Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zwiększyć penisa?
Jak zwiększyć penisa?

Jak zwiększyć penisa?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (119 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W dzisiejszych czasach, kiedy uzyskanie wzwodu nie jest już takim problemem dla mężczyzn, ponieważ wynaleziono viagrę, mężczyźni doszukują się innych problemów. Wielu z nich zamęcza się z powodu zbyt krótkiego członka.
Większość mężczyzn nie zdaje sobie sprawy z tego, że w ich penisach znajdują się mięśnie odpowiedzialne za utrzymywanie członka w stanie erekcji. Jest to tak zwany mięsień łonowo-guziczny. Ćwiczenie tego mięśnia pomaga w utrzymaniu penisa w stanie wzwodu przez dłuższy czas i wzmacnia doznania. Jednak ćwiczenia tego mięśnia nie mają wpływu na rozmiar penisa. Za to odpowiedzialne są inne grupy mięśni, tzw. mięśnie jamiste Ischio Cavernous i Bulbo Cavernous. Znajdują się one w trzonie penisa i otaczają go jak pierścienie lub pasek. Mogą one być ćwiczone poprzez ich rozciąganie, przez co stają się bardziej elastyczne, a penis staje się większy.
1
Jednym z ćwiczeń pomagających wydłużyć penisa jest tzw. zsuwanie pierścienia. Przygotuj odpowiednio swojego penisa, zanim przystąpisz do ćwiczenia. Zmocz mały ręcznik w ciepłej wodzie i owiń nim penisa. Trzymaj tak około 20-30 minut. Następnie posmaruj członka odrobiną lubrykantu lub oliwki. Doprowadź członka do stanu wzwodu, jednak nie może on być zbyt twardy. Palcem wskazującym i kciukiem utwórz pierścień. Załóż go na penisa u jego podstawy. Zaciśnij mocno i powoli przesuwaj w kierunku główki penisa. Uwięziona w środku krew będzie siłą przepychana do główki penisa. Ciśnienie wewnątrz wzrośnie. W momencie, gdy jedna dłoń zbliża się do główki penisa, zrób z drugiej pierścień i zaciśnij u nasady członka. Powtórz to ćwiczenie kilka razy.
2
Usiądź na piłeczce tenisowej lub piłce ręcznej umieszczonej między moszną a odbytem. Napinaj mięśnie odbytu i mięśnie, które zaciskasz, gdy chcesz powstrzymać mocz. Każde napięcie mięśni utrzymuj przez dziesięć sekund. Nie jest to jednak takie proste jak się wydaje. Rozluźnij mięśnie na dziesięć sekund po czym znów napnij mocno na kolejne dziesięć. Powtarzaj to przez trzy minuty.
3
Usiądź na rogu krzesła lub deski klozetowej. Doprowadź penisa do pełnego wzwodu. Owiń go małym ręcznikiem i zaciśnij go wokół. Napinaj mocno mięśnie penisa. Owinięty ręcznikiem penis nie będzie miał dużo miejsca, aby powiększać swą objętość swobodnie. Będzie próbował ‘rozsadzić’ ręcznik. Trzymaj napięte mięśnie przez około trzy do pięciu sekund. Następnie rozluźnij. Powtórz do dziesięciu razy. Wykonuj to ćwiczenie regularnie.
4
Istnieje również powszechna opinia, że stosowanie kremów z zawartością testosteronu/andostendrionu (prekursora testosteronu) na główkę penisa może zwiększyć jego objętość.
 2.3/5 (119 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

nosleep - 2015-05-03
Kupcie sobie preparat SizePower. Mój facet to bierze i wydłużył mu się o jakieś 4 cm! Sama w to nie wierzyłam ale naprawdę sprzęt się zrobił o wiele większy!
fdfa - 2012-12-28
maly i co działa ?
maly - 2010-06-16
Nie wiem co myśleć o skuteczności takich ćwiczeń. Problem mam i chyba je wypróbuje. Może jakiś efekt będzie
Wielu mężczyzn traci poczucie własnej wartości i pewność siebie powodu zbyt krótkiego (ich zdaniem) członka. Ponadto,...
Jak powiększyć członka domowymi sposobami?
Wielu mężczyzn traci poczucie własnej wartości i pewność...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt