Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Ojca > Kartki na Dzień Ojca > Jak zrobić kartkę dla taty?

Jak zrobić kartkę dla taty?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Stwórz własnoręcznie kartkę dla taty na Dzień Ojca. Po co kupować gotowe kartki w sklepie, skoro możesz zaskoczyć tatę i przygotować coś samodzielnie.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Papier do drukarki, Papier techniczny biały i niebieski (może być inny kolor), Taśma klejąca, Nożyk do cięcia, Kostka introligatorska, Linijka, Taśma dwustronna, Biały mazak, Chusteczka z materiału., Szablon do wydruku i wycięcia.
1
szablon kartki
Wydrukuj szablon na białym papierze z bloku technicznego. Wytnij go i sklej z kolorową kartka z bloku technicznego.
2
kartka dla taty - krok 2.
Obrysuj kontur na kolorowym papierze i wytnij go. Możesz podkleić kartki razem, aby się nie rozsuwały, tak jak na zdjęciu. Wytnij otwór na kieszeń (zaznaczony na szablonie grubą czarną linią). Za pomocą kostki introligatorskiej zagnij papier w miejscu zaznaczonym czarną przerywaną linią (tuż przy klapie). Usuń szablon. Przewróć kolorowy papier na druga stronę.
3
kartka dla taty - krok 3.
Zagnij klapę. Mocno 'przyprasuj' kostką introligatorską. Za pomocą białego markera narysuj dookoła zagięcia ścieg (najlepiej znów od linijki). W środku napisz życzenia dla taty. Odwróć kartkę.
4
kartka dla taty - krok 4.
Za pomocą dwustronnej taśmy klejącej naklej od tyłu na kartkę papier, który będzie stanowił osłonę i będzie zakrywać wystającą chusteczkę.
5
kartka dla taty - krok 5.
Pod kieszonką białym markerem narysuj wzór kieszonki, tak jak na zdjęciu. Możesz też napisać 'Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Ojca'. Włóż w kieszonkę przygotowaną i ładnie zagiętą chusteczkę. Gotowe!
 4.4/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli Twój tato bardzo lubi czytać książki ten prezent będzie dla niego idealny. Na pewno ucieszy go oryginalna,...
Jak zrobić zakładkę do książki na Dzień Taty?
Jeśli Twój tato bardzo lubi czytać książki ten prezent...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt