Tutaj jesteś: Nauka i Edukacja > Podstawówki i Gimnazja > Problemy w Szkole > Jak nie iść do szkoły?
Jak nie iść do szkoły?

Jak nie iść do szkoły?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (134 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie chcesz iść do szkoły? A może po prostu chcesz spędzić dzień w domu? Oto kilka sposobów, na to jak udawać chorobę i uniknąć wychodzenia z domu.
1

Udawanie rozpocznij już w nocy lub wcześnie rano koło godziny 5:00. Jeśli planujesz zostać w domu następnego dnia, już w nocy poinformuj mamę lub tatę, że nie czujesz się najlepiej. Ale bądź ostrożny, niektóre choroby, jak np. ból brzucha, zwykle przechodzą w ciągu nocy. Zatem nie w każdym przypadku należy udawać już w nocy. Czasem kłamstwo może się nie udać i w ostateczności będziesz musiał iść do szkoły.

  • Infekcja. Jeśli kiedykolwiek wcześniej przebyłeś infekcję bakteryjną lub wirusową, możesz powtórzyć objawy choroby. Będzie to bardziej realne. Jeśli spotkałeś kogoś, kto nie czuł się najlepiej i miał dreszcze, możesz udawać te same objawy. Rodzice pomyślą, że się zaraziłeś.

  • Problemy żołądkowe. Podczas kolacji nie jedz dużo. Jeśli rodzice zapytają, czy coś jest nie tak, odpowiedz, że boli cię brzuch. Upewnij się, że masz ukryte przekąski w pokoju, będziesz mógł wówczas pominąć posiłek, gdyż "nie czujesz się dobrze". Rodzice od razu pomyślą, że jesteś chory. Zabierz się za odrabianie zadania domowego. Co jakiś czas pochyl i trzymaj głowę w dół, rodzice zauważą, że nie czujesz się za dobrze i ból nie pozwala ci normalnie funkcjonować.

  • Ból gardła. To zadziała tylko wtedy, gdy twoi rodzice nie są przesadnie przewrażliwieni. Jeśli masz nadopiekuńczych rodziców, mogą od razu wysłać cię do lekarza i kłamstwo się wyda. Nie próbuj w tym przypadku takich sztuczek. Dzień przed planowaną chorobą powiedz rodzicom, że czujesz drapanie w gardle. Wieczorem między godziną 19:45 a 20:00 powiedz im, że jesteś bardzo zmęczony i boli cię głowa.

  • Dreszcze i grypa. Oddychaj przez usta, tak jakby Twój nos był zatkany. W obecności rodziców staraj się mówić przez nos. Jeśli jesteś w innym pomieszczeniu, niż rodzice, a cię o coś zapytają, odpowiadając im lekko przytrzymaj nos. Załóż na siebie kilka warstw odzieży, będzie to wyglądało tak jakbyś miał dreszcze. Chorzy często mają dreszcze. Kichaj głośno i wysmarkaj nos przed rodzicami. Zrób to nie tylko wtedy, gdy są obok, ale także tak, by mogli cię usłyszeć w sąsiednim pomieszczeniu. Gdy rodzice nie patrzą, pocieraj swoje oczy i czoło. Dzięki temu Twoja twarz będzie ciepła i czerwona. Możesz również skierować na twarz strumień suszarki. Następnie podejdź do rodziców i powiedz, że czujesz się tak, jakbyś miał gorączkę.

Jak wytrzymać w szkole?
Jak napisać podanie?
Jak szybko nauczyć się historii?
Jak wagarować?
Wskazówki
  • Jeśli rodzice nie nabiorą się na żaden z tych sposobów, zadzwoń do nich jak będziesz w szkole. Będziesz bardziej przekonujący, jeśli najpierw pójdziesz do szkoły, a później stwierdzisz, że nie jesteś w stanie przetrwać całego dnia. To dobry sposób na to, by uniknąć jakiegoś sprawdzianu. Musisz jednak pamiętać, że personel medyczny w szkole trudniej oszukać. Nie ma jednak takich badań, które mogłyby wykryć czy masz ból głowy czy brzucha.
  • Najlepszy sposób na oszukanie szkolnej pielęgniarki, to pójście do jej gabinetu półtorej lub dwie godziny po rozpoczęciu zajęć. Powiedz, że źle się czujesz i zapytaj czy nie mógłbyś u niej po prostu odpocząć przez chwilkę. Wróć do klasy. Po pewnym czasie znów idź do higienistki i powiedz, że jesteś chory i nie możesz się skupić. To z pewnością zadziała. Uzyskasz pozwolenie, aby iść do domu i być może będziesz mógł zrobić sobie wolne następnego dnia.
  • Dobrym sposobem na zrobienie sztucznych wymiotów jest wstępne przeżucie płatków śniadaniowych i wyplucie ich do toalety. Do tego wlej odrobinę soku pomarańczowego lub jabłkowego. Możesz również wypluć przeżute płatki owsiane. Inny sposób to dodanie barwnika spożywczego do mieszaniny chleba z wodą.
2

Idź do łóżka wcześniej. Nie mów nic. Gdy siedzisz w pokoju razem z rodzicami, po prostu wstań, idź do siebie i połóż się. Nie myj zębów – prawdopodobnie przyjdą do ciebie, by ci o tym przypomnieć. Zaczną się wówczas zastanawiać czy wszystko z tobą w porządku i czy dobrze się czujesz. Możesz im wówczas powiedzieć, że nie czujesz się zbyt dobrze. Opisz swoje „objawy”, pokaż, że jesteś zniecierpliwiony i w złym humorze, a następnie chętnie połóż się spać. Nie okazuj złości, jeśli rodzice będą chcieli wysłać cię do szkoły chorego lub nie.

3

Przygotuj się do pomiaru temperatury. Jeśli dobrze wykonasz wszystkie poprzednie czynności, twoi rodzice prawdopodobnie będą chcieli zmierzyć ci temperaturę. Przed pomiarem powiedz, że musisz iść do toalety. Upewnij się, że w łazience jest jakiś kubek i nalej do niego gorącą wodę. Przepłucz nią usta, szczególnie pod językiem. Zanim jednak odkręcisz zlew, spuść wodę z toalety. Dzięki temu rodzice nie usłyszą jak nalewasz wodę i płuczesz usta. Uwaga: sposób ten działa tylko wówczas, gdy rodzice mierzą temperaturę pod językiem.

4

Obudź się w środku nocy. Jeśli udajesz kłopoty żołądkowe, obudź rodziców o 1 w nocy i powiedz, że właśnie zwymiotowałeś. Możesz również uronić kilka łez, to tylko przekona rodziców, że mówisz prawdę. Jeśli udajesz grypę lub ból gardła, zacznij kaszleć tak głośno, by ich obudzić. Gdy usłyszysz, że do ciebie idą, pocieraj energicznie twarz, aż będzie czerwona.

5

Nie spij do późnych godzin nocnych. Sprawi to, że pod Twoimi oczami pojawią się nieestetyczne worki, a ty będziesz miał uzasadnione powody, by mieć dzień wolny. Upewnij się jednak czy będziesz mógł wyspać się w ciągu dnia. Jeśli jednak nie planujesz spać w ciągu dnia, oto co powinieneś zrobić: idź spać godzinę później, niż robisz to zazwyczaj. Pod twoimi oczami pojawią się małe worki lub będą nieco podpuchnięte. Postaraj się przespać co najmniej 4 godziny i obudź się godzinę wcześniej, niż zazwyczaj. Na czubek palca nałóż odrobinę różu – znajdziesz go w kosmetykach twojej mamy. Weź do ręki niebieski cień do powiek i odrobinę zmieszaj z różem. Całość delikatnie nałóż pod oczy. Dobrze go wetrzyj, ale tak by był zauważalny.

6

Nasil objawy swojej wymyślonej choroby w godzinach porannych. Szczególnie niechętnie i powoli wstań z łóżka. Jeśli rodzice nadal będą upierać się przy tym, abyś szedł do szkoły, wstań, ale nie zrywaj się zbyt szybko. Ubierz się powoli, ale nie za wolno. Pomiń guzik w koszuli, uczesz się niestarannie i nie sznuruj butów. Wybierz i przygotuj sobie śniadanie, tak jakbyś nie miał apetytu. Jeśli chcesz udawać, że masz kaszel, idź do łazienki i pocieraj oczy wodą, będą wyglądały na zmęczone. Jeśli nie zacząłeś udawać już w nocy, będzie ci znacznie trudniej przekonać rodziców, że jesteś chory.

7

Jeśli udajesz chorobę w ostatniej chwili może ci pomóc kilka prostych trików:

  • Obudź się przed rodzicami i spokojnie zrób sztuczne wymioty. Umieść je w toalecie i udaj, że wymiotujesz. Jeśli rodzice się nie obudzą, idź do nich i powiedz o tym, co właśnie się stało.

  • Powiedz, że masz biegunkę. Pamiętaj, by spędzić dłuższą chwilę w toalecie, często spłukuj wodę i używaj odświeżacza, by ukryć zapach, którego w rzeczywistości nie ma. Możesz również spróbować zrobić sztuczną biegunkę.

  • Jeśli jesteś dziewczyną możesz udawać, że masz bóle i skurcze związane z miesiączką. To działa tylko wtedy, gdy zaczęłaś już miesiączkować. Jeśli jesteś młodsza, nie uwierzą ci, a mama z pewnością zacznie coś podejrzewać. Twój tata prawdopodobnie nie będzie chciał o tym mówić, ale mama cię zrozumie. W tym przypadku nikt nie będzie w stanie zarzucić ci kłamstwa.

  • Zacznij płakać. Rodzice pomyślą, że to naprawdę poważny problem. Mogą jednak wziąć pod uwagę fakt, że udajesz.

  • Jeśli udajesz grypę lub przeziębienie, rozciągnij szeroko usta, tak aby wyglądały na spierzchnięte. Zacznij również delikatnie wykręcać swój nos, tak aby był czerwony.

8

Zaprotestuj jeśli rodzice będą chcieli zostawić cię w domu. W żadnym wypadku nie wzruszaj ramionami i nie zgadzaj się od razu z ich decyzją, jeśli zaproponują ci pobyt w domu. Zaprotestuj, ale tylko wtedy, gdy początek udawania nie był zbyt przekonujący. To tylko umocni ich w przekonaniu, że naprawdę jesteś chory. Powiedz: "mamo, ale ja mam dziś bardzo dużo pracy" lub "ale ja mam dziś sprawdzian z matematyki". Jednak nie przesadzaj. Jeśli twoi rodzice wiedzą, że nie przejmujesz się testami, wymyśl coś innego. Powiedz, że masz ulubione zajęcia lub kółko, na które naprawdę chcesz pójść. Jeśli zaprotestujesz, rodzice będą przekonani, że naprawdę ci zależy na pójściu do szkoły. Musisz być jednak ostrożny, gdyż plan może się obrócić przeciwko tobie. Możesz również szybko pójść do toalety i udawać wymioty.

9

Pokaż oznaki poprawy Twojego stanu zdrowia. Jeśli zostałeś w domu, połóż się na chwilę, a później stopniowo pokazuj, że czujesz się lepiej. Niektórzy rodzice mogą chcieć sprawdzić czy nie udajesz, wrócą do domu 10 minut po jego opuszczeniu pod pretekstem, że czegoś zapomnieli. Lepiej zostań w łóżku przez co najmniej 15 minut. Jeśli masz zbyt opiekuńczych rodziców, okaż poprawę zdrowia już następnego dnia. W przeciwnym wypadku będziesz musiał iść do lekarza i wyda się całe oszustwo.

10

W żadnym wypadku nie zgadzaj się na wizytę u lekarza. Jeśli dojdzie do tego punktu, musisz skorzystać z wyjścia awaryjnego. Jeśli uważasz, że rodzice chcą zawieść cię na wizytę u lekarza, zacznij stopniowo się wycofywać z choroby. Jeśli rodzice zostaną w domu, idź do swojego pokoju i udawaj, że śpisz. Upewnij się jednak czy robisz to prawidłowo, rodzice z pewnością cię sprawdzą. Jeśli rodzice wyszli do pracy, z pewnością do ciebie zadzwonią. Odbierz telefon dopiero po trzech sygnałach i staraj się mówić, tak jakbyś był zmęczony. Kiedy zapytają jak się czujesz, usuń jeden lub dwa objawy choroby, na przykład: „Przestał boleć mnie brzuch i ból głowy jest trochę mniejszy”. Dzięki temu ponownie przemyślą konieczność wizyty u lekarza. Jeśli rodzice wrócą do domu wcześniej, upewnij się, że wyglądasz nieco lepiej niż rano. Powiedz, że czujesz się znacznie lepiej i jutro możesz normalnie pójść do szkoły. Istnieje również inne wyjście z sytuacji. Jeśli zaczniesz udawać trudne do wykrycia objawy, możesz nabrać na nie również lekarza. Sugeruj więc choroby, które ciężko wykryć, takie jak biegunka. Możesz również powiedzieć rodzicom, że dzień wcześniej rozmawiałeś z szkolną higienistką, która kazała ci zostać w domu, ponieważ jest to zaraźliwe.

11

Możesz udawać zawroty głowy lub osłabnięcie. To zadziała tylko wówczas, gdy będziesz mieć pewność, że rodzice zaczną mierzyć ci ciśnienie krwi. Po przebudzeniu wykonaj następujące czynności:

  • Połóż się na podłodze i zacznij robić brzuszki lub inne ćwiczenia, staraj się przy tym nie oddychać najdłużej jak potrafisz.

  • Jeśli rodzice znajdują się w tym samym pomieszczeniu, umieść jedną dłoń na czole, a drugą przytrzymaj się czegoś. Zatrzymaj się w miejscu, tak jakbyś nie czuł się zbyt dobrze.

  • Jeśli rodzice będą chcieli zmierzyć ci ciśnienie krwi, podczas pomiaru wstrzymaj oddech tak długo, jak to tylko możliwe. Udowodniono, że prawidłowo wykonane tego zadania, może skutecznie obniżyć ciśnienie.

12

Jeśli jednak rodzice wyślą cię do szkoły, skorzystaj z tego sposobu:

  • Zjedz bardzo małe śniadanie, ale spakuj do plecaka przekąski.

  • W ciągu dnia udaj się do szkolnej pielęgniarki i powiedz, że masz zawroty głowy.

  • Podczas mierzenia ciśnienia krwi, wstrzymaj oddech.

  • Zadzwoń do rodziców, aby po ciebie przyjechali.

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak udawać chorobę?
 4.6/5 (134 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (45)

5SOSfam♥ - 2016-04-26
Moja mama mówi że już dość nie byłam w szkole.. mówi "JUŻ TYLE CZASU CIE NIE BYŁO W SZKOLE!! JAK BĘDZIESZ CHORA I TAK NIE ZOSTANIESZ W DOMU!!" I się zaczyna hałas... ;-;
Janek - 2016-03-14
Najlepiej obudzić się tak około 4 5 u cały czas chodzić do ubikacji i udawać że macie sraczke
JuLcIa - 2016-02-03
Nie wiem czy to się uda,ale sprubuję
Mia4566 - 2016-01-14
A jak to pomoże?
starucha - 2015-11-16
co za kretynizm...
dorosła - 2015-11-09
Do nauki, a nie choroby udawać! W dupach się poprzewracało. Potem nie poradzicie sobie w życiu lenie!!!!!!
JpArmia - 2015-10-12
Niestety... Mama mówi że da mi tabletkę i to tyle w sprawie udawania choroby.
Jpanarchia - 2014-11-21
Gimbusy nalejcie do wanny wody cieplej lub garacej i na raz wypijcie lodowate mleko goraczka gwarantowana
bodzio - 2014-10-30
Nie da sie nabrać ale nauczyciel dał sie wrobić I poszłem do domu.
Aliczia ! <3 - 2014-10-27
Szczerze? To nie radze... Nie dawno wróciłam ze szpitala gdzie byłam 4 tyg. Teaz mam bardzoo dużo zaległośći i nie radze już sb tak dobrze. Ale jak tam chcecie :)
lady - 2014-08-18
A ja mam tak, że jak nie chcę iść to nie muszę.
grzesiek - 2014-05-20
Hmm... Musze spróbować
Ziomek - 2014-05-07
zajebiste są te sposoby duzo mi pomogly kiedys sprubuje jednego :D
kołaj - 2014-03-31
Ja przystawiam na chwilę termometr do rozgrzanej lampy, gorączka 38.5-39 gwarantowana :P
Blade - 2014-03-04
Super powiem to kolegom i calej klasy nie bedzie w szkole hehehehehe tez tak zrobie ale bedzie super:). :d
Marzii - 2014-03-03

Madziorek_31 napisał

,Ja Mam sprawdzony Sposób przeze mnie :

Jak rano wstaniesz powiedz rodzicom że źle się czujesz, masz nudności i zbiera ci się na wymioty [radzę nieprzesadzać bo zwątpią i wykryją że kłamiesz].Jeśli chodzisz sam do lekarza to powiedz im że przejdziesz się do lekarza. Powiedz lekarzowi że masz katar, kichasz, kaszlesz, boli cię gardło. Wiadomka zbada cię [musisz przed i w gabinecie kaszleć] i zwolnienie na tydzień wypisane.;)

Hahahahha , u mnie też działa. Zawsze :) a jeszcze najlepiej przed pójściem do lekarz przebiec się kawałek i zdyszeć żeb mieć czerwone gardło :)

sexi666 - 2013-10-17
fajna ta strona
werka - 2013-10-09
Ja mam tak że jak nie mam gorączki musze iść do szkoły :( och te życie
mxaxjxkxa - 2013-09-10
Według mnie najlepiej udawac juz wieczorem ,że źle się czujesz itp. Rano wystarczy isc do rodziców i powiedziec ze nie jest lepiej ,a nawet i gorzej
mustango27 - 2013-05-31
ZAJEBISTE TEGO MI BYŁO POTRZEBA UZ KURWA 2 MIESIACIE NIE JESTEM W SZKOLE PO CO DZIEN RZYGAM PLATKAMI DO UBIKACJI JUZ MI KUWRA SZKODA KASY ALE JEST ZAJEBISCIE DZIEKI ZIA
Lord Protektor - 2013-04-30
Ale wy ludzie mieliście traumatyczne dzieciństwo...
LoLa001MaX - 2013-02-27
Mi pomogło ! Przez 2 dni zostałam w domu
arimor - 2013-02-22
Termometr - można udać, że ma się wysoką temperaturę nie tylko z termometrem, który mierzy ją pod językiem. Jeśli Twoi rodzice używają termometru rtęciowego złap go poziomo w rękę, a palcem drugiej dłoni popukaj kilkakrotnie w główkę termometru (z tej strony, po której nie ma rtęci). Słupek rtęci powinien się wówczas natychmiast podnieść. Pukaj tak, aż osiągniesz odpowiedni poziom temperatury. Tylko nie przesadź - jeśli dobijesz do 39 rodzice mogą się przerazić.
mru - 2013-02-21
"mamo jutro mam ważny sprawdzian ale się nie nauczyłam, mogę jutro nie iść, obiecuje że na jutro się nauczę." u mnie zawsze się sprawdza ;p
Donku - 2013-02-01
Ja mam taką mamę że jak jej powiem "Mamo źle się czuję i mam lekki ból głowy" to ona to weź witamine C wypij wapno i do Szkoły! wtedy się załamuje ....
szczepan - 2013-01-14
sprobuje dzis jednego ze sposobow, trzymajcie kciuki ;)
daslav - 2012-11-21
Świetny poradnik .... jak oszukiwać. Bo tak postępują tylko oszuści i tchórze! Dzięki, ale wolę bardziej honorowe postępowanie. Trzeba mieć odwagę, żeby stawić życiu czoło.
Anna - 2012-11-09
Od małego uczy się dzieci kłamać. Przecież Bóg się brzydzi kłamstwem.
zigitrn - 2012-11-06
A nie łatwiej po prostu nie iść bez niczego...
Zdołowana - 2012-10-25
Szukam jakby tu nie pójść do szkoły i trafiłam tu. Nie mam jutro sprawdzianów, pytań ani nic, ale moja "kochana" wychowawczyni drogą losowania (bo sprawiedliwiej, a co!) wybrała 12 dziewczyn z klasy (jest 13) i tyle samo chłopaków na jakieś apele przez cały dzień i oczywiście zostałam tylko ja bo tak "sprawiedliwie" :(. Nie chcę iść na lekcje do innej klasy, a rodzice tak po prostu nie pozwolą mi zostać w domu, bo nauka ważniejsza i tak dalej. Aha, i ta sprawiedliwość przy wybieraniu wygląda tak że ja muszę się męczyć na lekcjach (a zgodnie z prawdą dodam że co roku mam na świadectwach czerwone paski, zachowanie też bez zarzutu, żadnych uwag, afer itd.) a np. moja koleżanka powtarzająca jeden rok i zdająca na samych 2, jeszcze do tego doszło jej kilka afer z papierosami idzie jako wyróżniona bo "sprawiedliwe losowanie" :(. I teraz kombinuje bo nie mam ochoty siedzieć 8 godzin w szkole z inną klasą (jestem jeszcze w II gimnazjum, niestety), tymbardziej że w większości są tam przedstawiciele dresów i różowych pustaków... Mam nadzieję że symulacja choroby przejdzie, bo u mnie to nawet o zwolnienie z w-f ciężko jak mnie brzuch boli... :(
werix - 2012-06-15
kurde tylko ja mam taaką starą że jak przyjde i powiem że nie moge spać to ona do mnie ,, to mołuż głowe i śpij``

do ,,MsBasi00
MsBasia00 - 2012-04-01
Sposób przetestowany -przeze mnie ;D
Idź spać mniej więcej jak twoi rodzice czyli jakoś o 11-12 xd (u mnie tak jest) Mów twojej mamie ,że nie możesz spać i wg. ustaw sobie budzik na komórce (ale nie za głośno zeby rodzice nie usłyszeli) tak żeby budził cię co 2-3 godziny i jak się będziesz budzić idź do pokoju rodziców. Obódź najlepiej mamę i powiedz: Mamo no nie mogę spać. Aż w końcu jak rano się obudzisz ( ok.10-11 rano) idź normalnie do mamy i powiedz jej cześć, czemu nie poszłam do szkoły ? , a mama odpowie coś w tym stylu: No bo nie mogłaś spac i wiesz. A w szkole była byś nie przytomna .

MYŚLĘ ,ŻE KOMUŚ POMOGŁAM ^^
mam nazwe - 2012-02-26
najlepiej to zmoczyc glowe zimną wodą i wyjsc na dwor, pobiegac troche i oddychac ustami a nie nosem. potem (nastepnego dnia rano) bedziecie mieli gorączke i kaszel czyli bedziecie normalnie chorzy ;]
DoradcaPL - 2012-02-20
Nie chcecie iść do szkoły?To proste!Mówisz starej że nie chce ci się iść.Jak powie że masz iść udaj że zemdlałeś.Stara powie że do lekarza wtedy powiedz że czujesz się słabo i musisz coś zjeść.Zrób to najlepiej o 7:45 działa: 60 %
Ktosik - 2012-01-18
Podczas wracania ze szkoły do domu:Jak jest zima nawpychajcie sobie śniegu za bluzkę.Następnie zdejmijcie czapkę i szalik i pochodźcie chwilę po dworze.Po powrocie pewnie spytają was:Czemu jesteś taki/taka mokry/mokra?Wy na to:Śnieżkami we mnie rzucali.Gdy znajdziecie się poza wzrokiem rodziców otwórzcie okno,stańcie w nim na jakiś czas.Następnie wypijcie szklankę zimnego napoju.Weźcie zimną kąpiel,ubierzcie się bez wycierania i znowu otwórzcie okno i stańcie w nim.Możecie nawet posypać się śniegiem z parapetu.Możliwe jest,że tę akcję trzeba będzie powtarzać.Jedzcie i pijcie jak najmniej witamin,szczególnie C.Po jakimś czasie powiedzcie rodzicom o złym stanie zdrowia.
:() - 2012-01-16
Kurde normalnie rozwala mnie kurde jak małe diabełki :D
jakiś_nick - 2011-11-05
Ja mam jeden dobry pomysl na prawdziwe rzygi!!

Do miksera wlej 100ml mleka, krople do nosa, troche ziemniaków z przed miesiąca, 2 łyzki cukru i łyżke syropu malinowego (Tak dla smaku :D).
Zmiksuj i wypij.
Cały dzień rzygania zapewniony!
Wikson ;D - 2011-09-06
Hahaha dobre muszę czegoś spróbować bo nie chce mi się iść do sql jutro ... ;)))
Madziorek_31 - 2011-07-04
Ja Mam sprawdzony Sposób przeze mnie :

Agniesi@!.10 - 2011-04-13
Dobrym sposobem na zrobienie sztucznych wymiotów jest wstępne przeżucie płatków śniadaniowych i wyplucie ich do toalety. Do tego wlej odrobinę soku pomarańczowego lub jabłkowego. Możesz również wypluć przeżute płatki owsiane. Inny sposób to dodanie barwnika spożywczego do mieszaniny chleba z wodą.
gocha123 - 2011-03-28
Super ja mam 3 miesiące nieobecne przez udawanie!!
nikt - 2010-11-02
dobre sposoby, ale przydlayby sie jakies leprze pomysly na sztuczne wymiociny :D
Zuzka - 2010-09-30
Ojj.Niedawno udawałam chorobę , a kiedy już poszłam do szkoły , nie udawałam , miałam gorączkę i znowu tydzień wolnego ;D
magicek - 2010-08-30
Bardzo pomysłowe xD
juz prubowałem!;p ^^
rodzic - 2010-06-24
zmyślne te sposoby, widzę że autor ma bogate doświadczenie w temacie :D
Systematyczne opuszczanie zajęć szkolnych może przysporzy dziecku wielu problemów. Jeśli zdarzy się, ze raz opuści...
Co zrobić gdy dziecko wagaruje?
Systematyczne opuszczanie zajęć szkolnych może przysporzy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt