Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak najlepiej uprawiać seks?
Jak najlepiej uprawiać seks?

Jak najlepiej uprawiać seks?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (199 ocen)
Oceń 
Udostępnij

Poniżej znajdziecie pięć najlepszych pozycji seksualnych. Na pierwszy rzut oka mogą się one wam wydać znajome, ale wszystkie wzbogacone są o coś ekstra, co pozwoli wam poczuć dreszcz na całym ciele, pomoże osiągnąć wspaniały orgazm i sprawi, że ty i twój partner będziecie szczęśliwi jak nigdy dotąd. Niektóre z tych pozycji pozwalają się skupić na łechtaczce, inne zaś posłużą do lepszej stymulacji punktu G, a jeszcze inne mają zwiększyć waszą wspólnotę emocjonalną. Przeczytaj poniższe wskazówki i zastosuj je w sypialni, a zwiększysz prawdopodobieństwo osiągnięcia najlepszego orgazmu w życiu.

1

Ty i twój mężczyzna szybko zrozumiecie, dlaczego pozycja, w której siedzisz okrakiem na partnerze z podkulonymi nogami jak do przysiadu, jest taka gorąca. Jest to jedna z najprostszych pozycji, która umożliwia dobre ułożenie mięśni waginy wokół żołędzi, co gwarantuje osiągnięcie kosmicznego orgazmu. Ta pozycja gwarantuje także głęboką penetrację i intensywność pchnięć, która umożliwi ci kontrolę nad orgazmem. Pozycja podobna do przysiadu umożliwi ci odczuwanie całej długości jego penisa, a napięcie mięśniowe, które wyzwalają twoje mięśnie, by utrzymać się na partnerze, zintensyfikuje przeżywany orgazm.

Jak to zrobić?

Mężczyzna powinien położyć się na plecach, ty usiądź na nim okrakiem i bardzo powoli opuszczaj się na jego miednicę, tak by jego penis powoli wsunął się w ciebie, ale zamiast siedzieć na nim podnieś się delikatnie tak, jakbyś na nim kucała. Połóż ręce na jego udach, brzuchu lub klatce piersiowej, by trochę się wesprzeć. Poruszaj się w górę i w dół, da wam to zupełnie inne odczucia, niż poruszanie się do przodu i do tyłu, które jest zazwyczaj stosowane, gdy kobieta jest na górze. Zacznij od szybkich, ale płytkich pchnięć, które dotykają tylko samego czubka jego penisa, następnie zwolnij tempo, ale zwiększ głębokość pchnięć tak, by jego penis całkowicie się w tobie zanurzał. Niesamowite tarcia, jakie sama tworzysz, pozwolą ci przeżywać podwójną satysfakcję stymulując krawędzie waginy przy płytkich pchnięciach i punkt G podczas pchnięć głębokich. Jeżeli się zmęczysz, możesz odchylić się do tyłu i wesprzeć rękami na jego udach lub nawet kolanach, wtedy uczucie przyjemności rozłoży się także na łechtaczkę, a dodatkowo twoje wygięte w tył ciało zachęci partnera do pieszczot.

Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 4.5/5 (199 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Mamis - 2012-01-31
Jest tyle innych fajnych pozycji bardziej namiętnych np ona siedzi a on stoi lub klęczy przed nia i się całują i kochają. A wy na jedno kopyto
Jeśli będziesz się odpowiednio poruszać w pozycji na jeźdźca, możesz doświadczyć niesamowitego orgazmu, jakiego nigdy...
Jak się ruszać w pozycji na jeźdźca?
Jeśli będziesz się odpowiednio poruszać w pozycji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt