Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak zwalczyć łupież domowymi sposobami?
Jak zwalczyć łupież domowymi sposobami?

Jak zwalczyć łupież domowymi sposobami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Z pewnością łupież spędza sen z powiek niejednemu z nas. Poza stosowaniem różnych szamponów i innych kupowanych specyfików poszukujemy też domowych sposobów walki z łupieżem. Uwielbiamy domowe sposoby na zrzucenie wagi, poprawę wyglądu cery czy paznokci. Dlaczego więc nie spróbować domowego sposobu na pozbycie się łupieżu? Oto kilka domowych metod na pozbycie się tego niechcianego złuszczonego naskórka.
1

Metoda prosto z Indii. Potrzebujesz zsiadłego mleka, miodu i cytryny. Dwie łyżki zsiadłego mleka zmieszaj z trzema kroplami miodu i trzema kroplami soku z cytryny. Zmieszaj razem i nałóż na skórę głowy. Pozostaw na piętnaście minut, następnie przez kolejnych piętnaście minut wcieraj w skórę głowy. Następnie spłucz.

2

Sposób kanadyjski. Nałóż na skórę głowy olejek dla dzieci. Najlepiej jeśli zrobisz to wieczorem. Owiń głowę ręcznikiem i połóż się spać. Rano umyj głowę szamponem. Używaj codziennie, dopóki łupież nie zniknie.

3

Olej kokosowy. Kupisz go w dobrych sklepach ze zdrową żywnością lub w internecie. Nałóż go na skórę głowy i zeskrob łupież paznokciami lub za pomocą szczoteczki. Następnie płucz głowę gorącą wodą przez piętnaście minut. Uzyskasz natychmiastowy efekt, który będzie się utrzymywał nawet przez pół roku.

4

Olej migdałowy i oliwa z oliwek. Zmieszaj je ze sobą w proporcji 1:1. Nałóż na skórę głowy i pozostaw na około pięć minut. To właśnie po upływie tego czasu skóra głowy powinna zacząć swędzieć. Wtedy zmyj oleje i umyj głowę szamponem.

5

Aspiryna. Dodaj dwie rozkruszone aspiryny do szamponu, kiedy myjesz włosy. Pozostaw na głowie przez około dwie minuty. Następnie spłucz głowę i ponownie umyj, tym razem już bez aspiryny.

6

Żel aloesowy. Nanieś go na suche włosy i pozostaw na około dziesięć minut. Następnie umyj głowę szamponem. Stosuj tą metodę regularnie, aby utrzymać czystą skórę głowy.

7

Tymianek. Gotuj przez dziesięć minut cztery-pięć liści tymianku w dwóch szklankach wody. Jak mikstura wystygnie nałóż na skórę głowy i pozostaw na pół godziny. Następnie spłucz i umyj głowę szamponem.

Domowe sposoby na łupież
Jak zapobiec wypadaniu włosów?
Sposób na plączące się włosy
Jak pozbyć się łupieżu u kota?
Przeczytaj teraz: Jak leczyć łupież?
 3.5/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

badziaa - 2013-07-24
Ja przeszłam dość długą drogę, jeśli chodzi o walkę z łupieżem. Najpierw były domowe sposoby - zero efektu, wręcz zaostrzenie objawów. Później były szampony przeciwłupieżowe z drogerii - pomagały na krótko. Potem były szampony dla dzieci, bo skóra głowy była już dość mocno podrażniona, na łupież niestety nic nie działały. W końcu sięgnęłam po Pirolam - szampon z apteki, zawierający cyklopiroksolaminę, witaminy, glicerynę, proteiny pszenicy. I po tym szamponie w ciągu dosłownie 4 tyg. uporałam się z łupieżem. Polecam poszukać informacji o Pirolamie, bo jest naprawdę skuteczny!
ksen - 2013-04-30
Walka z łupieżem to jak walka z niepogodą jest i już. Tak myślałem do ubiegłego roku. Otrzymałam sprawdzoną informację kupiłam nefret to jest płyn po którym znika łupież raz na zawsze . nieustępliwy
annqq - 2012-07-27
olejek kokosowy? ja tam radzę olejek z drzrewa herbacianego - mi pomógł szampon na tej bazie, świetna sprawa. A bardzo tani
Bylejaka - 2012-01-02
A daziałają te wynalaski??
Lakshmi - 2010-07-06
no jestem ciekawa czy działa. Wypróbuję na mojej mamie z tym olejkiem kokosowym. Jeśli efekt miałby się utrzymać chociażby 2 tygodnie to i tak byłoby super :)
Łupież to bardzo kłopotliwa i niełatwa w leczeniu przypadłość. Chcąc się go pozbyć sięgamy najpierw po lecznicze...
Jaka dieta przy łupieżu?
Łupież to bardzo kłopotliwa i niełatwa w leczeniu przypadłość. Chcąc się go...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Józefa Niziołek
  • Elżbieta Małgorzata Nowicka
  • Ania Helak
  • Edward Wozniak
  • Bozena Jaszczyk
  • Kuba Magoń
  • Sylwester Niemierka
  • Justyna Podgórska
  • Michal Markiewicz
  • Jakub Skiba
  • Aneta Zwierzchowska
pasożyt