieskiego do brązowych oczu lub niebieskie oczy podkreślone złoto- brązowym cieniem.

Jak odświeżyć zaschnięty eyeliner w żelu?
Jak zrobić kocią kreskę na powiece używając łyżki?
Jak dobrać cień do koloru oczu?
Jak dobrać makijaż do koloru włosów?
3

Nigdy nie stosuj ciemnych cieni na łuk brwiowy.

No chyba, że planujesz sesje zdjęciową do nowego Vogue. Możesz stosować ciemny cień poniżej łuku brwiowego, ale nie nakładaj go na samą kość, o ile nie jest w naturalnym kolorze.

4

Ciemny cień może zaszkodzić.

Gdy nakładasz ciemny cień w załamaniu powieki musisz bardzo uważać, by nałożyć go tylko na zewnętrzną krawędź, w przeciwnym razie oczy będą wyglądać na mniejsze i zmęczone.

5

Nakładaj cień na bazę.

Baza to doskonałe rozwiązanie, ponieważ dzięki niej makijaż przetrwa przez wiele godzin. Aby cienie pozostawały na swoim miejscu przez długi czas, użyj specjalnej bazy pod cienie do powiek lub zwykłego podkładu. Gdy baza jest dobra, możesz nawet wybrać się na ostry trening na siłownie, a makijaż pozostanie nienaruszony.

6

Połyskujące cienie są sexy, ale podkreślają zmarszczki.

Połyskujące lub brokatowe cienie mogą bardzo ładnie wyglądać na oku, ale jednocześnie podkreślają nierówności powieki, bruzdy i zmarszczki. Jeżeli nie masz jeszcze zmarszczek, możesz śmiało spróbować dodać nieco blasku do swojego makijażu. Powieki pomalowane na beżowo w połączeniu ze złotym, rozświetlającym cieniem naniesionym na łuk brwiowy, będą wyglądać fantastycznie.

7

Smoky eyes wygląda świetnie, ale ogranicz go do powiek.

Często robisz makijaż smoky eyes? Cień powinien znajdować się tylko na powierzchni górnej powieki i zaraz pod linią dolnych rzęs. Nie nakładaj cienia powyżej załamania powieki.

8

Jak dopasować cienie do czerwonej szminki? ,

Zawsze pamiętaj złotą regułę: im silniej podkreślone oczy, tym delikatnie usta i na odwrót. Jeżeli wiec stawiasz na czerwoną szminkę, zatuszuj tylko niedoskonałości na powiekach korektorem lub podkładem i nałóż jasny, delikatny, rozświetlający cień.

9

Rozjaśnij oczy bielą.

Rola białego koloru w makijażu oczu bywa niedoceniana. Białym cieniem lub kredką rozjaśnij delikatnie wewnętrzne kąciki oczu, dzięki temu będą one wyglądać na większe. Będziesz zaskoczona jak ten niepozorny zabieg „otwiera” oczy. Ten trik jest bardzo delikatny, możesz, więc stosować go w makijażu do pracy.

10

Nie bój się kolorów.

Możesz eksperymentować z różnymi kolorami, choćby dla zabawy. Połączenie szarego i lawendowego wygląda wspaniale praktycznie przy każdym kolorze oczu. Jeżeli kupiłaś cień, który okazał się dla ciebie zbyt ciemny, nie wyrzucaj go, możesz przecież zmieszać go z innym odcieniem, z którym będzie świetnie współgrać.

 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli szukasz sposobów na to, by podkreślić oczy i sprawić, że będą się wyróżniać, to musisz przeczytać ten artykuł....
10 trików w makijażu oczu
Jeśli szukasz sposobów na to, by podkreślić oczy i sprawić, że będą się wyróżniać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt