Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak najlepiej uprawiać seks?
Jak najlepiej uprawiać seks?

Jak najlepiej uprawiać seks?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (205 ocen)
Oceń 
Udostępnij

Poniżej znajdziecie pięć najlepszych pozycji seksualnych. Na pierwszy rzut oka mogą się one wam wydać znajome, ale wszystkie wzbogacone są o coś ekstra, co pozwoli wam poczuć dreszcz na całym ciele, pomoże osiągnąć wspaniały orgazm i sprawi, że ty i twój partner będziecie szczęśliwi jak nigdy dotąd. Niektóre z tych pozycji pozwalają się skupić na łechtaczce, inne zaś posłużą do lepszej stymulacji punktu G, a jeszcze inne mają zwiększyć waszą wspólnotę emocjonalną. Przeczytaj poniższe wskazówki i zastosuj je w sypialni, a zwiększysz prawdopodobieństwo osiągnięcia najlepszego orgazmu w życiu.

1

Ty i twój mężczyzna szybko zrozumiecie, dlaczego pozycja, w której siedzisz okrakiem na partnerze z podkulonymi nogami jak do przysiadu, jest taka gorąca. Jest to jedna z najprostszych pozycji, która umożliwia dobre ułożenie mięśni waginy wokół żołędzi, co gwarantuje osiągnięcie kosmicznego orgazmu. Ta pozycja gwarantuje także głęboką penetrację i intensywność pchnięć, która umożliwi ci kontrolę nad orgazmem. Pozycja podobna do przysiadu umożliwi ci odczuwanie całej długości jego penisa, a napięcie mięśniowe, które wyzwalają twoje mięśnie, by utrzymać się na partnerze, zintensyfikuje przeżywany orgazm.

Jak to zrobić?

Mężczyzna powinien położyć się na plecach, ty usiądź na nim okrakiem i bardzo powoli opuszczaj się na jego miednicę, tak by jego penis powoli wsunął się w ciebie, ale zamiast siedzieć na nim podnieś się delikatnie tak, jakbyś na nim kucała. Połóż ręce na jego udach, brzuchu lub klatce piersiowej, by trochę się wesprzeć. Poruszaj się w górę i w dół, da wam to zupełnie inne odczucia, niż poruszanie się do przodu i do tyłu, które jest zazwyczaj stosowane, gdy kobieta jest na górze. Zacznij od szybkich, ale płytkich pchnięć, które dotykają tylko samego czubka jego penisa, następnie zwolnij tempo, ale zwiększ głębokość pchnięć tak, by jego penis całkowicie się w tobie zanurzał. Niesamowite tarcia, jakie sama tworzysz, pozwolą ci przeżywać podwójną satysfakcję stymulując krawędzie waginy przy płytkich pchnięciach i punkt G podczas pchnięć głębokich. Jeżeli się zmęczysz, możesz odchylić się do tyłu i wesprzeć rękami na jego udach lub nawet kolanach, wtedy uczucie przyjemności rozłoży się także na łechtaczkę, a dodatkowo twoje wygięte w tył ciało zachęci partnera do pieszczot.

2

Z pozoru nudna pozycja, gdy twój partner leży na tobie, może stać się czymś niezwykle pobudzającym. Umożliwia ona po serii delikatnych, płytkich pchnięć zadnie „ostatecznego ciosu”, który pomoże ci osiągnąć szczyt. Orgazmy, do których prowadzi delikatna i powolna stymulacja są niejednokrotnie znacznie większe i intensywniejsze, niż te wywołane przez szybki intensywny stosunek. Przez głębokie odczuwanie i przeżywanie każdego pojedynczego pchnięcia możesz osiągnąć wyższy stopień przyjemności. Pomyśl o tym jak o zmianie biegów w samochodzie, przechodząc od razu od pierwszego do piątego otrzymasz szybki efekt, ale jeżeli twój erotyczny silnik będzie przechodził powoli od pierwszego do drugiego i tak dalej, może cały czas nucić zanim dotrze do celu. Poza tym to ustawienie, w którym ty i twój partner jesteście tak blisko i możecie na siebie patrzeć, wzbudza intymność, która czasem może się zgubić w szaleńczym pragnieniu osiągnięcia orgazmu. Wzajemne zaglądanie sobie głęboko w oczy, namiętne pocałunki i bliskość sprawią, że razem będziecie powoli wspinać się do orgazmu.

Jak to zrobić?

Ty i twój mężczyzna musicie być skierowani twarzami do siebie, super blisko siebie. Podnieś do góry nogi i każ mu poruszać się wewnątrz ciebie, następnie połóż nogi na nim i opleć je wokół jego bioder, możesz je dosyć mocno zacisnąć, to pomoże zwiększyć bliskość. Możesz to też zorganizować tak, byś mogła oprzeć nogi o ścianę, w ten sposób będziesz mogła używać siły swoich nóg by zwiększyć tempo. Napięcie mięśni i pewna kontrola sytuacji pomoże ci osiągnąć szczyt. Niektóre kobiety wymagają silnego skurczu mięśni, aby przenieść się na wyższy poziom przyjemności i osiągnąć orgazm. Ta pozycja umożliwia napięcie mięśni całego ciała przy jednoczesnym ciągłym ruchu. Możesz kontrolować stosunek przez napięcie mięśni ud. Wywołując udami nacisk na jego tułów umożliwiasz sobie lepsza stymulację wewnętrznych ścianek pochwy, rozluźniając mięśnie dajesz mu większą swobodę ruchów, które pomogą stymulować łechtaczkę i zwiększyć podniecenie w drodze do orgazmu.

3

Niezwykle przyjemna dla obojga partnerów może być specjalna wersja pozycji na pieska. Jest ona ekstremalnie przyjemna, ponieważ pozwala na silna stymulację punktu G. Ale nie jest to stymulacja jak w innych pozycjach, która pozwala na delikatne pocieranie tego punktu, ta pozycja umożliwia bezpośrednie uderzenie w punk G. Jest najbardziej zbliżona do ułożenia ciała zwierząt podczas kopulacji. Więc gdy ludzie chcą uwolnić swoją surową, nieokiełznaną seksualność powinni skorzystać z tej właśnie pozycji. Napięcie podkręca dodatkowo fakt, że żadne z was nie może obserwować twarzy partnera, wpływa to na obniżenie samoświadomości i pozwala zwiększyć odczuwanie przyjemności. Gdy nie jesteś w stanie korzystać ze zmysłu wzroku wyostrzają się inne zmysły, więc mocniej odczuwasz dotyk, zapach i dźwięk, co pozwala ci skupić się tylko na przyjemności i dążeniu do osiągnięcia orgazmu.

Jak to zrobić?

Ułóż się wygodnie na czworakach i pozwól by partner wszedł w ciebie od tyłu stojąc lub klęcząc na łóżku, ale zamiast wspierać się na rękach i kolanach opuść ramiona w dół i ułóż wygodnie przedramiona na płasko na łóżku przed sobą. Wygięcie pleców umożliwi ci lepszą kontrolę nad mięśniami pochwy, dzięki czemu będziesz mogła monitorować głębokość pchnięć. Jeżeli wygniesz plecy, nieznacznie „spłycisz” waginę, co pozwoli tylko na płytkie pchnięcia i stymulację tylko jej początkowych mięśni. Gdy mocniej się wygniesz, pochwa otworzy się i umożliwi głębszą penetrację. Dodatkowo umożliwia to lepszą stymulację główki penisa, która jest najbardziej wrażliwą jego częścią. Jeżeli nie podoba ci się głęboka penetracja, partner może używać okrężnych ruchów miednicy, by nie naciskać zbyt mocno na twoje pośladki. Jeżeli się zmęczysz, ułóż na łóżku ramiona i brzuch tak, by wypięte pozostały twoje pośladki. Możesz podłożyć poduszkę pod miednicę, będzie to doskonała pozycja do stymulacji punktu G, który znajduje się na ścianie pochwy od strony brzusznej.

4

Magiczna pozycja misjonarska to taka, która czerpie dużo z klasycznej pozycji misjonarskiej, ale zapewnia obojgu partnerów doskonałą stymulację. Tobie gwarantuje doskonała stymulację łechtaczki, a jemu żołędzi. W tej pozycji pachwina mężczyzny i kobiety są w stałym kontakcie, co może być niesamowicie pomocne w osiągnięciu orgazmu. Jest to doskonała pozycja do wywołania specyficznego skurczu mięśni, który może przenosić góry. To, że przyjęłaś pozycję materaca nie buduje atmosfery, ale sprawia, że twoje pośladki i mięśnie pochwy są ułożone tak, by odczuwać więcej przyjemności. Dodatkowo w tej pozycji rządzi twój facet, więc wymaga od ona od niego użycia mięśni ud i pośladków, co również może zwiększyć przyjemność.

Jak to zrobić?

Połóż się na plecach z szeroko rozłożonymi nogami i pozwól by partner wszedł w ciebie. Gdy już będzie w tobie, zaciśnij nieco nogi i opleć je wokół jego łydek, podeprzyj się na łokciach i lekko wygnij plecy. Takie ułożenie twojego ciała będzie stwarzać wrażenie bardziej intymnego, a tobie da silniejszą stymulacje łechtaczki. Ponieważ w tej pozycji możliwe są tylko małe ruchy, możesz je lepiej kontrolować, ponadto wygięcie penisa umożliwi stymulację górnej ściany pochwy. Jeżeli głęboka penetracja wywołuje u ciebie dyskomfort, poproś by partner używał tylko płytkich pchnięć i nie dojdzie wtedy do jego kontaktu z szyjką macicy. Co do ciebie, najlepiej będzie jeżeli zaciśniesz dolne partie mięśni bioder, umożliwi to rytmiczne ruchy miednicy co zwiększy twoje doznania.

5

W tej pozycji kobieta może naprawdę w 100% oglądać swojego mężczyznę w akcji, a to z całą pewnością zwiększa jej doznania. Moc tej pozycji polega na tym, że to partner przejmuje całą kontrolę, a ty możesz po prostu się odprężyć i przeżywać stymulację punktu G, ponieważ dolna cześć twojego ciała jest uniesiona w taki sposób, że kąt penisa umożliwia maksymalną penetrację. Dodatkowo pozycja ta gwarantuje ci podwojenie przyjemności, ponieważ nie tylko daje mężczyźnie możliwość uderzania w najbardziej unerwione miejsca, ale także umożliwia tobie samodzielną stymulację. Dzięki temu możesz równocześnie pobudzać dwa najgorętsze obszary twojego ciała, punk G i łechtaczkę. To umożliwi ci osiągnięcie kosmicznego wręcz orgazmu i z całą pewnością zadziała również na twojego partnera.

Jak to zrobić?

Zacznij leżąc na plecach z lekko rozsuniętymi nogami, twój partner powinien klęczeć przed tobą. Następnie on powinien podłożyć łokcie pod twoje kolana i podciągnąć je do góry, tak by nogi, pośladki i dolną część twoich pleców oderwać od łóżka pod kątem około 20-30 stopni. Grzbiet uda będzie wtedy dociśnięty do klatki piersiowej. Możesz też podłożyć pod pośladki jedną lub dwie poduszki (im więcej poduszek, tym mniej wy musicie zrobić), nachylenie bioder zmieni kąt penetracji i zapewni wam niesamowite doznania. On powinien bardzo łatwo wejść w ciebie, bo jego genitalia będą dokładnie na wysokości twoich. Odrobinę wysiłku będzie od ciebie wymagało utrzymanie ud razem, ale naprawdę warto się trochę pomęczyć. Takie ułożenie ciała pozwoli mężczyźnie doskonale utrzymać równowagę i wypchnąć biodra, kiedy twoje ciało będzie się od niego odsuwać, dzięki temu bardzo łatwo wprowadzi rytmiczny ruch, a im lepszy ruch tym większe szanse na osiągnięcie orgazmu.

Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 4.5/5 (205 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zuziatwardoch - 2015-09-22
jak się kochać gdy ma się 14 lat
Mamis - 2012-01-31
Jest tyle innych fajnych pozycji bardziej namiętnych np ona siedzi a on stoi lub klęczy przed nia i się całują i kochają. A wy na jedno kopyto
Jeśli będziesz się odpowiednio poruszać w pozycji na jeźdźca, możesz doświadczyć niesamowitego orgazmu, jakiego nigdy...
Jak się ruszać w pozycji na jeźdźca?
Jeśli będziesz się odpowiednio poruszać w pozycji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt