Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Zjawiska Paranormalne > Magia > Jak postawić tarota?

Jak postawić tarota?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Karty tarota to doskonały sposób na poznanie tego, co będzie działo się w twoim życiu. Poniżej znajdziesz podpowiedź, jak korzystać z kart tarota. Dowiesz się, jak czerpać z nich wskazówki na każdy dzień.
1

Zaopatrz się w odpowiedni zestaw kart tarota. Taki, który naprawdę polubisz. Obrazki na kartach powinny ci się podobać, a same karty dobrze leżeć w twoich dłoniach.

2

Sprawdź, co oznaczają poszczególne karty. Poszukaj podstawowego znaczenia każdej z kart. Zdjęcia mogą różnić się w zależności od rodzaju kart, ale znaczenie zawsze jest takie samo. Interpretację niektórych kart znajdziesz klikając na link na końcu tego artykułu.

3

Znajdź stolik lub wolną przestrzeń, na której będziesz mogła postawić swoje karty. Jeśli istnieje taka możliwość, pozostaw je na wierzchu przez cały dzień, tak by były widoczne i byś mogła myśleć o nich przez cały dzień.

4

Usiądź lub uklęknij przed stołem i weź do ręki pełną talię kart do tarota. Gdy będziesz trzymać je w dłoniach, wyrzuć z głowy wszystkie niepotrzebne myśli i skup się na pytaniu „Jakie są wskazówki na dzisiaj?”.

5

Ciągle miej na uwadze to pytanie i zacznij tasować karty. Zrób to kilka razy. Teraz podziel talię na 3 części, a następnie złącz wszystkie razem w odwrotnej kolejności i znów potasuj. Proponuję każdego dnia tasować karty 3 razy i tyle samo razy je przekładać. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że o wszystkim decyduje los.

Jak wróżyć z kart?
Jak wróżyć z wahadełka?
Jak zapamiętać sen?
Jak zrobić runy?
6

Po zakończeniu tasowania i mając ciągle w głowie zadane wcześniej pytanie, połóż talię na stole. Wybierz karty z talii układając je od lewej do prawej. Odwróć każdą z nich. Pierwsza oznacza przeszłość, druga teraźniejszość, a trzecia przyszłość. Resztę kart złóż i odstaw na bok. Istnieją także inne sposoby układania kart, ale to od ciebie zależy znaczenie jakie przypiszesz karcie na danej pozycji (np. „pozytywy, negatywy, wynik” lub „dzieciństwo, dorosłość, starość”). Można odkrywać też więcej niż 3 karty (np. 6, 9, 10, 12).

7

Poszukaj znaczenia danej karty. Jeśli twoja karta jest odwrócona do góry nogami, to zazwyczaj oznacza to, że okres oczekiwania na wypełnienie jej znaczenia może się nieco wydłużyć.

8

Spójrz przez chwilę na kartę i pomyśl o jej znaczeniu. Być może w ciągu dnia zdarzy się coś, co będzie miało związek z tą kartą lub da ci ona jakieś ostrzeżenie. Z czasem zaczniesz lepiej rozumieć, co karty starają ci się powiedzieć.

9

Następnego dnia wrzuć kartę do całej talii i powtórz cały proces od nowa. Dzięki temu uzyskasz nową kartę, która będzie wskazówką na kolejny dzień.

Przeczytaj teraz: Jak wróżyć z wahadełka?
 3.8/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

ann - 2014-11-25
Każdy wierzy w co chce wierzyć, ale w każdej wróżbie myślący człowiek znajdzie wskazówkę rozwiązania problemu. Wystarczy chwila zastanowienia.
beata - 2013-02-11
do lily, może pani mi powróżyć ? chciałabym znać odp na dręczące mnie pytania
aneta - 2013-01-07
polecam ! moja Ciocia ostatnio mi wrozyla i WSZYSTKO 10000% SIE SPRAWDZILO ! na prawde!
cesarzowa - 2012-08-19
Tarot nie jest ściemą a jak nie wierzysz zapraszam powróże i przekonamy sie czy sciemniam.
Lily - 2012-08-10
Moim zdaniem to nie jest ściema tylko spryt. Jak się pójdzie do wróżki to też powie takie rzeczy, które można dopasować do wszystkiego.
Alik - 2010-07-22
Nie wierzę w tarota. Zawsze każdą "wróżbę" można dopasować do własnej sytuacji życiowej. Jak ktoś ci powie że masz problemy zdrowotne to czy jest to kłamstwo? 99% ludzi je ma. Jeśli nawet nie jesteś ciężko chory to może akurat masz katar, przewiało cię czy się wywróciłeś i boli cię kolano. Tarot to ściema!
Runy były używane od wieków jako narzędzie do wróżenia. Każda runa jest oznaczona symbolem, do którego przypisane jest...
Jak wróżyć z run?
Runy były używane od wieków jako narzędzie do wróżenia. Każda runa jest oznaczona...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt