Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Wrzody > Jak naturalnie leczyć wrzody dwunastnicy?

Jak naturalnie leczyć wrzody dwunastnicy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Wrzody dwunastnicy charakteryzują się bólem i dyskomfortem w nadbrzuszu. Zazwyczaj pojawia się w 1 do 3 godzin po posiłkach. Chory odczuwa ucisk na żołądek, czasami kłucie. Bóle ustępują po spożyciu pokarmu (wystarczy nawet kromka chleba) lu przyjęciu leków. Wrzody mogą być spowodowane infekcją bakteryjną, upośledzeniem układu immunologicznego, spożywania zbyt dużej ilości alkoholu i leków przeciwzapalnych, takich jak aspiryna i ibuprofen. Dużą rolę odgrywa również nieregularne przyjmowanie posiłków, niezdrowe posiłki oraz stres. Jednak, są sposoby, aby sobie ulżyć w bólu. Zamiast szprycować się lekami możesz zastosować domowe sposoby walki z wrzodami lub wspomagać nimi kurację zapisaną przez lekarza.
Przeczytaj teraz: Jak zdiagnozować wrzody?
 3.4/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

joanna923 - 2015-03-16
Kto pisał powyższy artykuł? Jakiś niedouczony dziennikarzyna chyba bo akurat przy chorobie wrzodowej należy unikać cytrusów. .. wiec pomarańcze nie mogą być lekarstwem! !!! Żenada
Ewa, Wrocław - 2014-04-07
ODŻYWIANIE PRZY CHOROBIE WRZODOWEJ / OTYŁOŚCI (CHOLESTEROL) / NADWADZE / CUKRZYCY / NADCIŚNIENIU / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. *****

1. Jemy niskotłuszczowo czyli:
INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU.

2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne):
NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU.

3. Puenta to tabele:
IŻ PRODUKTU.

P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjaśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane.

4. Wykluczamy jednak z diety (niezdrowe dla człowieka) tzw:
WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU.
wiolka - 2010-08-30
Chyba tak naprawde gastroskopia w tym przypadku jest niezbędna.Chociaz patrzac na to z drugiej strony-człowiek jak ma zgagę to nie mysli od razu ze moga to byc wrzody...
Kassa - 2010-07-22
Na necie jest sporo napisane o marchewce. Ponoć przy wrzodach dwunastnicy trzeba spożywać dziennie pół kilo gotowanej marchewki (dla wagi 80kg, dla wagi 20 kg - 0,2 kg).

Marchewkę trzeba wybrać ładną bez przebarwień. Przygotowujemy ją wieczorem i jemy rano przed śniadaniem. Marchewkę myjemy, NIE obieramy i gotujemy przez godzinę pod przykryciem z łyżką stołową masła (pełne a nie dietetyczne) oraz szczyptą soli. Po ugotowaniu odcedzamy marchewkę i odkładamy na talerzyk (nie płuczemy). Rano ściągamy skórkę i zjadamy dokładnie ją gryząc. Normalne śniadanie można zjeść po 30 minutach od czasu zjedzenia marchewki.
Hiszpanka - 2010-07-05
Sok z kapusty na wrzody dwunastnicy!

E.Strehler i K.Hinziker, lekarze z Medycznej Kliniki Uniwersyteckiej w Bernie, przetestowali działanie soku z kapusty na pewnej grupie pacjentów cierpiących na wrzody dwunastnicy. Po upływie trzech tygodni (w niektórych przypadkach wcześniej), zdjęcia rentgenowskie przestały wykazywać obecność wrzodów. Bóle i zgaga, towarzyszące chorobie wrzodowej, ustąpiły już po kilku dniach.
Ból brzucha to jedna z częściej doskwierających nam dolegliwości. Powód może być prozaiczny (niestrawność, wzdęcia),...
Co może oznaczać ból brzucha?
Ból brzucha to jedna z częściej doskwierających nam...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Bogumila Sikora
  • Grzegorz Grzasko
  • Grazyna Gorczyca
  • Leszek Panacheda
  • Anna Grzywka
  • Monika Rojek
  • Małgorzata Stankiewicz
  • Ewa Kucińska
pasożyt