Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak pieścić kobietę ustami?
Jak pieścić kobietę ustami?

Jak pieścić kobietę ustami?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Usta to tajemna broń mężczyzn. No, w sumie nie taka tajemna, bo bardzo dobrze widoczna. Ale nie wszyscy zdajemy sobie sprawę z potencjału ust. I nie mówimy tutaj o seksie oralnym, chociaż jeśli chcesz być dobrym kochankiem powinieneś dawać swojej kobiecie pieszczoty oralne regularnie. Nie mówimy też o zwykłym całowaniu w usta, bo to już powinieneś mieć opanowane do perfekcji. My wychodzimy dużo dalej. Twoje usta powinny mieć styczność z każdą częścią ciała kobiety. Powinny to ciało całować, lizać, podgryzać, zasysać i robić z nim to, co Ci się tylko podoba. No więc, jakie miejsca na kobiecym ciele, oprócz waginy i warg są żądne męskich ust?
1

Uszy. Uszy są często pomijaną przez panów częścią ciała. Niesłusznie. Znajduje się w nich mnóstwo zakończeń nerwowych, które są znakomicie stymulowane przez usta. Delikatne ich podgryzanie i muskanie sprawi, że Twoja kobieta będzie drżeć z rozkoszy. Ocieraj się ustami o jej małżowinę, ciągnij ją delikatnie zębami. Efekty będą wielkie.

2

Kark. Jeden z najszybszych i najefektywniejszych sposobów na rozpoczęcie gry wstępnej – muskanie karku. Zadziała to nadzwyczaj dobrze, jeśli ją zaskoczysz. Podejdź do niej kiedy zmywa naczynia lub pracuje przy komputerze. Skradaj się cicho, szybkim ruchem zdejmij jej włosy z karku i delikatnie ją pocałuj. Szybko zapomni o wykonywanym zajęciu i będzie chciała więcej.

3

Twarz. Całowanie kobiety po twarzy jest bardo personalne. Możesz przez to okazać swoje uczucia wobec niej. Całując czule i delikatnie kobietę w policzki, czoło, linię żuchwy, nawet w nos i zamknięte powieki wytworzysz między Wami szczególny rodzaj napięcia. Nie liż jednak jej twarzy. Po prostu nie i już. To nie jest seksi. Również jej nie podgryzaj. Jej twarz powinna być traktowana z czułością i pietyzmem.

4

Obojczyk. Gdy ubrania wciąż pokrywają jej ciało, możesz delikatnie odchylić dekolt jej bluzki i pocałować jej obojczyk. Kobiety to lubią. Niektóre z nich mają lekko wystające kości obojczyka, co sprawia, że są one jeszcze bardziej seksi. Zanim więc przejdziesz dalej, skup się na obojczyku, jednym i drugim.

5

Biodra. Kobiece biodra są bardziej wrażliwe na dotyk, niż sobie wyobrażasz. Może dlatego, że znajdują się bardzo blisko jej organów płciowych? Któż to wie. Jednak warto tę wiedzę wykorzystać w praktyce. Nie ważne czy będziesz je całował, lizał czy podgryzał jej ciało będą przechodziły dreszcze rozkoszy, a podniecenie będzie rosło.

6

Piersi. Twoje usta na jej piersiach – to przecież to o czym ciągle myślisz. Ale jeśli zabierzesz się za to niepoprawnie, zburzysz nastrój i nie uzyskasz pożądanego efektu. Całuj, liż i ssij delikatnie jej piersi i sutki. Możesz nawet lekko podgryzać. Pamiętaj jednak, że skóra na jej piersiach, jak i same piersi są bardzo delikatne, więc traktuj je we właściwy sposób. Chyba, że Twoja kobieta lubi, gdy mocno się w nie wgryzasz i ssiesz – ale to zupełnie inna historia. Musisz znać jej preferencje.

7

Pośladki. Zanim jednak zaczniesz pieścić jej tylną część ciała zapytaj ją o zgodę. Niektóre panie nie lubią bowiem, jak próbujesz się – brzydko mówiąc – dobrać im do tyłka. Inne zaś będą bardzo chciały, abyś go całował, lizał i podgryzał. Zapytaj więc partnerki jakie są jej upodobania.

8

Plecy. Delikatne całowanie i lizanie pleców wzdłuż linii kręgosłupa nie jedną kobietę rozpala do czerwoności. Wykorzystaj tę moc.

 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Imre - 2010-07-06
Kobiety lubią również jak ssie się im palce (u rąk!) i delikatnie całuje wewnętrzną stronę dłoni.
Gra wstępna to coś, co uwielbia każda kobieta. Tak naprawdę ciężko doprowadzić kobietę do prawdziwej rozkoszy bez...
Pomysły na grę wstępną
Gra wstępna to coś, co uwielbia każda kobieta. Tak naprawdę ciężko doprowadzić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt