Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Zjawiska Paranormalne > Magia > Jak postawić tarota?

Jak postawić tarota?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (8 ocen)
Oceń 
Karty tarota to doskonały sposób na poznanie tego, co będzie działo się w twoim życiu. Poniżej znajdziesz podpowiedź, jak korzystać z kart tarota. Dowiesz się, jak czerpać z nich wskazówki na każdy dzień.
1

Zaopatrz się w odpowiedni zestaw kart tarota. Taki, który naprawdę polubisz. Obrazki na kartach powinny ci się podobać, a same karty dobrze leżeć w twoich dłoniach.

2

Sprawdź, co oznaczają poszczególne karty. Poszukaj podstawowego znaczenia każdej z kart. Zdjęcia mogą różnić się w zależności od rodzaju kart, ale znaczenie zawsze jest takie samo. Interpretację niektórych kart znajdziesz klikając na link na końcu tego artykułu.

3

Znajdź stolik lub wolną przestrzeń, na której będziesz mogła postawić swoje karty. Jeśli istnieje taka możliwość, pozostaw je na wierzchu przez cały dzień, tak by były widoczne i byś mogła myśleć o nich przez cały dzień.

4

Usiądź lub uklęknij przed stołem i weź do ręki pełną talię kart do tarota. Gdy będziesz trzymać je w dłoniach, wyrzuć z głowy wszystkie niepotrzebne myśli i skup się na pytaniu „Jakie są wskazówki na dzisiaj?”.

5

Ciągle miej na uwadze to pytanie i zacznij tasować karty. Zrób to kilka razy. Teraz podziel talię na 3 części, a następnie złącz wszystkie razem w odwrotnej kolejności i znów potasuj. Proponuję każdego dnia tasować karty 3 razy i tyle samo razy je przekładać. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że o wszystkim decyduje los.

Jak czytać z dłoni?
Jak wróżyć z kart?
Jak czytać runy?
Jak zrobić ciasteczka z wróżbą?
Przeczytaj teraz: Jak wróżyć z wahadełka?
 3.8/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

ann - 2014-11-25
Każdy wierzy w co chce wierzyć, ale w każdej wróżbie myślący człowiek znajdzie wskazówkę rozwiązania problemu. Wystarczy chwila zastanowienia.
beata - 2013-02-11
do lily, może pani mi powróżyć ? chciałabym znać odp na dręczące mnie pytania
aneta - 2013-01-07
polecam ! moja Ciocia ostatnio mi wrozyla i WSZYSTKO 10000% SIE SPRAWDZILO ! na prawde!
cesarzowa - 2012-08-19
Tarot nie jest ściemą a jak nie wierzysz zapraszam powróże i przekonamy sie czy sciemniam.
Lily - 2012-08-10
Moim zdaniem to nie jest ściema tylko spryt. Jak się pójdzie do wróżki to też powie takie rzeczy, które można dopasować do wszystkiego.
Alik - 2010-07-22
Nie wierzę w tarota. Zawsze każdą "wróżbę" można dopasować do własnej sytuacji życiowej. Jak ktoś ci powie że masz problemy zdrowotne to czy jest to kłamstwo? 99% ludzi je ma. Jeśli nawet nie jesteś ciężko chory to może akurat masz katar, przewiało cię czy się wywróciłeś i boli cię kolano. Tarot to ściema!
Runy były używane od wieków jako narzędzie do wróżenia. Każda runa jest oznaczona symbolem, do którego przypisane jest...
Jak wróżyć z run?
Runy były używane od wieków jako narzędzie do wróżenia. Każda runa jest oznaczona...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Julia Więcek
  • Paulina Soj
  • Monika Miazga
  • Teresa Turniak
  • Anna Koziarz
  • Ewa Seeber
  • Klaudia Ossowska
  • Beata Winiarska
  • Daniel Szpak
  • Mariusz Soroń
  • Karolina Padewska
  • Izabela Bączykowska
  • Renata Budnik
  • Natalia Błaszczak
  • Iwona Sulewska
  • Maria Domagalska
  • Janusz Jablonski
  • Jadwiga Szoproni
  • Kamila Kamila
  • Sandra Golińska
  • Dagmara Dudek
  • Anna Baranska
  • Barbara Machała
  • Buśka Kopeć
  • Wojciech Chełstowski
  • Darek Szpakiewicz
  • Justyna Gierlińska
  • Małgorzata Mimus
  • Alicja Roszkowska
  • Justyna Walińska
pasożyt